Heb je alles in een keer gepakt? "Ik ben homo, autistisch, hoogbegaafd" etc?quote:Op zondag 4 december 2005 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, maar wat betreft je beste vrienden en je ouders en zussen/broers verwacht je toch wel dat 't niet als een verassing komt, wel? (nu ja, gelukkig begreep mijn zus 't wel goed)
En 't is trouwens niet alleen m'n geaardheid, het gros moet ik uitgebreid uitleggen.
Gebruik dan ook condooms.quote:
Mijn schattige koppie is zo'n 15 jaar geleden.quote:Op zondag 4 december 2005 21:25 schreef keizerpinguin het volgende:
ja maar dan kon ik je schattige koppie aanschouwen![]()
Dat is zo'n gehannesquote:
is die foto van 15 jaar geleden dan?quote:Op zondag 4 december 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn schattige koppie is zo'n 15 jaar geleden..
En zéker op bovenstaande pic zou ik niet aan 'schattig' denken.
Maar toch bedankt.,
.
Voor een pizza, tomatensoap, kersen-frambozen-cassis ijscoupe, knoflookbroodjes en pepernoten???quote:
Nou... hangt er van af of je het altijd een beetje verborgen hield of niet.quote:Op zondag 4 december 2005 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, maar wat betreft je beste vrienden en je ouders en zussen/broers verwacht je toch wel dat 't niet als een verassing komt, wel? (nu ja, gelukkig begreep mijn zus 't wel goed)
En 't is trouwens niet alleen m'n geaardheid, het gros moet ik uitgebreid uitleggen.
Ik wordt liever aardbeien in gesmolten chocolade gevoerd en dan champagne om het door te spoelenquote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voor een pizza, tomatensoap, kersen-frambozen-cassis ijscoupe, knoflookbroodjes en pepernoten???
Jij mot nog smileys leren lezen he?quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
neeen een soa is geen gehannes?
Ik houd t in gedachtenquote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wordt liever aardbeien in gesmolten chocolade gevoerd en dan champagne om het door te spoelen
(of warme geitenkaas met honing en walnoten, maar da's minder geil/romantisch)
-edit- Ik kan niet rekenen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef keizerpinguin het volgende:
is die foto van 15 jaar geleden dan?
Kinky.quote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voor een pizza, tomatensoap, kersen-frambozen-cassis ijscoupe, knoflookbroodjes en pepernoten???
quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, toen zag ik er ongeveer zo uit..
Wat heb jij nog meer in die map staan? Nou??quote:Forbidden
You don't have permission to access to this document on this server.
Ow, we hebben gelukkig allebei knoflook opquote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
knoflookbroodjes
Nou nee, 'n psychologische afdeling in het ziekenhuis heeft de diagnose 'Asperger' op m'n vijftiende vastgesteld. Maar daarvoor hadden m'n ouders ook al wel een redelijke handleiding opgesteld. Toen die diagnose was gesteld had ik wel zoiets van 'dat er nog iets was', maar dat heb ik tot m'n 23ste in het midden gelaten omdat ik op sociaal/emotioneel vlak niet zo goed begreep hoe daarmee om te gaan.quote:Op zondag 4 december 2005 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je alles in een keer gepakt? "Ik ben homo, autistisch, hoogbegaafd" etc?
Ik kan in het licht van een aantal vorige topics gaan miepen dat al die stomme vrouwen in de media mensen een vertekend beeld geeft van de vrouw...quote:Op zondag 4 december 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Vrouwen! De meest ranzige wezens op aarde!
Borduurpatronen, hoezo?quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
Wat heb jij nog meer in die map staan? Nou??
Mooiquote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, we hebben gelukkig allebei knoflook op
Dan kunnen we toch gewoon zoenen vanaaf (want ik MEUR me toch uit m'n bek na al dat eten)
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef G_E het volgende:
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Daar was ik net aan m'n ogen geopereerd en nog dizzy van de narcosequote:Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
whaaooodan zie je er nu een stuk beter uit!
![]()
Des en ik ook.. en nu?quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, we hebben gelukkig allebei knoflook op
Dan kunnen we toch gewoon zoenen vanaaf (want ik MEUR me toch uit m'n bek na al dat eten)
Met 4 tegelijk zoenen dan?quote:
Persoonlijk zou ik zeggen dat het vroeg genoeg is om te zeggen als je een vriendje hebt. Of als iemand maar blijft zeuren of je al een vriendinnetje hebt. Het hele "hee moet je horen ik ben homo" om mensen voor te zijn, komt me nogal vreemd voor, eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou... hangt er van af of je het altijd een beetje verborgen hield of niet.
Veel van mn nieuwe vrienden wel enig vermoeden...en die weten het dus ook vrijwel allemaal...
Ironish genoeg hebben de mensen die ik al veeeel langer ken (ook familie etc) nauwlijks of niks door, en weten die het ook niet...
Gezeik allemaal![]()
Daar hebben we er al eentje van hoorquote:
zo leer je de mesnen nog eens kenne!quote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar was ik net aan m'n ogen geopereerd en nog dizzy van de narcose.
En het was trouwens maar 7 jaar geleden, geen 15..
quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben we er al eentje van hoor
Nee die noemen we altijd CDPquote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oorzaak-gevolg.quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zeggen dat het vroeg genoeg is om te zeggen als je een vriendje hebt.
Ja en die heeft er nog meer letters tussen staan dan ikquote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef keizerpinguin het volgende:
zo leer je de mesnen nog eens kenne!![]()
Zeg zij zijn al met zn 2tjes!quote:Op zondag 4 december 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 4 tegelijk zoenen dan?
Kan makkelijk
Ja dus? Jij, ik, hij en de teddybeer ... da's 4x knoflookquote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg zij zijn al met zn 2tjes!
Mmokquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Jij, ik, hij en de teddybeer ... da's 4x knoflook
en wijnquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Jij, ik, hij en de teddybeer ... da's 4x knoflook
Tot zo!quote:
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar op sociaal gebied ligt dat gewoon anders.quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zeggen dat het vroeg genoeg is om te zeggen als je een vriendje hebt.
Ah! Maar er is een verschil tussen het krampachtig niet laten merken en aan de keukentafel zitten met "pap, mam..."quote:Op zondag 4 december 2005 21:41 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Oorzaak-gevolg.
Er zijn nogal wat onzekere jongetjes die zichzelf voorhouden 'dat ze het zeggen zodra ze een vriendje hebben'. Wat een beetje lastig wordt, wanneer je hele houding erop gericht is zo min mogelijk te laten merken dat je homo bent en je zo veel mogelijk in je schulpje blijft zitten.
ach joh ik heb wel eens in een kluwe van 20 zoenende mannen gelegenquote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg zij zijn al met zn 2tjes!
Nu, zo doe ik het nu dus ookquote:Op zondag 4 december 2005 21:46 schreef wonderer het volgende:
Gewoon jezelf zijn en als mensen ernaar vragen, eerlijk antwoorden of zo, denk ik.
Shit. Mama houdt gewoon 't recordquote:Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach joh ik heb wel eens in een kluwe van 20 zoenende mannen gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |