Ik spreek ook slechts hypothetisch. misschien werkt dat in de praktijk wel helemaal niet nee. Ik heb er (gelukkig?) niet mee te maken gehad. Al dachten deze en genen wel iets te "vermoeden"quote:Op zondag 4 december 2005 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar op sociaal gebied ligt dat gewoon anders.
Mag ik ook mee?quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Mama houdt gewoon 't record
Daar gaan we wat aan doen! Schiet eens op met die Fok [HOMO]-meet!!!
Nou ik heb het op me werk nooit "echt" verteld want er werd ook nooit echt expliciet naar gevraagd. En toen moest ik ze afgelopen herfst nog heel erg helpen met hints en winks voor de Efteling meet. Want de slimmerikken zaten eerst te googlenen op de verkeerde datumquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik spreek ook slechts hypothetisch. misschien werkt dat in de praktijk wel helemaal niet nee. Ik heb er (gelukkig?) niet mee te maken gehad. Al dachten deze en genen wel iets te "vermoeden"
Van mij wel, maar vrees dat jij dat de rol van waarnemer/scheidsrechter gaat krijgen om het aantal heren te tellenquote:
Ik vind het persoonlijk nogal overbodig om te gaan melden dat je op mannen valt. Alsof dat er toe doet.quote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb het op me werk nooit "echt" verteld want er werd ook nooit echt expliciet naar gevraagd. En toen moest ik ze afgelopen herfst nog heel erg helpen met hints en winks voor de Efteling meet. Want de slimmerikken zaten eerst te googlenen op de verkeerde datum![]()
vroeger in mijn tijd dus, tijdens de opkomst van Aids en veilig vrije en zo had je safe-sex party's, was best erg spannend, en educatief dus ook want je leerde veilig vrijenquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was meer dat ik gezegt had dat ik met mensen naar efteling ging, en dat de dames toen uiterst nieuwsgierig werden, en ik giecheligquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal overbodig om te gaan melden dat je op mannen valt. Alsof dat er toe doet.
Dat heeft hij net gedaan, trut.quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je eigenlijk al eens een lijstje ingevuld?
Hoi. Trouwen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef davidov het volgende:
En die van je user-icoon?
Monty Python rules
En van je signature?
Blackadder ook
Jaaahaaa!quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat heeft hij net gedaan, trut.
Had dan ook gezegd dat je met een stel vrienden ging.quote:Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee was meer dat ik gezegt had dat ik met mensen naar efteling ging, en dat de dames toen uiterst nieuwsgierig werden, en ik giechelig![]()
haha, ook halloquote:
Hey, 'n nieuwequote:Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef davidov het volgende:
Ah kijk, dat bedoelde hij met lijstje...
Oh nee dit was veel leuker om die meiden op stang te jagen door wel aanwijzingen te geven zonder dat ze de clou vonden. Ze zijn d'r een week druk mee geweest. Op een gegeven moment as het zo erg dat ze een ex collega uit de buurt zo gek hadden gekregen dat ze om 17.30 uur zou gaan kijken met wie ik d'r nu wasquote:Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Had dan ook gezegd dat je met een stel vrienden ging.
Ik speel wel voor fotograafquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van mij wel, maar vrees dat jij dat de rol van waarnemer/scheidsrechter gaat krijgen om het aantal heren te tellen![]()
*scherpt tanden en klauwen*quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hey, 'n nieuwe
Fris en fruitig nieuw bloed
geniaal.quote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gooodniiiiight... *ding ding ding ding ding*
quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh nee dit was veel leuker om die meiden op stang te jagen door wel aanwijzingen te geven zonder dat ze de clou vonden. Ze zijn d'r een week druk mee geweest. Op een gegeven moment as het zo erg dat ze een ex collega uit de buurt zo gek hadden gekregen dat ze om 17.30 uur zou gaan kijken met wie ik d'r nu was![]()
Maar die is daarna afgebeld nadat ze dus dat Topic op Fok eindelijk hadden gevonden. want ja daar zou ik wel geen pottenkijkers bij kunnen gebruiken, de schatten![]()
Sommige van ons worden dan onrustig en verward want er is nieuw VLEESCHquote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hey, 'n nieuwe
Fris en fruitig nieuw bloed
Welkom
*ontbloot tanden, kwijlt en staart met wijdopen ogen naar het verse bloed *quote:
Dus we hebben er een zooi lurkers bij? *zwaait naar Stroekies collega's*quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh nee dit was veel leuker om die meiden op stang te jagen door wel aanwijzingen te geven zonder dat ze de clou vonden. Ze zijn d'r een week druk mee geweest. Op een gegeven moment as het zo erg dat ze een ex collega uit de buurt zo gek hadden gekregen dat ze om 17.30 uur zou gaan kijken met wie ik d'r nu was![]()
Maar die is daarna afgebeld nadat ze dus dat Topic op Fok eindelijk hadden gevonden. want ja daar zou ik wel geen pottenkijkers bij kunnen gebruiken, de schatten![]()
Ik vind alles best als ie maar niet op Dr Dreamy aan het knauwen isquote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sommige van ons worden dan onrustig en verward want er is nieuw VLEESCH
maar volgens mij is afdeling Limburg nog niet wakker, dus die kan dit nu nog niet bevestigen?
Of zou Beav wel lurken?
quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
bitch!quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Als davidov en DM elkaar nou even toevoegen op MSN?.
*geweer met zilveren kogel laad*quote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*ontbloot tanden, kwijlt en heeft wijdopen ogen *
Nee hoor ze horen de verhalen van mij af en toequote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus we hebben er een zooi lurkers bij? *zwaait naar Stroekies collega's*
Het is natuurlijk wel DE manier om uit de kast te komenquote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor ze horen de verhalen van mij af en toe
Ik heb ze toen alleen wel de samenvatting van Creno laten lezen van die zondag begin september toen we onze eigen variant van het BB-Gay huis met Yvonne van de Hummiekreek hadden
Ik vrees de dag dat de volledige zoekfunctie het weer doet.quote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef wonderer het volgende:
"Zeg, Gert-Jan, ik zie ineens
Nou zo ging het dus bijna, alleen stelden ze de verkeerde vraagquote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel DE manier om uit de kast te komen
"Zeg, Gert-Jan, ik zie ineens in dit topic dat je met 13,5 homo naar de Efteling gaat... is er iets dat je me moet vertellen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |