yupquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
@Schark: bedoel je rechteroog voor de kijkers?
Thx Flipper!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:24 schreef Flipper01 het volgende:
gave foto Compumess, wat is het?
Het lijkt mij een ondersteuning van een dak van bijv een voetbalstadion alleen vind ik het lastig om de schaal in te schatten
Leuk, die spoor-lijnen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Re het volgende:
nog maar een uit de recente doos
[afbeelding]
dan doe je gewoon voor spek en bonen mee johquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef Ymke het volgende:
k ben wedstrijd moe
quote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm 2 dagen geen enkele post? Nouja maar ff omhoog schoppen dus:
[afbeelding]
Dat is een hele mooie fotoquote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm 2 dagen geen enkele post? Nouja maar ff omhoog schoppen dus:
[afbeelding]
dan heeft dat sporten ook weinig zinquote:Op maandag 19 december 2005 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
nha, ik heb al als voornemen af te vallen en te gaan sporten, roken blijf ik lekker doen
-----> LIF?quote:Op maandag 19 december 2005 11:09 schreef dubbellu het volgende:
[..]
dan heeft dat sporten ook weinig zin![]()
Van roken verouder je. Krijg je lijnen en kraaienpoten op je gezicht o.a. En die lijnen kan je dan weer gebruiken voor een foto wedstrijd...quote:Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik ga sporten om weer dat geweldige lichaam te bemachtigen van toen ik 20 was
Ik wilde het niet té veel benadrukkenquote:Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef N.icka het volgende:
Aan de foto te zien ben je niet aan het lijnen. Ik zou op de achtergrond nog wat slimfast spul neergooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |