Veel van ons hebben het eigen Sterren beeld al eens genoemd. Es kijken, wat hebben we to dusver:
Fondaco - Kreeft
Tente Bep - Schorpioen
Moor - Zwemt
Chucky - Steenbok?
Tweety - Steenbok
Quenda - d-Ram
Borgia - Ram-p
Aanvulluh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kunnen we het er ook eens fijn over hebben waarom een Schorpioen maar liever niets met een Leeuw moet doen, ja keertje heftig van bil, maar verder W.O.P.
Idem bij een Steenbok- heer op een dames-Ram, want na 3 x heeft de Ram door dat voortaan ook de sex sleur en regelmaat kent en dat mag nou net niet.
Komt er natuurlijk meteen iemand met "mijn grote liefde is een leeuw". Ja, nog wel
Sterrenbeelden is nou eens typisch iets voor een luchtig Eiland-draadje.
Ben trouwens ook benieuwd of je een speciaal sterrenbeeld moet hebben om niet op het vaste land te willen wonen maar op een eiland.
Steenbokjes en Rammetjes, de horendragertjes, zijn geloof ik al in de meerderheid. De derde horendrager, Stier, heeft het waarschijnlijk te druk om op de PC te fokken, die ligt liever onder zijn pc=tafel te fokken met zijn lief van dat moment. Kleffe types, zo handtastelijk......
Misschien kan papa Fondaco de informatie zelfs kwijt in de Tree of FOK (de stamboom, als je het nog niet wist.) Dat is bij hem ook in goede handen, want Kreeftjes zijn de toegewijde familievaders bij uitstek!
En dan ga ik nu toch maar effe een pizza bij Ali halen, want ik rammel van de trek.
Als ik dat overleef, zie ik jullie hier terug.
maar dat is geen sterrenbeeld he?/
okeeeee, dan ben ik wel weer een juni tweeling!!
En dat is natuurlijk goed te verklaren, ik ben gewoon aangespoeld. Maar op het vaste (FOK Ei-)land voel ik me ook als een vis in het water!
bogus.
Alleen mijn horoscoop komt nooit uit, zeker niet als hij gunstig is..
quote:
op 07-01-2000 om 11:53 PM schreef Borgia het volgende:Maar geen eh, effe kijken.....geen Stier (te bezig met procreatie vrees ik, en bang voor de pc?).
Ik ben een stier!!!!!!!
* pluisje is niet bang voor de pc, de pc wel voor haar.....
Nu nog even eilandbewoner worden (tel.nr. heb ik al) en ik ben binnen
Zondag 1-4-79 7 uur s'ochtends misschien weet iemand anders het dan
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 02 Juli 2000).]
quote:Met als ascendant Maagd hoor ik zojuist....
op 07-01-2000 om 04:37 PM schreef Kozzmic het volgende:
* Kozzmic is een januari-Steenbok.
Hier kan je je ascendant laten berekenen:
http://members.tripod.lycos.nl/Catharina/ascendant/index.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 03 Juli 2000).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |