Metquote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook dat was mooi kwaliteitsdrama![]()
Ja met homo's maar dan wel neergezet als een stel en zonder dat er al te veel cliché's aan te pas kwamenquote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Nee muts, deze!quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepost in Boom 5, tak 3: Astrologische Registratie.
Het kind van Huub Stapel zit bij mij op school.quote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Huub Stapel is oke! En zn kinderen zijn echt grappigquote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Methomo's
en
Huub Stapel
en
Marcel Hensema
Volgens mij was 't geschreven voor een hetero-stel, en hebben ze pas op 't laatste moment besloten er twee mannetjes van te maken.quote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Stroekie het volgende:
Ja met homo's maar dan wel neergezet als een stel en zonder dat er al te veel cliché's aan te pas kwamen
whaaa welke school? en waar woon jijquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kind van Huub Stapel zit bij mij op school..
Stalker!quote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef davidov het volgende:
[..]
whaaa welke school? en waar woon jij
En dat is je slecht bevallen, en vanaf dat moment ben je bij ons komen posten ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef TehRockstar het volgende:
Net als de dochter van Barry Hay. Ik heb haar reet aangeraakt..
Klopt, denk dat het daarom zo naturel overkomt of zo. Ik vind het in ieder geval geweldig en eis een DVD. Seizoen 4 en 5 van Russen laat trouwens ook lang op zich wachtenquote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij was 't geschreven voor een hetero-stel, en hebben ze pas op 't laatste moment besloten er twee mannetjes van te maken.
Hebben ze nog ijlings 'handtas' moeten vervangen door 'laptop' enzo.
alvast Sweet dreams en zoquote:Op zondag 4 december 2005 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k ga tv kijken enzo, en dan slapen enzo
doeg + truste!
Hee, hee, ik heb heerlijke whiskies gekregen van mijn maatjequote:Op zondag 4 december 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Stiekem vind ik bier uit een blikje best lekker..
Enjoy!quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Hee, hee, ik heb heerlijke whiskies gekregen van mijn maatjeFamous Grouse vintage, Dalwhinnie, Talisker...
Oh Talisker dat brengt wel weer een geslaagde avond terug in beeld jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, hee, ik heb heerlijke whiskies gekregen van mijn maatjeFamous Grouse vintage, Dalwhinnie, Talisker...
Ik ookquote:
Vanuit een andere mond?quote:Op zondag 4 december 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Blikje, glas, flesje, rechtstreeks aan de tap hangend... bier is bier
nee, dat was wijn toen. maar goed, dat kan ookquote:
*mental note* Ik moet weer 's meer zoenen.quote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
nee, dat was wijn toen. maar goed, dat kan ook
[dracula mode]quote:Op zondag 4 december 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is de knoflookbrigade weer compleet![]()
laat tie vampires nu maar komen![]()
Ik ook.quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*mental note* Ik moet weer 's meer zoenen.
Nou DM, het moet nog Sinterklaas worden, en je gaat ons nu al deelgenoot maken van je goede voornemens voor 2006quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*mental note* Ik moet weer 's meer zoenen.
niet te gebruiken in de keukenquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind dat Hyves maar raar. CU2 voor dubbele kraagjes.quote:Op zondag 4 december 2005 22:53 schreef davidov het volgende:
Nou nee, en ik spreek hem trouwens nooit op die ene keer na ofzo...
Trouwens, weet je wat heeeel erg vaag is... Dat in jou profiel staat "zeldzame vogels negeren"... en laat ik dat nou ook al maaaanden in mijn profiel op hyves staan![]()
2005 is nog niet voorbij.quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef Stroekie het volgende:
Nou DM, het moet nog Sinterklaas worden, en je gaat ons nu al deelgenoot maken van je goede voornemens voor 2006![]()
Daar wil ik mijn Cutty Sark nog niet eens voor gebruikenquote:Op zondag 4 december 2005 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet te gebruiken in de keuken
such waste
Ja, maar wat moet je er nou mee, met zo'n profiel.quote:Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef davidov het volgende:
Tis ook vreemd, maar niemand die ik ken heeft ooit aan CU2 gedaan, en vrijwel iedereen heeft opeens een hyves ding...
En dan kan je niet achter blijven he
quote:Op zondag 4 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookBen ook weer hier
Het was lekker he
Over onze escapades van zojuistquote:
WTF is hyves?quote:Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef davidov het volgende:
Tis ook vreemd, maar niemand die ik ken heeft ooit aan CU2 gedaan, en vrijwel iedereen heeft opeens een hyves ding...
En dan kan je niet achter blijven he
heb je dan alweer baileys gedronken en niet uit glasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |