Ikquote:
Wat heb jij te verbergen uit de tijd dat ik hier nog niet was?quote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat de volledige zoekfunctie het weer doet..
Ik hoop voor jouw dat je d'r net zoveel plezier aan hebt als ik van mijn DVD box van Oud geldquote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga mijn sint-kado kijken
Will & Grace Seizoen 3
Niets, hoezo?quote:Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wat heb jij te verbergen uit de tijd dat ik hier nog niet was?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik hoop voor jouw dat je d'r net zoveel plezier aan hebt als ik van mijn DVD box van Oud geld![]()
Dan hoef je toch ook niet te vrezen voor het herstel van de volledige zoekfunctiequote:
Ehm... Als je deze reeks bedoeld, dan klopt dat. Samen met DM en Vlarp. Voor de rest geloof ik dat er niemand meer actief in deze reeks meepost.quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet te vrezen voor het herstel van de volledige zoekfunctie
en jij bent toch ook 1 van de 4 personen (althans dan denk ik dat het er nu nog 4 zijn) die van het begin af aan d'r bij zijn
Oooh, ik bedoelde meer dat jij zei dat je er zo veel plezier aan had beleefd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ren deze week nog even naar de Blokker, daar ligt hij voor 25 euro![]()
Dat is de bedoeling ook..quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef davidov het volgende:
voel ik me toch bijna op mn gemak met al die reacties
oh maar soms gaan d'r hier ook steken boven en onderwater over en weer hoorquote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef davidov het volgende:
Je bibbert en beeft al sinds december vorig jaar, toen ik hier aanlandde, als we het over een volledige zoekfunctie hebben. Ik heb bijna zin om topic voor topic de boel te gaan herlezen sinds deel 1. Maar zo dwangneurotisch-nieuwsgierig ben ik nog net niet.quote:
Die kerels hier zijn hartstikke leuk hoorquote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef davidov het volgende:
Weekje of wat terug was gellarboy er weer heel even..quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ehm... Als je deze reeks bedoeld, dan klopt dat. Samen met DM en Vlarp. Voor de rest geloof ik dat er niemand meer actief in deze reeks meepost.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten WAAR ik op zou moeten zoeken.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je bibbert en beeft al sinds december vorig jaar, toen ik hier aanlandde, als we het over een volledige zoekfunctie hebben. Ik heb bijna zin om topic voor topic de boel te gaan herlezen sinds deel 1. Maar zo dwangneurotisch-nieuwsgierig ben ik nog net niet.
nèt dan, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |