ik kom jou ook overal tegenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Die laatste is erg fraaiMooie donkere lucht en zo
Hoezo is het onduidelijk? En waar heb je het adres gevonden waar je hem nu naartoe gestuurd hebt?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef G-SaS het volgende:
halfuurtje geleden gestuurd,naar 2 verschillende emailadressen van m..want tis vrij onduidelijk welke het is..dus nu maar wachten !![]()
Ik vind het wel meevallen met die onduidelijkheid. In het centrale fotowedstrijdtopic staat:quote:
Dus kijk je in profiel, bij e-mail en daar staat het toch gewoon?quote:De foto's kunnen alleen worden ingeleverd door ze als bijlage te mailen naar Subhuman. Mailadres staat in het profiel.
quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met die onduidelijkheid. In het centrale fotowedstrijdtopic staat:
[..]
Dus kijk je in profiel, bij e-mail en daar staat het toch gewoon?
En daar staat dus overduidelijk achter dat het niet voor mail is!quote:Misschien dat er een aantal bij MSN kijken ofzo.
Heb ik lekker toch gedaan...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
En daar staat dus overduidelijk achter dat het niet voor mail is!
Da's drie dagen migraine als ik er lang naar kijk...quote:
Dan heb je mazzel dat ik dit nu lees, ik open mijn Hotmail inbox nooit.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb ik lekker toch gedaan...
Ik ben slecht.![]()
Ik vergeet iedere keer jouw mail adres..... En Gmail dat komt niet door mijn geestelijke firewall.![]()
Onze mods zijn wel aardig.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat ik dit nu lees, ik open mijn Hotmail inbox nooit.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Da's drie dagen migraine als ik er lang naar kijk...![]()
![]()
Wel blije kleurtjes zeg.
* Afbrandt *quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn foto ook ingezonden. Dit keer zonder vooraf een beoordeling te vragen. Ik vind de foto zelf wel geinig.
En nu niet mij meteen tot de grond toe afbranden graag
Oh en dit vind ik trouwens wel een goeie zaak!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn foto ook ingezonden. Dit keer zonder vooraf een beoordeling te vragen. Ik vind de foto zelf wel geinig.
En naamloosquote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh en dit vind ik trouwens wel een goeie zaak!
Ik ben zelf wel benieuwd hoe een fotowedstrijd zou verlopen zonder SC.
Dat bleek niet te werken. Helaas.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja!
Naamloos is al eens geprobeerd, ik weet alleen niet of dat invloed gehad heeft of niet.
Je 3e foto is heel mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef k_man het volgende:
Verder niemand iets op te merken over mijn drie fotootjes trouwens?![]()
idem... Ga voor 3quote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Je 3e foto is heel mooi, 1e ook erg mooiwat een lijnen
, 2e is ook erg mooi alleen wat onscherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |