Metquote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook dat was mooi kwaliteitsdrama![]()
Ja met homo's maar dan wel neergezet als een stel en zonder dat er al te veel cliché's aan te pas kwamenquote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Nee muts, deze!quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepost in Boom 5, tak 3: Astrologische Registratie.
Het kind van Huub Stapel zit bij mij op school.quote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Huub Stapel is oke! En zn kinderen zijn echt grappigquote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Volgens mij was 't geschreven voor een hetero-stel, en hebben ze pas op 't laatste moment besloten er twee mannetjes van te maken.quote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Stroekie het volgende:
Ja met homo's maar dan wel neergezet als een stel en zonder dat er al te veel cliché's aan te pas kwamen
whaaa welke school? en waar woon jijquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kind van Huub Stapel zit bij mij op school..
Stalker!quote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef davidov het volgende:
[..]
whaaa welke school? en waar woon jij
En dat is je slecht bevallen, en vanaf dat moment ben je bij ons komen posten ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef TehRockstar het volgende:
Net als de dochter van Barry Hay. Ik heb haar reet aangeraakt..
Klopt, denk dat het daarom zo naturel overkomt of zo. Ik vind het in ieder geval geweldig en eis een DVD. Seizoen 4 en 5 van Russen laat trouwens ook lang op zich wachtenquote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij was 't geschreven voor een hetero-stel, en hebben ze pas op 't laatste moment besloten er twee mannetjes van te maken.
Hebben ze nog ijlings 'handtas' moeten vervangen door 'laptop' enzo.
alvast Sweet dreams en zoquote:Op zondag 4 december 2005 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k ga tv kijken enzo, en dan slapen enzo
doeg + truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |