quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:05 schreef k_man het volgende:
Volgens mij is iemand in het Gronings Museum geweest...
Ja hee, en dan hoef jij nog maar te kiezen uit 5, ik uit 50quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk pea, maar moeilijk te zeggen welke het leukst is.
Leuk idee!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef pea4fun het volgende:
En wat doe je als je een vrije dag hebt? Je knijpt een tube lijntjes leeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat dat nou ook de eerste foto zijn die ik geschoten hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk idee!
Mij spreekt de eerste foto het meest aan, als ik wat van de technieken van fotografie af zou weten zou ik het ook nog kunnen onderbouwen.
* Tha_Erik mompelt iets over bokeh, scherpdiepte, belichting, high-key/low-key zonder er iets over te weten, maar het klinkt zo interessant.
4 is wel lekker scherp he? Alleen ben ik er nog niet uit of ik alles scherp nou mooier vind of niet, en je kijkt op de rug van de tube...ook dat weet ik nog niet of ik dat nou mooier vind of dat je in de opening kijkt zeg maar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind 4 het beste van pea4fun!
Ze zijn in RAW geschoten, dus kan het nog proberen te benaderenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef Offy het volgende:
Pea, ik vind nr 2 het leukst, met de whitebalance van nummer 4
Soep?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef pea4fun het volgende:
Wel deze Puckzzz, met nog net het doppie (en de schaduw) van de tube.
[afbeelding]
Nou dat stukje tube zou nog wel lukken, maar die schaduw...hm...geen idee of me dat lukt. Bovendien zijn de regels over soepen nog steeds niet echt duidelijk.quote:
Dank je voor je commentaar elefes, ik zie wat je bedoeld. Ik heb eigenlijk alle foto's wel geprobeerd ook met meer verschil in scherpte. Ik ga ze nog eens bekijken allemaal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:17 schreef Elefes het volgende:
Nummer 2 Pea, definately!
En daarna nummer 1
Ik vind de scherptediepte in die foto's het mooiste, de laatste paar vind ik te scherp over het algemeen, dat maakt ze wat weinig spannend. Ook de belichting, kleuren en lijnen vind ik op de tweede (en ook de eerste) foto het mooiste uitkomen.
Nah... Ik vind toch dat het lijntje ergens naartoe moet leiden... Ik ga er eens een nachtje over slapen. Misschien doe ik het nog wel overquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Crop m naar vierkant, ben je meteen dat lege witte vlak bovenin kwijt.
Dat oranje is een dekzeil dat voor onze garage hangt omdat er nog geen deuren inzittenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
leuk idee puckzzz. Ik denk zelf dat een blauwe achtergrond beter werkt.
In kleur vind ik de foto eigenlijk niet mooi. Komt omdat ie 's avonds is genomen met invallend licht wat geel was, krijg je dus gele voegen met bruine bakstenen en dat ziet er niet uitquote:Op maandag 12 december 2005 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Martijn877: op zich is de herhaling leuk, hoe is die in kleur? misschien is ie in kleur met een heleboel verzadiging ook wel leuk
Ziet er leuk uit!quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef -Marjo- het volgende:
Pfff, het valt nog niet mee iets leuks te maken...
[afbeelding]
yupsquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:01 schreef Elefes het volgende:
Veldmuis: wel mooi hoor, maar ik zou iig het plantje linksonder er nog eventjes afsnijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |