haha, jij kijkt niet op een strikje meer of minder! dank je wel!quote:Op maandag 26 april 2004 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha dat beestje weer!!![]()
![]()
![]()
Kijk!! Voor jou:
Ja het was een flinke klus om het in te pakken maar ach, ik weet voorquote:Op maandag 26 april 2004 12:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
haha, jij kijkt niet op een strikje meer of minder! dank je wel!
![]()
Zijn die strikjes ook van Viktor & Rolf?quote:Op maandag 26 april 2004 12:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
haha, jij kijkt niet op een strikje meer of minder! dank je wel!
![]()
liever kousen! ik heb je nog eens een topic-titel gegeven, weet niet meer welke, ts al weer tijdje geleden, toch? (miisschien zelfs al 2 titels?)quote:Op maandag 26 april 2004 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb met mijn verjaardag geen speciale topictitel gekregen.
Ik dacht dat je er een hekel aan had om zo in de belangstelling te staan enzo.quote:Op maandag 26 april 2004 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb met mijn verjaardag geen speciale topictitel gekregen.
ja maar niet met mijn verjaardag, toch?quote:Op maandag 26 april 2004 12:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
liever kousen! ik heb je nog eens een topic-titel gegeven, weet niet meer welke, ts al weer tijdje geleden, toch? (miisschien zelfs al 2 titels?)
Ajuu was gister jarig!quote:Op maandag 26 april 2004 12:20 schreef blublub het volgende:
wie is er jarig?
Ja precies, je hebt gelijk. Misschien is het wel heel anders verder, want ik heb maar een contactpersoon, maarja.... Hij geeft zo wel een bepaald beeld dat mij niet bevalt... hopelijk zijn er morgen meer die dat vindenquote:Op maandag 26 april 2004 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar Waxxer, als ik je goed begrijp stelt de journalistiek-organisatorische aanpak van de-krant je enigzins teleur?
. Ergens zou ik dat wel begrijpelijk vinden, ook gezien dat gedoe rondom het foute artikel over het geritsel in de bosjes van het Anne Frankplantsoen in Eindhoven. Daar hebben de
krant en Panorama toch flink geblunderd.
.
nee van waxxer&kikiquote:Op maandag 26 april 2004 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn die strikjes ook van Viktor & Rolf?
Ik heb het over een verjaardagtopictitel!quote:Op maandag 26 april 2004 12:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er een hekel aan had om zo in de belangstelling te staan enzo.
* G_E denkt aan [HOMO] 842 - Waarin Beavje eindelijk eens fotos laat zien.
Ikke! Ikke! Ikke!quote:Op maandag 26 april 2004 12:20 schreef blublub het volgende:
wie is er jarig?
Het zijn wel parkiki-kleurtjesquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee van waxxer&kiki
kleuren zijn ooktrouwens
ik heb uberhaupt nog geen HOMO topictitelquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb het over een verjaardagtopictitel!
lama..
snapnog steedsnietwaaromje geaardheid moest invullen....stomquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies, je hebt gelijk. Misschien is het wel heel anders verder, want ik heb maar een contactpersoon, maarja.... Hij geeft zo wel een bepaald beeld dat mij niet bevalt... hopelijk zijn er morgen meer die dat vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |