quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef fr.oosje het volgende:
hier mijn bijdrage voor deze maand
[afbeelding]
Suske en Wiske en de lijnende lijnenquote:
Ja en jammer van het massieve donker dat de lijnen onderbreekt aan de onderkant van de foto. Maar wel een leuk ideequote:Op donderdag 8 december 2005 06:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[mierenneukmodus] het wit is wel erg fel, waardoor je ene oog bijna een psychopatische uitstraling krijgt[/mierenneukmodus]
Hey Tats!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en jammer van het massieve donker dat de lijnen onderbreekt aan de onderkant van de foto. Maar wel een leuk idee
Dat past toch mooi bij een gluurder??quote:Op donderdag 8 december 2005 06:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[mierenneukmodus] het wit is wel erg fel, waardoor je ene oog bijna een psychopatische uitstraling krijgt[/mierenneukmodus]
hey Puckzzquote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey Tats!
nou die schaduw vind ik nog wel okee, zou raar zijn als die er niet was, dan was het een soort zwevend hoofd geweest
quote:
Dus je hebt alles in grote lijnen op papier?quote:Ik heb al een aantal belichtings schetsen gemaakt, ben nu bezig de poses uit te tiepen die ik wil dat ze aanneemt. Ik ben een beetje bang dat ik straks door de zenuwen helemaal vergeet wat ik allemaal wou, dus doe ik het maar zo
Ik heb ook al een paar foto's uitgeprint van modellensites van poses die geschikt zouden zijn. Dit meisje heeft nog nooit geposeerd dus ik wil wel dat ze een beetje een idee krijgt van wat de bedoeling is.
't is alleen geen gelinieerd papier, is dat erg?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
---> SEX
[..]
Dus je hebt alles in grote lijnen op papier?
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
't is alleen geen gelinieerd papier, is dat erg?
Ach, ze kan altijd nog van gedachten veranderenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat kan je de 1e en 2e plaats kosten!
Ik vind het een hele mooie foto, maar zie de lijnen hier eerder als bijzaak dan als hoofdzaak.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef fr.oosje het volgende:
hier mijn bijdrage voor deze maand
[afbeelding]
nou dat zal bij mijn foto ook het geval zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 14:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie foto, maar zie de lijnen hier eerder als bijzaak dan als hoofdzaak.
hebben vrouwen en allochtonen de voorkeur?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat het niet mag ofzo hoor.Er is ook niet een harde grens van 'dit kan nog wel en dat net niet meer'. Maar voor mij speelt mee hoe iemand een thema invult en dan vind ik een mooie foto van lijnen beter dan een mooie foto waar ook lijnen op staan.
Bij gelijke geschiktheid blablabla...
Subtiel of niet, de beslissing ligt nog altijd in de handen van degene die de cijfers geven en iedereen heeft daarover een andere mening. Wat de een een fantastische foto vind, vind een ander weer oerlelijk..quote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
nou dat zal bij mijn foto ook het geval zijnhet mag toch ook subtiel? Ik vind 'm wel aan het thema voldoen iig.
Ja, dat van die sokken, zag het pas toen ik net keekquote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Probeer eens een wat hoger camerastandpunt en vraag je model om geen knellende sokken te dragen.
Waar blijft jouw brilliant idee?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou bij dat weegschaal verhaal gewoon helemaal knellende kleding dragen en dan helemaal een beeld neerzetten.
Maar goed, dat is mijn mening
het leukste voor het laatst bewaren, ey?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar blijft jouw brilliant idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |