In kleur vind ik de foto eigenlijk niet mooi. Komt omdat ie 's avonds is genomen met invallend licht wat geel was, krijg je dus gele voegen met bruine bakstenen en dat ziet er niet uitquote:Op maandag 12 december 2005 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Martijn877: op zich is de herhaling leuk, hoe is die in kleur? misschien is ie in kleur met een heleboel verzadiging ook wel leuk
Ziet er leuk uit!quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef -Marjo- het volgende:
Pfff, het valt nog niet mee iets leuks te maken...
[afbeelding]
yupsquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:01 schreef Elefes het volgende:
Veldmuis: wel mooi hoor, maar ik zou iig het plantje linksonder er nog eventjes afsnijden
Kun je dat laatste wat concreter benoemen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja...maar ik heb nog nooit een film daarvan gezien..
Het zijn idd wel lijnen. Inventief? Zeker, maar ik denk dat je fototechnisch gezien er meer uit kan halen....
Ik vind de belichting extreem; of te licht of te donker; geen tussengradaties. De lichtval in het rechteroog vind ik er goed uit zien. ik denk dat als je zoiets ook in het anderdere oog kan krijgen dat het er misschien wel mooi uitziet (zeker weten doe ik het niet) Belichting van 2 kanten is natuurlijk erg professioneel, dus daar is niets mis mee, alleen de intensiteit is wat minder. En heb je em al eens in zw/w bekeken? Ook al ben je geen fan van zw/w, dan nog kan je het gebruiken om te kijken naar het contrast van je foto denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Kun je dat laatste wat concreter benoemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |