Neequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn humor is niet aan jou besteed
Je weet wel wat een PI is?
Ja, je zou denken dat dat toch moet werken, maar neequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:49 schreef Elefes het volgende:
Vraag anders gewoon of je hem even kunt lenen?
Kopje koffie zetten,quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
En ik begreep wel dat het een grapje was, hoor![]()
[..]
Ja, je zou denken dat dat toch moet werken, maar nee.
Die camera is volgens mij z'n nieuwe zoon ofzo.
Zie de Fok! Wikiquote:
Het is wel zo dat er iets te winnen valt, en of hij het nou wilt of niet, hij is een Nederlander. Dus misschien heb ik nog wel een kansjequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kopje koffie zetten,
slippers en sigaartje komen brengen,
en dan vragen
zeggen dat het voor een belangrijke wedstrijd isof gaat hij dan ook meedoen?
![]()
Ah, die dingen! Weet ik veel dat ze PI's heten, en ik let er ook eigenlijk vrij weinig op.quote:
Dan mag je toch wel met je broertje spelen??quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
En ik begreep wel dat het een grapje was, hoor![]()
[..]
Ja, je zou denken dat dat toch moet werken, maar nee.
Die camera is volgens mij z'n nieuwe zoon ofzo.
Ach, waarom niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier maar verder?
Nieuw synoniem voor een tvp?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:02 schreef oostje het volgende:
denk
Nee, gewoon een wijze uitspraak van een on-wijs manquote:
En minimaal een Dollar-biljet... Euries snuiven niet zo fijn..quote:Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
@mvdlee: ik vind je foto niet erg goed uitgevoerd sorrie
je ziet duidelijk dat het suiker is, probeer eens poedersuiker. het kokertje is een opgerold papiertje, probeer eens een biljet strak op te rollen (niet zo los als het papiertje, dat hoort niet zo), het scheermesje is schoon![]()
uhm nouja, wild verleden zullen we maar zeggen?![]()
![]()
*Eensch isch*quote:Op woensdag 7 december 2005 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
ik kom nog uit het tijdperk van een biljet van 100 gulden
mijn punt is nu gewoon dat de details van de foto niet kloppen, en dat is jammer want de belichting, opstelling, reflectie van de persoon in de tafel e.d. zijn erg mooi. Maar ik struikel over de details
In januari maar "donker", "nacht" of "extreme low key" doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:01 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een ideeNu alleen nog kijken wanneer ik het uit kan voeren. Decembergedoe altijd
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef fr.oosje het volgende:
hier mijn bijdrage voor deze maand
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |