Ga jij mee dan?quote:Op zondag 4 december 2005 02:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja leuke foto'smaak je zulke ook in kraznapolsky?
Weet ik niet?quote:
Ohw..da's minderquote:Op zondag 4 december 2005 02:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet?Overtuig me!
Maar da's wel van zondag op maandga he? Moet maandags gewoon werken eigenlijk.
Homomoederquote:
Uhm. Geweldige luxe? Ontbijt op bed?quote:Op zondag 4 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
[..]
Ohw..da's minder
En welke redenen heb je nodig behalve mij?
lolquote:
quote:
Jouquote:
Oh de combo champagne , bad en jou staat me wel aan !quote:Op zondag 4 december 2005 02:27 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Och jee, alles moet weer om JOU draaien i.p.v. luxe, weelde, ontbijt en champagne?
Neem ik wel m'n zwembroekje mee want ik ga ECHT niet nakend badderen heurquote:Op zondag 4 december 2005 02:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh de combo champagne , bad en jou staat me wel aan !
Ach dr moet iets overblijven voor de fantasiequote:Op zondag 4 december 2005 02:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem ik wel m'n zwembroekje mee want ik ga ECHT niet nakend badderen heur
Ja, en zo'n speedo verhult ook echt een hele hoopquote:Op zondag 4 december 2005 02:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach dr moet iets overblijven voor de fantasie
quote:Op zondag 4 december 2005 02:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach dr moet iets overblijven voor de fantasie
Ik heb geen speedo!quote:Op zondag 4 december 2005 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en zo'n speedo verhult ook echt een hele hoop![]()
Boeiendquote:Op zondag 4 december 2005 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en zo'n speedo verhult ook echt een hele hoop![]()
quote:
Oeh wat jij hebt is mooiquote:Op zondag 4 december 2005 02:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets heb ik. Speedo's zijn eng
Alleen zit er bij mij niet zo'n lijf in1quote:
Jij hebt ook een fijn buikje ..zelf gevoeld!quote:Op zondag 4 december 2005 02:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen zit er bij mij niet zo'n lijf in1
quote:
Had jij gevoeld?!quote:Op zondag 4 december 2005 02:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt ook een fijn buikje ..zelf gevoeld!
Voor de 2e keer..jaaa...quote:
Da's MaMa in de rol van Kreoonquote:Op zondag 4 december 2005 03:02 schreef wonderer het volgende:
Wie is dat?
Zeg truttekutje!quote:
Wat een melig scheldwoordquote:
Geen idee wat Kreoon is maar het ziet er wel stoer uitquote:
de engerd uit Antigonequote:Op zondag 4 december 2005 03:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee wat Kreoon is maar het ziet er wel stoer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |