Ik weet 't,quote:
Hehe.quote:Op zondag 4 december 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet 't,
Nagenoeg niemand vermoedde/geloofde 't toen ik uit de kast kwam.
Ben je zo'n wijffie?quote:Op zondag 4 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik hoef niet eens meer uit de kast te komen, vermoed ik..
quote:Sorry, tt moet 1478 worden
Wat moet het nou worden?quote:moet 1473 zijn willen jullie het ff aanpassen
't is anders allesbehalve leuk om er steeds meer en meer achter te komen hoe slecht vrienden en familie je kennen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik hoef niet eens meer uit de kast te komen, vermoed ik..
Vriendje ---> overduidelijk enzo.quote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar toch geen comingout nodig.
Dan was het presenteren van het vriendje toch de comingout?quote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
Vriendje ---> overduidelijk enzo..
Is niks over gezegd.quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan was het presenteren van het vriendje toch de comingout?.
Oh my god, gezichtsuitdrukking op de eerste foto.quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef Ang3l het volgende:
Mama heeft een heel lief kadootje gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef Ang3l het volgende:
Mama heeft een heel lief kadootje gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey! Smaken verschillen, okay!quote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
O en trouwens......... Gerko als "de mooie jongen die de hele avond werd aangesproken?"
Hmmz.Zat je ergens waar ze nog nooi echte mooie jongens gezien hadden dan?
quote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb er maar '1473' van gemaakt.
Ga ik doen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:10 schreef DrDentz het volgende:
rijko waarom zit je alleen maar in die homo topics te mekkeren
verleg je grenzen!
5 jaar geleden is juist de tijd dat ik hem heb leren kennen (hij zat achter Tim aan)quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey! Smaken verschillen, okay!.
Zeker 5 jaar geleden vond ik hem echt bloedjemooi!.
ik vind het alleen maar "leuk" als mensen het niet doorhebben, dat het niet overduidelijk is zie ik als een complimentquote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't is anders allesbehalve leuk om er steeds meer en meer achter te komen hoe slecht vrienden en familie je kennen.
Weet niet hoe ie er nu uitziet, een tijd niet gezien.quote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Ang3l het volgende:
5 jaar geleden is juist de tijd dat ik hem heb leren kennen (hij zat achter Tim aan)
En ik zag hem een maandje geleden weer .... Neh
Ga jij nou dat lijstje nog eens invullen, of hoe zit dat?quote:Op zondag 4 december 2005 21:13 schreef davidov het volgende:
[..]
ik vind het alleen maar "leuk" als mensen het niet doorhebben, dat het niet overduidelijk is zie ik als een compliment
Maarja aan de andere kant maakt dat het uit de kast komen maken er absoluut niet makkelijker op![]()
Ah. I spot a Silly Walk.quote:Op zondag 4 december 2005 21:13 schreef davidov het volgende:
ik vind het alleen maar "leuk" als mensen het niet doorhebben, dat het niet overduidelijk is zie ik als een compliment
Maarja aan de andere kant maakt dat het uit de kast komen maken er absoluut niet makkelijker op![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 21:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ga jij nou dat lijstje nog eens invullen, of hoe zit dat?![]()
HALLO!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
Hey!
Ja, maar wat betreft je beste vrienden en je ouders en zussen/broers verwacht je toch wel dat 't niet als een verassing komt, wel? (nu ja, gelukkig begreep mijn zus 't wel goed)quote:Op zondag 4 december 2005 21:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ga stráks pas weer poetsen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:22 schreef keizerpinguin het volgende:
HALLO!!![]()
daar istie weer!!
[afbeelding]
Trouwens, ik begrijp het begrip 'poetshomo' nietquote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ga stráks pas weer poetsen..
De tanden?quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, ik begrijp het begrip 'poetshomo' niet
ja maar dan kon ik je schattige koppie aanschouwenquote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ga stráks pas weer poetsen..
Heb je alles in een keer gepakt? "Ik ben homo, autistisch, hoogbegaafd" etc?quote:Op zondag 4 december 2005 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, maar wat betreft je beste vrienden en je ouders en zussen/broers verwacht je toch wel dat 't niet als een verassing komt, wel? (nu ja, gelukkig begreep mijn zus 't wel goed)
En 't is trouwens niet alleen m'n geaardheid, het gros moet ik uitgebreid uitleggen.
Gebruik dan ook condooms.quote:
Mijn schattige koppie is zo'n 15 jaar geleden.quote:Op zondag 4 december 2005 21:25 schreef keizerpinguin het volgende:
ja maar dan kon ik je schattige koppie aanschouwen![]()
Dat is zo'n gehannesquote:
is die foto van 15 jaar geleden dan?quote:Op zondag 4 december 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn schattige koppie is zo'n 15 jaar geleden..
En zéker op bovenstaande pic zou ik niet aan 'schattig' denken.
Maar toch bedankt.,
.
Voor een pizza, tomatensoap, kersen-frambozen-cassis ijscoupe, knoflookbroodjes en pepernoten???quote:
Nou... hangt er van af of je het altijd een beetje verborgen hield of niet.quote:Op zondag 4 december 2005 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, maar wat betreft je beste vrienden en je ouders en zussen/broers verwacht je toch wel dat 't niet als een verassing komt, wel? (nu ja, gelukkig begreep mijn zus 't wel goed)
En 't is trouwens niet alleen m'n geaardheid, het gros moet ik uitgebreid uitleggen.
Ik wordt liever aardbeien in gesmolten chocolade gevoerd en dan champagne om het door te spoelenquote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voor een pizza, tomatensoap, kersen-frambozen-cassis ijscoupe, knoflookbroodjes en pepernoten???
Jij mot nog smileys leren lezen he?quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
neeen een soa is geen gehannes?
Ik houd t in gedachtenquote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wordt liever aardbeien in gesmolten chocolade gevoerd en dan champagne om het door te spoelen
(of warme geitenkaas met honing en walnoten, maar da's minder geil/romantisch)
-edit- Ik kan niet rekenen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef keizerpinguin het volgende:
is die foto van 15 jaar geleden dan?
Kinky.quote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voor een pizza, tomatensoap, kersen-frambozen-cassis ijscoupe, knoflookbroodjes en pepernoten???
quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, toen zag ik er ongeveer zo uit..
Wat heb jij nog meer in die map staan? Nou??quote:Forbidden
You don't have permission to access to this document on this server.
Ow, we hebben gelukkig allebei knoflook opquote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
knoflookbroodjes
Nou nee, 'n psychologische afdeling in het ziekenhuis heeft de diagnose 'Asperger' op m'n vijftiende vastgesteld. Maar daarvoor hadden m'n ouders ook al wel een redelijke handleiding opgesteld. Toen die diagnose was gesteld had ik wel zoiets van 'dat er nog iets was', maar dat heb ik tot m'n 23ste in het midden gelaten omdat ik op sociaal/emotioneel vlak niet zo goed begreep hoe daarmee om te gaan.quote:Op zondag 4 december 2005 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je alles in een keer gepakt? "Ik ben homo, autistisch, hoogbegaafd" etc?
Ik kan in het licht van een aantal vorige topics gaan miepen dat al die stomme vrouwen in de media mensen een vertekend beeld geeft van de vrouw...quote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Vrouwen! De meest ranzige wezens op aarde!
Borduurpatronen, hoezo?quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
Wat heb jij nog meer in die map staan? Nou??
Mooiquote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, we hebben gelukkig allebei knoflook op
Dan kunnen we toch gewoon zoenen vanaaf (want ik MEUR me toch uit m'n bek na al dat eten)
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef G_E het volgende:
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Daar was ik net aan m'n ogen geopereerd en nog dizzy van de narcosequote:Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
whaaooodan zie je er nu een stuk beter uit!
![]()
Des en ik ook.. en nu?quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, we hebben gelukkig allebei knoflook op
Dan kunnen we toch gewoon zoenen vanaaf (want ik MEUR me toch uit m'n bek na al dat eten)
Met 4 tegelijk zoenen dan?quote:
Persoonlijk zou ik zeggen dat het vroeg genoeg is om te zeggen als je een vriendje hebt. Of als iemand maar blijft zeuren of je al een vriendinnetje hebt. Het hele "hee moet je horen ik ben homo" om mensen voor te zijn, komt me nogal vreemd voor, eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou... hangt er van af of je het altijd een beetje verborgen hield of niet.
Veel van mn nieuwe vrienden wel enig vermoeden...en die weten het dus ook vrijwel allemaal...
Ironish genoeg hebben de mensen die ik al veeeel langer ken (ook familie etc) nauwlijks of niks door, en weten die het ook niet...
Gezeik allemaal![]()
Daar hebben we er al eentje van hoorquote:
zo leer je de mesnen nog eens kenne!quote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar was ik net aan m'n ogen geopereerd en nog dizzy van de narcose.
En het was trouwens maar 7 jaar geleden, geen 15..
quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben we er al eentje van hoor
Nee die noemen we altijd CDPquote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oorzaak-gevolg.quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zeggen dat het vroeg genoeg is om te zeggen als je een vriendje hebt.
Ja en die heeft er nog meer letters tussen staan dan ikquote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef keizerpinguin het volgende:
zo leer je de mesnen nog eens kenne!![]()
Zeg zij zijn al met zn 2tjes!quote:Op zondag 4 december 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 4 tegelijk zoenen dan?
Kan makkelijk
Ja dus? Jij, ik, hij en de teddybeer ... da's 4x knoflookquote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg zij zijn al met zn 2tjes!
Mmokquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Jij, ik, hij en de teddybeer ... da's 4x knoflook
en wijnquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Jij, ik, hij en de teddybeer ... da's 4x knoflook
Tot zo!quote:
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar op sociaal gebied ligt dat gewoon anders.quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zeggen dat het vroeg genoeg is om te zeggen als je een vriendje hebt.
Ah! Maar er is een verschil tussen het krampachtig niet laten merken en aan de keukentafel zitten met "pap, mam..."quote:Op zondag 4 december 2005 21:41 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Oorzaak-gevolg.
Er zijn nogal wat onzekere jongetjes die zichzelf voorhouden 'dat ze het zeggen zodra ze een vriendje hebben'. Wat een beetje lastig wordt, wanneer je hele houding erop gericht is zo min mogelijk te laten merken dat je homo bent en je zo veel mogelijk in je schulpje blijft zitten.
ach joh ik heb wel eens in een kluwe van 20 zoenende mannen gelegenquote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg zij zijn al met zn 2tjes!
Nu, zo doe ik het nu dus ookquote:Op zondag 4 december 2005 21:46 schreef wonderer het volgende:
Gewoon jezelf zijn en als mensen ernaar vragen, eerlijk antwoorden of zo, denk ik.
Shit. Mama houdt gewoon 't recordquote:Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach joh ik heb wel eens in een kluwe van 20 zoenende mannen gelegen
Ik spreek ook slechts hypothetisch. misschien werkt dat in de praktijk wel helemaal niet nee. Ik heb er (gelukkig?) niet mee te maken gehad. Al dachten deze en genen wel iets te "vermoeden"quote:Op zondag 4 december 2005 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar op sociaal gebied ligt dat gewoon anders.
Mag ik ook mee?quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Mama houdt gewoon 't record
Daar gaan we wat aan doen! Schiet eens op met die Fok [HOMO]-meet!!!
Nou ik heb het op me werk nooit "echt" verteld want er werd ook nooit echt expliciet naar gevraagd. En toen moest ik ze afgelopen herfst nog heel erg helpen met hints en winks voor de Efteling meet. Want de slimmerikken zaten eerst te googlenen op de verkeerde datumquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik spreek ook slechts hypothetisch. misschien werkt dat in de praktijk wel helemaal niet nee. Ik heb er (gelukkig?) niet mee te maken gehad. Al dachten deze en genen wel iets te "vermoeden"
Van mij wel, maar vrees dat jij dat de rol van waarnemer/scheidsrechter gaat krijgen om het aantal heren te tellenquote:
Ik vind het persoonlijk nogal overbodig om te gaan melden dat je op mannen valt. Alsof dat er toe doet.quote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb het op me werk nooit "echt" verteld want er werd ook nooit echt expliciet naar gevraagd. En toen moest ik ze afgelopen herfst nog heel erg helpen met hints en winks voor de Efteling meet. Want de slimmerikken zaten eerst te googlenen op de verkeerde datum![]()
vroeger in mijn tijd dus, tijdens de opkomst van Aids en veilig vrije en zo had je safe-sex party's, was best erg spannend, en educatief dus ook want je leerde veilig vrijenquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was meer dat ik gezegt had dat ik met mensen naar efteling ging, en dat de dames toen uiterst nieuwsgierig werden, en ik giecheligquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal overbodig om te gaan melden dat je op mannen valt. Alsof dat er toe doet.
Dat heeft hij net gedaan, trut.quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je eigenlijk al eens een lijstje ingevuld?
Hoi. Trouwen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef davidov het volgende:
En die van je user-icoon?
Monty Python rules
En van je signature?
Blackadder ook
Jaaahaaa!quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat heeft hij net gedaan, trut.
Had dan ook gezegd dat je met een stel vrienden ging.quote:Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee was meer dat ik gezegt had dat ik met mensen naar efteling ging, en dat de dames toen uiterst nieuwsgierig werden, en ik giechelig![]()
haha, ook halloquote:
Hey, 'n nieuwequote:Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef davidov het volgende:
Ah kijk, dat bedoelde hij met lijstje...
Oh nee dit was veel leuker om die meiden op stang te jagen door wel aanwijzingen te geven zonder dat ze de clou vonden. Ze zijn d'r een week druk mee geweest. Op een gegeven moment as het zo erg dat ze een ex collega uit de buurt zo gek hadden gekregen dat ze om 17.30 uur zou gaan kijken met wie ik d'r nu wasquote:Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Had dan ook gezegd dat je met een stel vrienden ging.
Ik speel wel voor fotograafquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van mij wel, maar vrees dat jij dat de rol van waarnemer/scheidsrechter gaat krijgen om het aantal heren te tellen![]()
*scherpt tanden en klauwen*quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hey, 'n nieuwe
Fris en fruitig nieuw bloed
geniaal.quote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gooodniiiiight... *ding ding ding ding ding*
quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh nee dit was veel leuker om die meiden op stang te jagen door wel aanwijzingen te geven zonder dat ze de clou vonden. Ze zijn d'r een week druk mee geweest. Op een gegeven moment as het zo erg dat ze een ex collega uit de buurt zo gek hadden gekregen dat ze om 17.30 uur zou gaan kijken met wie ik d'r nu was![]()
Maar die is daarna afgebeld nadat ze dus dat Topic op Fok eindelijk hadden gevonden. want ja daar zou ik wel geen pottenkijkers bij kunnen gebruiken, de schatten![]()
Sommige van ons worden dan onrustig en verward want er is nieuw VLEESCHquote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hey, 'n nieuwe
Fris en fruitig nieuw bloed
Welkom
*ontbloot tanden, kwijlt en staart met wijdopen ogen naar het verse bloed *quote:
Dus we hebben er een zooi lurkers bij? *zwaait naar Stroekies collega's*quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh nee dit was veel leuker om die meiden op stang te jagen door wel aanwijzingen te geven zonder dat ze de clou vonden. Ze zijn d'r een week druk mee geweest. Op een gegeven moment as het zo erg dat ze een ex collega uit de buurt zo gek hadden gekregen dat ze om 17.30 uur zou gaan kijken met wie ik d'r nu was![]()
Maar die is daarna afgebeld nadat ze dus dat Topic op Fok eindelijk hadden gevonden. want ja daar zou ik wel geen pottenkijkers bij kunnen gebruiken, de schatten![]()
Ik vind alles best als ie maar niet op Dr Dreamy aan het knauwen isquote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sommige van ons worden dan onrustig en verward want er is nieuw VLEESCH
maar volgens mij is afdeling Limburg nog niet wakker, dus die kan dit nu nog niet bevestigen?
Of zou Beav wel lurken?
quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
bitch!quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Als davidov en DM elkaar nou even toevoegen op MSN?.
*geweer met zilveren kogel laad*quote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*ontbloot tanden, kwijlt en heeft wijdopen ogen *
Nee hoor ze horen de verhalen van mij af en toequote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus we hebben er een zooi lurkers bij? *zwaait naar Stroekies collega's*
Het is natuurlijk wel DE manier om uit de kast te komenquote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor ze horen de verhalen van mij af en toe
Ik heb ze toen alleen wel de samenvatting van Creno laten lezen van die zondag begin september toen we onze eigen variant van het BB-Gay huis met Yvonne van de Hummiekreek hadden
Ik vrees de dag dat de volledige zoekfunctie het weer doet.quote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef wonderer het volgende:
"Zeg, Gert-Jan, ik zie ineens
Nou zo ging het dus bijna, alleen stelden ze de verkeerde vraagquote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel DE manier om uit de kast te komen
"Zeg, Gert-Jan, ik zie ineens in dit topic dat je met 13,5 homo naar de Efteling gaat... is er iets dat je me moet vertellen?"
Ikquote:
Wat heb jij te verbergen uit de tijd dat ik hier nog niet was?quote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat de volledige zoekfunctie het weer doet..
Ik hoop voor jouw dat je d'r net zoveel plezier aan hebt als ik van mijn DVD box van Oud geldquote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga mijn sint-kado kijken
Will & Grace Seizoen 3
Niets, hoezo?quote:Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wat heb jij te verbergen uit de tijd dat ik hier nog niet was?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik hoop voor jouw dat je d'r net zoveel plezier aan hebt als ik van mijn DVD box van Oud geld![]()
Dan hoef je toch ook niet te vrezen voor het herstel van de volledige zoekfunctiequote:
Ehm... Als je deze reeks bedoeld, dan klopt dat. Samen met DM en Vlarp. Voor de rest geloof ik dat er niemand meer actief in deze reeks meepost.quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet te vrezen voor het herstel van de volledige zoekfunctie
en jij bent toch ook 1 van de 4 personen (althans dan denk ik dat het er nu nog 4 zijn) die van het begin af aan d'r bij zijn
Oooh, ik bedoelde meer dat jij zei dat je er zo veel plezier aan had beleefd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ren deze week nog even naar de Blokker, daar ligt hij voor 25 euro![]()
Dat is de bedoeling ook..quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef davidov het volgende:
voel ik me toch bijna op mn gemak met al die reacties
oh maar soms gaan d'r hier ook steken boven en onderwater over en weer hoorquote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef davidov het volgende:
Je bibbert en beeft al sinds december vorig jaar, toen ik hier aanlandde, als we het over een volledige zoekfunctie hebben. Ik heb bijna zin om topic voor topic de boel te gaan herlezen sinds deel 1. Maar zo dwangneurotisch-nieuwsgierig ben ik nog net niet.quote:
Die kerels hier zijn hartstikke leuk hoorquote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef davidov het volgende:
Weekje of wat terug was gellarboy er weer heel even..quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ehm... Als je deze reeks bedoeld, dan klopt dat. Samen met DM en Vlarp. Voor de rest geloof ik dat er niemand meer actief in deze reeks meepost.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten WAAR ik op zou moeten zoeken.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je bibbert en beeft al sinds december vorig jaar, toen ik hier aanlandde, als we het over een volledige zoekfunctie hebben. Ik heb bijna zin om topic voor topic de boel te gaan herlezen sinds deel 1. Maar zo dwangneurotisch-nieuwsgierig ben ik nog net niet.
nèt dan, hè?
Ooh, zou je dat willen doen, ze allemaal doorlezen? Dat lijkt me kei-handig. Dan vragen we het gewoon aan jou als we willen weten in welk topic iets stond.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je bibbert en beeft al sinds december vorig jaar, toen ik hier aanlandde, als we het over een volledige zoekfunctie hebben. Ik heb bijna zin om topic voor topic de boel te gaan herlezen sinds deel 1. Maar zo dwangneurotisch-nieuwsgierig ben ik nog net niet.
nèt dan, hè?
Ja en vanwaar die opmerking dat G_E op de volgende meet niet aanwezig kan zijnquote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
nèt dan, hè?
Ik weet het.quote:Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weekje of wat terug was gellarboy er weer heel even..
Hehe.. klopt..quote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef davidov het volgende:
ik doe mn best maar super slechte films kijken op tv & posten op fok gaat niet goed samen
Ach ik blijf voorlopig hier wel ff hangen
Speel het nou eens een keertje mee!quote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en vanwaar die opmerking dat G_E op de volgende meet niet aanwezig kan zijn
Ja maar het is in mijn ogen ook echt het beste NL TV drama dat ik gezien hebquote:Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik bedoelde meer dat jij zei dat je er zo veel plezier aan had beleefd.
Ik heb nooit gepost in Boom 5, tak 3: Astrologische Registratiequote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Speel het nou eens een keertje mee!
En trouwens, jij lijkt me ook wel een figuur om je letterlijk te herinneren wat G_E op 3 augustus vorig jaar in topic 876 schreef.
Ik vond veel erg herkenbaar, in die serie.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar het is in mijn ogen ook echt het beste NL TV drama dat ik gezien heb
Hmm.. de typische amerikaanse actiefilm van voor 1980?quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef davidov het volgende:
Ehr een film op veronica, iets over een commando die leraar is geworden..![]()
Het type film waarin iedere vraag met "fuck" kan beantwoorden, en waar de film eindigt met een groot schietgevecht waarin negers het eerste doodgaan![]()
zoals ik zei, erg slecht
Bijna goed, dat van dat geheugen danquote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Speel het nou eens een keertje mee!
En trouwens, jij lijkt me ook wel een figuur om je letterlijk te herinneren wat G_E op 3 augustus vorig jaar in topic 876 schreef.
Substitute, The (1996)quote:Op zondag 4 december 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. de typische amerikaanse actiefilm van voor 1980?
er schuilt een Elise in jou ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vond veel erg herkenbaar, in die serie..
.
Metquote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook dat was mooi kwaliteitsdrama![]()
Ja met homo's maar dan wel neergezet als een stel en zonder dat er al te veel cliché's aan te pas kwamenquote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Nee muts, deze!quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepost in Boom 5, tak 3: Astrologische Registratie.
Het kind van Huub Stapel zit bij mij op school.quote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Huub Stapel is oke! En zn kinderen zijn echt grappigquote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Volgens mij was 't geschreven voor een hetero-stel, en hebben ze pas op 't laatste moment besloten er twee mannetjes van te maken.quote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Stroekie het volgende:
Ja met homo's maar dan wel neergezet als een stel en zonder dat er al te veel cliché's aan te pas kwamen
whaaa welke school? en waar woon jijquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kind van Huub Stapel zit bij mij op school..
Stalker!quote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef davidov het volgende:
[..]
whaaa welke school? en waar woon jij
En dat is je slecht bevallen, en vanaf dat moment ben je bij ons komen posten ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef TehRockstar het volgende:
Net als de dochter van Barry Hay. Ik heb haar reet aangeraakt..
Klopt, denk dat het daarom zo naturel overkomt of zo. Ik vind het in ieder geval geweldig en eis een DVD. Seizoen 4 en 5 van Russen laat trouwens ook lang op zich wachtenquote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij was 't geschreven voor een hetero-stel, en hebben ze pas op 't laatste moment besloten er twee mannetjes van te maken.
Hebben ze nog ijlings 'handtas' moeten vervangen door 'laptop' enzo.
alvast Sweet dreams en zoquote:Op zondag 4 december 2005 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k ga tv kijken enzo, en dan slapen enzo
doeg + truste!
Hee, hee, ik heb heerlijke whiskies gekregen van mijn maatjequote:Op zondag 4 december 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Stiekem vind ik bier uit een blikje best lekker..
Enjoy!quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Hee, hee, ik heb heerlijke whiskies gekregen van mijn maatjeFamous Grouse vintage, Dalwhinnie, Talisker...
Oh Talisker dat brengt wel weer een geslaagde avond terug in beeld jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, hee, ik heb heerlijke whiskies gekregen van mijn maatjeFamous Grouse vintage, Dalwhinnie, Talisker...
Ik ookquote:
Vanuit een andere mond?quote:Op zondag 4 december 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Blikje, glas, flesje, rechtstreeks aan de tap hangend... bier is bier
nee, dat was wijn toen. maar goed, dat kan ookquote:
*mental note* Ik moet weer 's meer zoenen.quote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
nee, dat was wijn toen. maar goed, dat kan ook
[dracula mode]quote:Op zondag 4 december 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is de knoflookbrigade weer compleet![]()
laat tie vampires nu maar komen![]()
Ik ook.quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*mental note* Ik moet weer 's meer zoenen.
Nou DM, het moet nog Sinterklaas worden, en je gaat ons nu al deelgenoot maken van je goede voornemens voor 2006quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*mental note* Ik moet weer 's meer zoenen.
niet te gebruiken in de keukenquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind dat Hyves maar raar. CU2 voor dubbele kraagjes.quote:Op zondag 4 december 2005 22:53 schreef davidov het volgende:
Nou nee, en ik spreek hem trouwens nooit op die ene keer na ofzo...
Trouwens, weet je wat heeeel erg vaag is... Dat in jou profiel staat "zeldzame vogels negeren"... en laat ik dat nou ook al maaaanden in mijn profiel op hyves staan![]()
2005 is nog niet voorbij.quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef Stroekie het volgende:
Nou DM, het moet nog Sinterklaas worden, en je gaat ons nu al deelgenoot maken van je goede voornemens voor 2006![]()
Daar wil ik mijn Cutty Sark nog niet eens voor gebruikenquote:Op zondag 4 december 2005 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet te gebruiken in de keuken
such waste
Ja, maar wat moet je er nou mee, met zo'n profiel.quote:Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef davidov het volgende:
Tis ook vreemd, maar niemand die ik ken heeft ooit aan CU2 gedaan, en vrijwel iedereen heeft opeens een hyves ding...
En dan kan je niet achter blijven he
quote:Op zondag 4 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookBen ook weer hier
Het was lekker he
Over onze escapades van zojuistquote:
WTF is hyves?quote:Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef davidov het volgende:
Tis ook vreemd, maar niemand die ik ken heeft ooit aan CU2 gedaan, en vrijwel iedereen heeft opeens een hyves ding...
En dan kan je niet achter blijven he
heb je dan alweer baileys gedronken en niet uit glasquote:
Jaja, jij komt ook nog wel aan de beurt heurquote:
Dan heb je 't activatie-mailtje ofzo aangeklikt.quote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
www.cu2.nl/vlarp doet 't nog steeds geloof ik hoor
Oehquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je dan alweer baileys gedronken en niet uit glas![]()
dank je dat ik mocht kijke was erg leerzaamquote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
[..]uhuh
waar heb jìj het over?
oja.. Davidovhaaaaaaaai en welcome
ook namensDes ( wizarddragon )
Doe nou maar niet zo onschuldig liefje. Het grote woord is er uit.quote:
En toch vind ik dan Amarula nog net ff lekkerderquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehBaileys
Ze zeggen wel eens "oude wijven drankje" maar jonge jongens kunnen het ook goed hebben
Wil ik dat?quote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaja, jij komt ook nog wel aan de beurt heur
Ik log om de 2 maanden een keer inquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan heb je 't activatie-mailtje ofzo aangeklikt.
Heb mijn cu2-profielen laten verlopen.
Gaat het daar dan na wat pilsjes nog om?quote:
www.gay.nlquote:Op zondag 4 december 2005 23:25 schreef davidov het volgende:
Het is in ieder geval veel nuttiger dan dat hopeloze CU2 dat tjokvol reclame zit...
Baileys is verrukkelukquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehBaileys
Ze zeggen wel eens "oude wijven drankje" maar jonge jongens kunnen het ook goed hebben
quote:Op zondag 4 december 2005 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Baileys is verrukkeluk
Alleen je tanden worden er zo goor van
G_E = GreatExpectations...quote:Op zondag 4 december 2005 23:25 schreef davidov het volgende:
@ G_E (zo noemt iedereen je blijkbaar) nou met het profiel kan je geen ruk, maar hyves is eigenlijk 1 grote wedstrijd vriendjes zoeken, en voor de rest nutteloze berichtjes achter laten in de trend van "goh kan je alweer lopen?" of "ga jij ook vrijdag naar ... etc"
Het is in ieder geval veel nuttiger dan dat hopeloze CU2 dat tjokvol reclame zit...
heeft een ietswat specifiekere doelgroepquote:
Uhm.. ik drink niet op IC...quote:Op zondag 4 december 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat het daar dan na wat pilsjes nog om?
wiz: Yes.. Dr Sjoerd is minequote:Op zondag 4 december 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo onschuldig liefje. Het grote woord is er uit.
Peet en ik hebben een verhoudingMijn liefde voor des was slechts een dekmantel.
Je bent hetero?quote:Op zondag 4 december 2005 23:29 schreef davidov het volgende:
[..]
heeft een ietswat specifiekere doelgroep![]()
Er zit daarom ook een slot op de drankenkast hierquote:Op zondag 4 december 2005 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
van bayleys word ik altijd ondeugend tipsy
OH!!!!!!!!quote:
Dat slot moet eraf als ik langskomquote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit daarom ook een slot op de drankenkast hier
Ik denk dat hij hier op reageerde: [HOMO] #1473 - Slordige homo's!quote:Op zondag 4 december 2005 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
G_E = GreatExpectations...
Vlarp = Vlarp
(of heeft G_E net stiekem iets gepost?)
Ik vind gay.nl wel handig anders hoor. Kun je onderling berichtjes sturen, je kunt goed zoeken enzo...
alsof dat zou helpenquote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit daarom ook een slot op de drankenkast hier
ohquote:Op zondag 4 december 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier op reageerde: http://forum.fok.nl/fok/post_reply/786906/5/50/32822622
En Hyves is iets nieuws en hips..
nahhhquote:
't kost maar 1,50 per 3 maanden..quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef davidov het volgende:
[..]
nahhh
Maar ken wel mensen die dus ook op hyves zitten, en tot vandaag dus niemand op gay.nl
Verder nooit echt een account willen aanmaken daar![]()
Ohw.. als CDP er zit moet het wel heel hip zijn?quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
crazydutchpunk.hyves.nl
Waarom niet? Wil jij niet allemaal berichtjes krijgen van dikke kale mannetjes van 43 met een vlassig snorretje, die wel aan jouw jonge verse groene blaadje willen knabbelen?quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef davidov het volgende:
[..]
nahhh
Maar ken wel mensen die dus ook op hyves zitten, en tot vandaag dus niemand op gay.nl
Om homo's te vinden in A'dam heb je idd geen gay.nl nodig.quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef davidov het volgende:
nahhh
Ze zijn de sleutel kwijt ?quote:Op zondag 4 december 2005 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
die zit op het slot, die kast gaat nooit op slot
G_E's vertekende blik op de werkelijkheidquote:Op zondag 4 december 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil jij niet allemaal berichtjes krijgen van dikke kale mannetjes van 43 met een vlassig snorretje, die wel aan jouw jonge verse groene blaadje willen knabbelen?.
Nee nee, ik distribueer de alcohol!quote:
Ga op een krukje in de reguliers zittenquote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Om homo's te vinden in A'dam heb je idd geen gay.nl nodig..
quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
Nou Vlarp dan kan je dus gerust op bezoek gaan in V![]()
Dat lijkt me wenselijk jaquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
G_E's vertekende blik op de werkelijkheid
gay.nl is geen datingsite..quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef davidov het volgende:
amsterdams lyceum whaaa das op de hoek, wie stalkt er nou wie?
@vlarp okeej dat is niet duur, maar toch zit ik er niet echt op te wachten...
Voor een nutteloze vrienden website heb ik hyves, en een dating iets gaat me net te snel
'tuurlijk, sluit je maar weer op in je homo-wereldje.quote:Op zondag 4 december 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb geen behoefte aan berichtjes sturen naar hetero's.
'k Vind gay.nl geen dating-dinges eigenlijk...quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef davidov het volgende:
@vlarp okeej dat is niet duur, maar toch zit ik er niet echt op te wachten...
Voor een nutteloze vrienden website heb ik hyves, en een dating iets gaat me net te snel
quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Maar je hebt gelijk.. Er zitten ook gluiperige engers met een druiperlul bij die tussen de 20 en de 25 jaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |