Ik spreek ook slechts hypothetisch. misschien werkt dat in de praktijk wel helemaal niet nee. Ik heb er (gelukkig?) niet mee te maken gehad. Al dachten deze en genen wel iets te "vermoeden"quote:Op zondag 4 december 2005 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar op sociaal gebied ligt dat gewoon anders.
Mag ik ook mee?quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Mama houdt gewoon 't record
Daar gaan we wat aan doen! Schiet eens op met die Fok [HOMO]-meet!!!
Nou ik heb het op me werk nooit "echt" verteld want er werd ook nooit echt expliciet naar gevraagd. En toen moest ik ze afgelopen herfst nog heel erg helpen met hints en winks voor de Efteling meet. Want de slimmerikken zaten eerst te googlenen op de verkeerde datumquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik spreek ook slechts hypothetisch. misschien werkt dat in de praktijk wel helemaal niet nee. Ik heb er (gelukkig?) niet mee te maken gehad. Al dachten deze en genen wel iets te "vermoeden"
Van mij wel, maar vrees dat jij dat de rol van waarnemer/scheidsrechter gaat krijgen om het aantal heren te tellenquote:
Ik vind het persoonlijk nogal overbodig om te gaan melden dat je op mannen valt. Alsof dat er toe doet.quote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb het op me werk nooit "echt" verteld want er werd ook nooit echt expliciet naar gevraagd. En toen moest ik ze afgelopen herfst nog heel erg helpen met hints en winks voor de Efteling meet. Want de slimmerikken zaten eerst te googlenen op de verkeerde datum![]()
vroeger in mijn tijd dus, tijdens de opkomst van Aids en veilig vrije en zo had je safe-sex party's, was best erg spannend, en educatief dus ook want je leerde veilig vrijenquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Mama houdt gewoon 't record
Daar gaan we wat aan doen! Schiet eens op met die Fok [HOMO]-meet!!!
Nee was meer dat ik gezegt had dat ik met mensen naar efteling ging, en dat de dames toen uiterst nieuwsgierig werden, en ik giecheligquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal overbodig om te gaan melden dat je op mannen valt. Alsof dat er toe doet.
Dat heeft hij net gedaan, trut.quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je eigenlijk al eens een lijstje ingevuld?
Hoi. Trouwen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef davidov het volgende:
En die van je user-icoon?
Monty Python rules
En van je signature?
Blackadder ook
Jaaahaaa!quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat heeft hij net gedaan, trut.
Had dan ook gezegd dat je met een stel vrienden ging.quote:Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee was meer dat ik gezegt had dat ik met mensen naar efteling ging, en dat de dames toen uiterst nieuwsgierig werden, en ik giechelig![]()
haha, ook halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |