Ooh, zou je dat willen doen, ze allemaal doorlezen? Dat lijkt me kei-handig. Dan vragen we het gewoon aan jou als we willen weten in welk topic iets stond.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je bibbert en beeft al sinds december vorig jaar, toen ik hier aanlandde, als we het over een volledige zoekfunctie hebben. Ik heb bijna zin om topic voor topic de boel te gaan herlezen sinds deel 1. Maar zo dwangneurotisch-nieuwsgierig ben ik nog net niet.
nèt dan, hè?
Ja en vanwaar die opmerking dat G_E op de volgende meet niet aanwezig kan zijnquote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je bibbert en beeft al sinds december vorig jaar, toen ik hier aanlandde, als we het over een volledige zoekfunctie hebben. Ik heb bijna zin om topic voor topic de boel te gaan herlezen sinds deel 1. Maar zo dwangneurotisch-nieuwsgierig ben ik nog net niet.
nèt dan, hè?
Ik weet het.quote:Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weekje of wat terug was gellarboy er weer heel even..
Hehe.. klopt..quote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef davidov het volgende:
ik doe mn best maar super slechte films kijken op tv & posten op fok gaat niet goed samen
Ach ik blijf voorlopig hier wel ff hangen
Speel het nou eens een keertje mee!quote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en vanwaar die opmerking dat G_E op de volgende meet niet aanwezig kan zijn
Ja maar het is in mijn ogen ook echt het beste NL TV drama dat ik gezien hebquote:Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik bedoelde meer dat jij zei dat je er zo veel plezier aan had beleefd.
Ik heb nooit gepost in Boom 5, tak 3: Astrologische Registratiequote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Speel het nou eens een keertje mee!
En trouwens, jij lijkt me ook wel een figuur om je letterlijk te herinneren wat G_E op 3 augustus vorig jaar in topic 876 schreef.
Ik vond veel erg herkenbaar, in die serie.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar het is in mijn ogen ook echt het beste NL TV drama dat ik gezien heb
Hmm.. de typische amerikaanse actiefilm van voor 1980?quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef davidov het volgende:
Ehr een film op veronica, iets over een commando die leraar is geworden..![]()
Het type film waarin iedere vraag met "fuck" kan beantwoorden, en waar de film eindigt met een groot schietgevecht waarin negers het eerste doodgaan![]()
zoals ik zei, erg slecht
Bijna goed, dat van dat geheugen danquote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Speel het nou eens een keertje mee!
En trouwens, jij lijkt me ook wel een figuur om je letterlijk te herinneren wat G_E op 3 augustus vorig jaar in topic 876 schreef.
Substitute, The (1996)quote:Op zondag 4 december 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. de typische amerikaanse actiefilm van voor 1980?
er schuilt een Elise in jou ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vond veel erg herkenbaar, in die serie..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |