Ik weet 't,quote:
Hehe.quote:Op zondag 4 december 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet 't,
Nagenoeg niemand vermoedde/geloofde 't toen ik uit de kast kwam.
Ben je zo'n wijffie?quote:Op zondag 4 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik hoef niet eens meer uit de kast te komen, vermoed ik..
quote:Sorry, tt moet 1478 worden
Wat moet het nou worden?quote:moet 1473 zijn willen jullie het ff aanpassen
't is anders allesbehalve leuk om er steeds meer en meer achter te komen hoe slecht vrienden en familie je kennen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik hoef niet eens meer uit de kast te komen, vermoed ik..
Vriendje ---> overduidelijk enzo.quote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar toch geen comingout nodig.
Dan was het presenteren van het vriendje toch de comingout?quote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
Vriendje ---> overduidelijk enzo..
Is niks over gezegd.quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan was het presenteren van het vriendje toch de comingout?.
Oh my god, gezichtsuitdrukking op de eerste foto.quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef Ang3l het volgende:
Mama heeft een heel lief kadootje gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef Ang3l het volgende:
Mama heeft een heel lief kadootje gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey! Smaken verschillen, okay!quote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
O en trouwens......... Gerko als "de mooie jongen die de hele avond werd aangesproken?"
Hmmz.Zat je ergens waar ze nog nooi echte mooie jongens gezien hadden dan?
quote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb er maar '1473' van gemaakt.
Ga ik doen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:10 schreef DrDentz het volgende:
rijko waarom zit je alleen maar in die homo topics te mekkeren
verleg je grenzen!
5 jaar geleden is juist de tijd dat ik hem heb leren kennen (hij zat achter Tim aan)quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey! Smaken verschillen, okay!.
Zeker 5 jaar geleden vond ik hem echt bloedjemooi!.
ik vind het alleen maar "leuk" als mensen het niet doorhebben, dat het niet overduidelijk is zie ik als een complimentquote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't is anders allesbehalve leuk om er steeds meer en meer achter te komen hoe slecht vrienden en familie je kennen.
Weet niet hoe ie er nu uitziet, een tijd niet gezien.quote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Ang3l het volgende:
5 jaar geleden is juist de tijd dat ik hem heb leren kennen (hij zat achter Tim aan)
En ik zag hem een maandje geleden weer .... Neh
Ga jij nou dat lijstje nog eens invullen, of hoe zit dat?quote:Op zondag 4 december 2005 21:13 schreef davidov het volgende:
[..]
ik vind het alleen maar "leuk" als mensen het niet doorhebben, dat het niet overduidelijk is zie ik als een compliment
Maarja aan de andere kant maakt dat het uit de kast komen maken er absoluut niet makkelijker op![]()
Ah. I spot a Silly Walk.quote:Op zondag 4 december 2005 21:13 schreef davidov het volgende:
ik vind het alleen maar "leuk" als mensen het niet doorhebben, dat het niet overduidelijk is zie ik als een compliment
Maarja aan de andere kant maakt dat het uit de kast komen maken er absoluut niet makkelijker op![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 21:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ga jij nou dat lijstje nog eens invullen, of hoe zit dat?![]()
HALLO!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
Hey!
Ja, maar wat betreft je beste vrienden en je ouders en zussen/broers verwacht je toch wel dat 't niet als een verassing komt, wel? (nu ja, gelukkig begreep mijn zus 't wel goed)quote:Op zondag 4 december 2005 21:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ga stráks pas weer poetsen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:22 schreef keizerpinguin het volgende:
HALLO!!![]()
daar istie weer!!
[afbeelding]
Trouwens, ik begrijp het begrip 'poetshomo' nietquote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ga stráks pas weer poetsen..
De tanden?quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, ik begrijp het begrip 'poetshomo' niet
ja maar dan kon ik je schattige koppie aanschouwenquote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ga stráks pas weer poetsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |