Inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
33 inzendingen. Dat was dus een goed onderwerp
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
33 inzendingen. Dat was dus een goed onderwerp
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vind die van k_man en fr.oosje echt goed, maar ik moet 5 mensen aanwijzen, en dat kan ik niet. Dus laat ik het denk ik hier maar bij...
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vind die van k_man en fr.oosje echt goed, maar ik moet 5 mensen aanwijzen, en dat kan ik niet. Dus laat ik het denk ik hier maar bij...
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd? In elk geval wel sinds ik hem doe, moest m'n Excel sheet flink omlaag uitbreiden!
Nee, de eerste wedstrijd had iig meer deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd? In elk geval wel sinds ik hem doe, moest m'n Excel sheet flink omlaag uitbreiden!
Ik heb niet zoveel zin om Offy's site helemaal af te spitten naar de wedstrijd met het grootste aantal deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, de eerste wedstrijd had iig meer deelnemers.
Nee, bij lange na nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd?
Ja.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja.
Als in het bos een boom omvalt, maakt het dan geluid als er niemand is om het geluid te horen?
Dat is dan weer teveel moeitequote:post eens een grafiek met cijfers van de wedstrijden. Daar ben ik wel benieuwd naar.
kwooi'quote:
Heb jij even pech dat ik het al had gelezenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Offy het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik het al had gelezen![]()
Let maar eens opHouden jullie een beetje van roze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |