Kun je dat laatste wat concreter benoemen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja...maar ik heb nog nooit een film daarvan gezien..
Het zijn idd wel lijnen. Inventief? Zeker, maar ik denk dat je fototechnisch gezien er meer uit kan halen....
Ik vind de belichting extreem; of te licht of te donker; geen tussengradaties. De lichtval in het rechteroog vind ik er goed uit zien. ik denk dat als je zoiets ook in het anderdere oog kan krijgen dat het er misschien wel mooi uitziet (zeker weten doe ik het niet) Belichting van 2 kanten is natuurlijk erg professioneel, dus daar is niets mis mee, alleen de intensiteit is wat minder. En heb je em al eens in zw/w bekeken? Ook al ben je geen fan van zw/w, dan nog kan je het gebruiken om te kijken naar het contrast van je foto denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Kun je dat laatste wat concreter benoemen?
yupquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
@Schark: bedoel je rechteroog voor de kijkers?
Thx Flipper!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:24 schreef Flipper01 het volgende:
gave foto Compumess, wat is het?
Het lijkt mij een ondersteuning van een dak van bijv een voetbalstadion alleen vind ik het lastig om de schaal in te schatten
Leuk, die spoor-lijnen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Re het volgende:
nog maar een uit de recente doos
[afbeelding]
dan doe je gewoon voor spek en bonen mee johquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef Ymke het volgende:
k ben wedstrijd moe
quote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm 2 dagen geen enkele post? Nouja maar ff omhoog schoppen dus:
[afbeelding]
Dat is een hele mooie fotoquote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm 2 dagen geen enkele post? Nouja maar ff omhoog schoppen dus:
[afbeelding]
dan heeft dat sporten ook weinig zinquote:Op maandag 19 december 2005 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
nha, ik heb al als voornemen af te vallen en te gaan sporten, roken blijf ik lekker doen
-----> LIF?quote:Op maandag 19 december 2005 11:09 schreef dubbellu het volgende:
[..]
dan heeft dat sporten ook weinig zin![]()
Van roken verouder je. Krijg je lijnen en kraaienpoten op je gezicht o.a. En die lijnen kan je dan weer gebruiken voor een foto wedstrijd...quote:Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik ga sporten om weer dat geweldige lichaam te bemachtigen van toen ik 20 was
Ik wilde het niet té veel benadrukkenquote:Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef N.icka het volgende:
Aan de foto te zien ben je niet aan het lijnen. Ik zou op de achtergrond nog wat slimfast spul neergooien
Dan wordt dit mijn inzending, en misschien krijg ik dan nog wel een puntje van iemandquote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die aarbei en bananenshakes zijn best lekker!
Ik vind het wel prima zo, je ziet goed het gewicht op de weegschaal, eenvoudig, duidelijk, prima
Ik zou er nog wel een randje van 2 of 3 zwarte pixels omheen gooien, nu valt de overbelichte voet weg in de kleur van de layout.quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan wordt dit mijn inzending, en misschien krijg ik dan nog wel een puntje van iemand![]()
Ik zal het even doenquote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel een randje van 2 of 3 zwarte pixels omheen gooien, nu valt de overbelichte voet weg in de kleur van de layout.
Dit is ook maar één van de kasten binnen het bedrijf. De ergste past niet op één foto, want verspreid over twee naast elkaar liggende ruimtes...quote:
Patch me if you can!!quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Lijnen, bij een klantja, ik heb het NOG erger...
quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Lijnen, bij een klantja, ik heb het NOG erger...
Waar werk jij joh??quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef RonaldV het volgende:
ik vraag me af of een serie ook telt... dit past nooit in één foto
Bij mijn klantenquote:
Werk jij echt???quote:
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Re het volgende:
* Re zit nog geduldig naar de postvakje te kijken, nog niets binnen qua prijs...
Re word aan het lijntje gehouden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Re het volgende:
* Re zit nog geduldig naar de postvakje te kijken, nog niets binnen qua prijs...
Re checkt de postvakje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.
Ik vind ze wel wat hebben, vooral hoe het bovenaan de foto lijkt alsof het zwart-wit is, en als je dan naar onderen kijkt zie je dat er kleur in zit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had laatst ook een ideetje dat fotografisch niet helemaal uitpakte zoals ik het bedacht.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Wat wil er niet lukken met jouw idee Shark?
Ik stuur de mijne niet in, hoor. En ik kan m niet overnieuw maken, want inmiddels is de puinhoop opgeruimd. Dus leef je vooral uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn idee is hierbij officieel begraven.
Idee +5
Uitvoering -300000000000000000000000000000.1
Nee, daar ligt het niet aan, het ziet er hier mooi uit aan de achterkant van de kasten (wat door de profs gedaan is) en de voorkant een zooitje (door de netwerkbeheerders) Maar het resultaat vind ik een saaie foto. Misschien vrijdag iets in Rotterdam proberen...mits mooi weer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef RonaldV het volgende:
Ik stuur de mijne niet in, hoor. En ik kan m niet overnieuw maken, want inmiddels is de puinhoop opgeruimd. Dus leef je vooral uit.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.
Welke artiest is het?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef fr.oosje het volgende:
Je prijs ligt hier klaar hoor het komt er aan
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef fr.oosje het volgende:
Je prijs ligt hier klaar hoor het komt er aan
wees blij dat hij niet vet,cool, keigaaf zeiquote:
Hmm, ja ik weet niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wees blij dat hij niet vet,cool, keigaaf zei
@Poseidon, ik vind je bewerking net een beetje over the top eigenlijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Puckzzz, hou je het in de gaten? Je hebt nog maar een paar dagen, en je hebt nog geen enkele keer je foto vervangen!
Je moet em minstens 3 keer vervangen door een andere...en dan op de 3e plek eindigenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
het is wel weeeeeeeeeeeer een zelfportret he? ik voldoe toch aan de verwachtingen dan?
Vergeet je niet om hem te mailen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:11 schreef oostje het volgende:
[afbeelding]
mijn bijdrage van deze maand
Dat heb ik gedaan.... is toch wel aangekomen mag ik hopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vergeet je niet om hem te mailen?
Zonet nog niet maar ik ga gelijk even voor je kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:10 schreef oostje het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.... is toch wel aangekomen mag ik hopen
Nog niks...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:35 schreef oostje het volgende:
huh? het e-mail adres is toch niet veranderd ??
Volgens mij moet je de foto nu een keer of 4/5 hebben
Waarom eigenlijk naar dat adres Subquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nog niks...
Stuur je wel naar [afbeelding]?
Nee hoor, dat heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk naar dat adres SubJe hebt zo'n mooi fok-account gekregen
![]()
Tsk...die FOK-organisatie van tegenwoordigquote:
Oh dan is ie in een andere mailbox terecht gekomen... Even kijken of ik daar het wachtwoord zo nog van weet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:03 schreef oostje het volgende:
dus wel een ander adres. Ik heb een reply gestuurd op voorgaande mail van jou.
Ik word er een beetje scheel van als ik er lang naar kijkquote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik ben er eindelijk toe gekomen om mijn oorspronkelijke ideetje te fotograferen.
[afbeelding]
Dat is ook meteen mijn inzending, ik merk dan vanzelf wel of de stemmers ermee op een lijn zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |