Dan heb je 't activatie-mailtje ofzo aangeklikt.quote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
www.cu2.nl/vlarp doet 't nog steeds geloof ik hoor
Oehquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je dan alweer baileys gedronken en niet uit glas![]()
dank je dat ik mocht kijke was erg leerzaamquote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
[..]uhuh
waar heb jìj het over?
oja.. Davidovhaaaaaaaai en welcome
ook namensDes ( wizarddragon )
Doe nou maar niet zo onschuldig liefje. Het grote woord is er uit.quote:
En toch vind ik dan Amarula nog net ff lekkerderquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehBaileys
Ze zeggen wel eens "oude wijven drankje" maar jonge jongens kunnen het ook goed hebben
Wil ik dat?quote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaja, jij komt ook nog wel aan de beurt heur
Ik log om de 2 maanden een keer inquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan heb je 't activatie-mailtje ofzo aangeklikt.
Heb mijn cu2-profielen laten verlopen.
Gaat het daar dan na wat pilsjes nog om?quote:
www.gay.nlquote:Op zondag 4 december 2005 23:25 schreef davidov het volgende:
Het is in ieder geval veel nuttiger dan dat hopeloze CU2 dat tjokvol reclame zit...
Baileys is verrukkelukquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehBaileys
Ze zeggen wel eens "oude wijven drankje" maar jonge jongens kunnen het ook goed hebben
quote:Op zondag 4 december 2005 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Baileys is verrukkeluk
Alleen je tanden worden er zo goor van
G_E = GreatExpectations...quote:Op zondag 4 december 2005 23:25 schreef davidov het volgende:
@ G_E (zo noemt iedereen je blijkbaar) nou met het profiel kan je geen ruk, maar hyves is eigenlijk 1 grote wedstrijd vriendjes zoeken, en voor de rest nutteloze berichtjes achter laten in de trend van "goh kan je alweer lopen?" of "ga jij ook vrijdag naar ... etc"
Het is in ieder geval veel nuttiger dan dat hopeloze CU2 dat tjokvol reclame zit...
heeft een ietswat specifiekere doelgroepquote:
Uhm.. ik drink niet op IC...quote:Op zondag 4 december 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat het daar dan na wat pilsjes nog om?
wiz: Yes.. Dr Sjoerd is minequote:Op zondag 4 december 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo onschuldig liefje. Het grote woord is er uit.
Peet en ik hebben een verhoudingMijn liefde voor des was slechts een dekmantel.
Je bent hetero?quote:Op zondag 4 december 2005 23:29 schreef davidov het volgende:
[..]
heeft een ietswat specifiekere doelgroep![]()
Er zit daarom ook een slot op de drankenkast hierquote:Op zondag 4 december 2005 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
van bayleys word ik altijd ondeugend tipsy
OH!!!!!!!!quote:
Dat slot moet eraf als ik langskomquote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit daarom ook een slot op de drankenkast hier
Ik denk dat hij hier op reageerde: [HOMO] #1473 - Slordige homo's!quote:Op zondag 4 december 2005 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
G_E = GreatExpectations...
Vlarp = Vlarp
(of heeft G_E net stiekem iets gepost?)
Ik vind gay.nl wel handig anders hoor. Kun je onderling berichtjes sturen, je kunt goed zoeken enzo...
alsof dat zou helpenquote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit daarom ook een slot op de drankenkast hier
ohquote:Op zondag 4 december 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier op reageerde: http://forum.fok.nl/fok/post_reply/786906/5/50/32822622
En Hyves is iets nieuws en hips..
nahhhquote:
't kost maar 1,50 per 3 maanden..quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef davidov het volgende:
[..]
nahhh
Maar ken wel mensen die dus ook op hyves zitten, en tot vandaag dus niemand op gay.nl
Verder nooit echt een account willen aanmaken daar![]()
Ohw.. als CDP er zit moet het wel heel hip zijn?quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
crazydutchpunk.hyves.nl
Waarom niet? Wil jij niet allemaal berichtjes krijgen van dikke kale mannetjes van 43 met een vlassig snorretje, die wel aan jouw jonge verse groene blaadje willen knabbelen?quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef davidov het volgende:
[..]
nahhh
Maar ken wel mensen die dus ook op hyves zitten, en tot vandaag dus niemand op gay.nl
Om homo's te vinden in A'dam heb je idd geen gay.nl nodig.quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef davidov het volgende:
nahhh
Ze zijn de sleutel kwijt ?quote:Op zondag 4 december 2005 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
die zit op het slot, die kast gaat nooit op slot
G_E's vertekende blik op de werkelijkheidquote:Op zondag 4 december 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil jij niet allemaal berichtjes krijgen van dikke kale mannetjes van 43 met een vlassig snorretje, die wel aan jouw jonge verse groene blaadje willen knabbelen?.
Nee nee, ik distribueer de alcohol!quote:
Ga op een krukje in de reguliers zittenquote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Om homo's te vinden in A'dam heb je idd geen gay.nl nodig..
quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
Nou Vlarp dan kan je dus gerust op bezoek gaan in V![]()
Dat lijkt me wenselijk jaquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
G_E's vertekende blik op de werkelijkheid
gay.nl is geen datingsite..quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef davidov het volgende:
amsterdams lyceum whaaa das op de hoek, wie stalkt er nou wie?
@vlarp okeej dat is niet duur, maar toch zit ik er niet echt op te wachten...
Voor een nutteloze vrienden website heb ik hyves, en een dating iets gaat me net te snel
'tuurlijk, sluit je maar weer op in je homo-wereldje.quote:Op zondag 4 december 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb geen behoefte aan berichtjes sturen naar hetero's.
'k Vind gay.nl geen dating-dinges eigenlijk...quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef davidov het volgende:
@vlarp okeej dat is niet duur, maar toch zit ik er niet echt op te wachten...
Voor een nutteloze vrienden website heb ik hyves, en een dating iets gaat me net te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |