quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef Subhuman het volgende:
Jelleee: Voor het geval je dit eerder leest dan mijn mail en de melding in het centrale topic; wil je je foto nogmaals opsturen in .jpg formaat? Bedankt!
ja bij je profiel staat dat ie niet voor mail is..(dus toen dacht ik; dan wel voor foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoezo is het onduidelijk? En waar heb je het adres gevonden waar je hem nu naartoe gestuurd hebt?
Het is niet voor mail omdat het mijn MSN-adres is. Daarboven staat mijn e-mailadres.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef G-SaS het volgende:
[..]
ja bij je profiel staat dat ie niet voor mail is..(dus toen dacht ik; dan wel voor foto's) , maar toen la sik bij iemand anders dat je een andere email had, uh met je achternaam erachter..die dus...en toen heb ik die ook maar geprobeerd
![]()
Voeg je dan dus wel eerst ff mijn foto toe?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Het stemtopic komt eraan mensen, maar even geduld, ik ben niet helemaal nuchter meer...
Lees je meeeeeeeeeel!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Het stemtopic komt eraan mensen, maar even geduld, ik ben niet helemaal nuchter meer...
Ik denk dat foto's wat makkelijker zijn om te beoordelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zeg nou even, hoe is deze wedstrijd tot stand gekomen?
Want in TTK wil het nog niet echt heel hard lukken.
Daar ben ik net mee bezig.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Voeg je dan dus wel eerst ff mijn foto toe?![]()
Zeker waar, maar toch denk ik niet dat in het begin de FOTwedstrijd al zo groot was als nu. Hebben jullie iets aan PR gedaan, of was er vanaf het begin al een enorm groot animo voor?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik denk dat foto's wat makkelijker zijn om te beoordelen.
Verhalen moet je wel ff voor zitten.
Je kunt op http://offy.nl/ffw zien hoe veel mensen er mee hebben gedaan aan de fotowedstrijd vanaf het begin. Maar ik denk wel dat een foto iets makkelijker is om even in te zenden dan een heel verhaal, daar moet je toch even voor zitten om het te schrijven. Er is sinds het begin al een redelijk groot animo voor geweest. Nu alleen nog alle deelnemers aan de wedstrijd zover krijgen om actief te participeren aan het forum.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker waar, maar toch denk ik niet dat in het begin de FOTwedstrijd al zo groot was als nu. Hebben jullie iets aan PR gedaan, of was er vanaf het begin al een enorm groot animo voor?
En foto's beoordelen kost dan misschien minder tijd, maar het maken ervan kan toch echt wel lang duren, aangezien ik hier vaak zat lees dat er toch enorm veel foto's gemaakt worden, allemaal net iets anders, belichting, modellen, atributen, plekken en nog veel andere dingen die tijd kosten.
(hoewel ik met het nemen van 10 foto's er al genoeg van heb meestal)
De eerste wedstrijd had juist behoorlijk wat deelnemers. Daarna is het wat ingekakt en nu lijkt het weer redelijk te gaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker waar, maar toch denk ik niet dat in het begin de FOTwedstrijd al zo groot was als nu. Hebben jullie iets aan PR gedaan, of was er vanaf het begin al een enorm groot animo voor?
Hm, ok, daar ligt een beetje het "probleem" bij ons. We begonnen met een redelijk klein aantal (geen idee hoeveel precies). Dan moeten we maar een manier vinden om de zaken op gang te laten komen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd had juist behoorlijk wat deelnemers. Daarna is het wat ingekakt en nu lijkt het weer redelijk te gaan.
Ach ik geloof dat ik ook eens PR bij jullie heb gemaakt in antwoord op dit.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Sorry dat ik iedereen hier lastig val met deze PR-actie)
Kijk, daar zitten we op te wachten. Deelnemen is niet eens verplicht, en stemmen mag ook op slechts één categorie (of meer natuurlijk).quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ach ik geloof dat ik ook eens PR bij jullie heb gemaakt in antwoord op dit.
Maar ik vind verhalen lezen erg leuk! Wegdromen in een wereld die door anderen bedacht is, ik vind het geweldig! Alleen ben ik zelf niet zo creatief dat ik zelf allerlei verhalen kan verzinnen helaas. Als ik het me morgen nog herinnerzal ik even een kijke komen nemen!
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
33 inzendingen. Dat was dus een goed onderwerp
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
33 inzendingen. Dat was dus een goed onderwerp
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vind die van k_man en fr.oosje echt goed, maar ik moet 5 mensen aanwijzen, en dat kan ik niet. Dus laat ik het denk ik hier maar bij...
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vind die van k_man en fr.oosje echt goed, maar ik moet 5 mensen aanwijzen, en dat kan ik niet. Dus laat ik het denk ik hier maar bij...
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd? In elk geval wel sinds ik hem doe, moest m'n Excel sheet flink omlaag uitbreiden!
Nee, de eerste wedstrijd had iig meer deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd? In elk geval wel sinds ik hem doe, moest m'n Excel sheet flink omlaag uitbreiden!
Ik heb niet zoveel zin om Offy's site helemaal af te spitten naar de wedstrijd met het grootste aantal deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, de eerste wedstrijd had iig meer deelnemers.
Nee, bij lange na nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd?
Ja.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja.
Als in het bos een boom omvalt, maakt het dan geluid als er niemand is om het geluid te horen?
Dat is dan weer teveel moeitequote:post eens een grafiek met cijfers van de wedstrijden. Daar ben ik wel benieuwd naar.
kwooi'quote:
Heb jij even pech dat ik het al had gelezenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Offy het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik het al had gelezen![]()
Let maar eens opHouden jullie een beetje van roze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |