quote:Trouwens, ik heb er weinig op tegen wanneer Kalou vanaf 2008 na z'n normale procedure alsnog met een Nederlands paspoort voor Nederland uit wil komen, na zijn lesjes Nederlands succesvol te hebben gevolgd.
Als hij dan met paspoort vanuit Spanje, Italie of Engeland elke twee maanden terug wil komen naar Nederland voor Oranje, pas dan heeft hij mij overtuigd dat hij ook echt hart voor Nederland heeft.
Niet nu hij 3 woordjes uit de introductiepagina van de inburgeringscursus voor allochtonen kan uitspreken.
quote:Voor voetballiefde heb ik het clubvoetbal en dus Ajax.
En waarom zou ik niet van een Kalou kunnen genieten als hij voor Ivoorkust een prachtige goal maakt? En nee, dan moet je niet weer met dat kul-zinnetje "wat als dat in de kwartfinale tegen Nederland is?" aankomen.
Tuurlijk kan ik daar ook van genieten maar ik wil hem in een Oranjeshirt omdat ik hem een toegevoegde waarde voor het Nederlands elftal vind, en omdat de situatie het nou gewoon toelaat. Niks meer niks minder.... ik heb geen Nationalistische gevoelens (dont mind de woordkeuze, je weet wat ik bedoelquote:En waarom zou ik niet van een Kalou kunnen genieten als hij voor Ivoorkust een prachtige goal maakt?
Nee, zoals ik al eerder aangaf moet een uitzonderlijk geval dat verbonden is aan uitzonderlijke kwaliteiten kunnen, geen gewoonte van maken dus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:26 schreef zjroentje het volgende:
Waar trek jij dan de grens?
Zou jij er geen problemen mee hebben mochten er 11 'Kaloutjes' op het veld staan?
eensquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik daar ook van genieten maar ik wil hem in een Oranjeshirt omdat ik hem een toegevoegde waarde voor het Nederlands elftal vind, en omdat de situatie het nou gewoon toelaat. Niks meer niks minder.... ik heb geen Nationalistische gevoelens (dont mind de woordkeuze, je weet wat ik bedoel)die mij op dat gebied in de weg staan dus why not...?
Klopt alleen voor de een wat meer dan voor de ander blijkbaar... met een keer een uitzondering heb ik geen problemen. Ik wil gewoon die wereldtitel en met Kalou komen we een stap dichterbij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef twi het volgende:
Als jij daar geen nationale gevoelens voor hebt, prima. Alleen is het hele interlandvoetbal opgebouwd op een hele dikke fundering van nationale gevoelens.
Kalou heeft geen uitzonderlijke kwaliteiten, of is in elk geval niet een unieke voetballer voor Oranje. Hij kan toevallig op rechtsbuiten spelen (wat hij overigens bij Feyenoord zeldzaam doet, en al zeker niet op de manier hoe een vleugelspeler dat doorgaans invult). Een goede toevoeging voor de breedte, maar mocht hij bij de selectie gevoegd worden is hij bij lange na niet de beste speler.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al eerder aangaf moet een uitzonderlijk geval dat verbonden is aan uitzonderlijke kwaliteiten kunnen, geen gewoonte van maken dus.
Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Kalou heeft geen uitzonderlijke kwaliteiten, of is in elk geval niet een unieke voetballer voor Oranje. Hij kan toevallig op rechtsbuiten spelen. Een goede toevoeging voor de breedte, maar mocht hij bij de selectie gevoegd worden is hij bij lange na niet de beste speler.
In de eredivisie idd. Daarbuiten heeft hij nog niks (kunnen) laten zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.
Dat is niet echt een argument IMHO... dat hebben velen in de selectie niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In de eredivisie idd. Daarbuiten heeft hij nog niks (kunnen) laten zien.
Dat zijn Nederlanders. Spelers die ook geen paspoort hadden gekregen als ze een versnelde procedure hadden aangevraagd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is niet echt een argument IMHO... dat hebben velen in de selectie niet.
Robben is een stuk beter (puur op de flanken) en verder maar oh zo blessuregevoelig, ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij gaat spelen dit WK. Castelen is wel oke maar te grillig om als betrouwbare waarde te zien en van der Meyde vind ik waardeloos... die komt nog niet in de buurt van een Kalou IMHO, dat hebben we in portugal nog gezien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Robben is een stuk beter en verder. Castelen en van der Meyde kunnen op de rechtsbuiten prima uit de voeten, de laatste zelfs ook op links.
Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft, maar lang niet de kwaliteiten die in mijn ogen nodig zijn om hem versneld een paspoort te doen toekomen.
Hij is (nog) geen wereldvoetballer die onmisbaar is of garantie geeft op een wereldtitel.
Op basis van wat hij laat zien in onze eigen competitie heeft hij naar mijn (en andere niet onbelangrijke personen binnen het voetbal op dit moment) mening zeker een plaats in de selectie verdient.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn Nederlanders. Spelers die ook geen paspoort hadden gekregen als ze een versnelde procedure hadden aangevraagd.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Castelen en van der Meyde kunnen op de rechtsbuiten prima uit de voeten, de laatste zelfs ook op links.
Ik zie een Kalou/v.d Meyde/Castelen niet een (goede en waardige) linksachter passeren en daarna een goede voorzet afleveren. Nederland zit niet zo in de superieure flankspelers, Robben uitgezonderd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef twi het volgende:
100% serieus bedoeld. Ik zeg overigens nergens dat ze beter zijn dan Kalou, maar wel dat ze zeker goed genoeg zijn voor een selectieplaats in Oranje.
Van der Meyde schat ik nog hoger in dan Castelen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Robben is een stuk beter en verder. Castelen en van der Meyde kunnen op de rechtsbuiten prima uit de voeten, de laatste zelfs ook op links.
Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft, maar lang niet de kwaliteiten die in mijn ogen nodig zijn om hem versneld een paspoort te doen toekomen.
Hij is (nog) geen wereldvoetballer die onmisbaar is of garantie geeft op een wereldtitel.
Oranje zoekt een vleugelspeler. Kalou is geen vleugelspeler. De eerste goede voorzet van hem vanaf de achterlijn moet ik nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van der Meyde schat ik nog hoger in dan Castelen.
Maar Kalou is gewoon een klasse apart.
Die kan iets wat een Kuyt of van der Meyde niet kunnen.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Mijn mening is duidelijk:
Als Kalou in Oranje speelt, juich ik voor Duitsland.
Dat gaat wel heel erg ver!!quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Oranje valt niet meer serieus te nemen als Kalou voor Oranje speelt inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Die hebben ook genaturaliseerde spelers. Ik zou dan in dat geval een land kiezen met 100 % spelers uit dat land. Argentinië of Brazilië dus.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Dat weet ik zo net nog niet. Ik weet niet of hij het er voor over heeft om nog 3 jaar in Nederland te voetballen om dat paspoort te verkrijgen. Wanneer een buitenlandse topclub zich voor die tijd meldt, is 'ie gewoon weg.quote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Kang-He het volgende:aangezien hij sowieso toch wel een Nederlands paspoort zou krijgen
Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Kuranyi is gewoon een Duitser, net zoals Klose dat ook is.quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.
Die gaan nog verder.
Poolquote:Op zondag 4 december 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kuranyi is genaturaliseerd toch? Klose is wel gewoon een Duitser.
dát gaat wel erg ver, maar begrijp je 'stelling' en daar ben ik het ook helemaal mee eens...quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Tuurlijk heeft hij kwaliteiten. En als hij NEDERLANDER (een échtequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.
Ik noem 'n Michael Reiziger met z'n dikke lippen en de Helmondse broers v.d. Kerkhof en bijv. Wilfred Bouma, die spreken toch ook geen woord normaal Nederlands?quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Gelderland het volgende:
[..]
[...] Ik hoef een speler die geen normale zin in het Nederlands kan spreken NIET in het Nederlandselftal te hebben....dan voelt het gewoon als een 'aankoop' en dat is gewoon not-done vind ik bij het Nederlands eftal.... [...]
[...]
Ik ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Morgen de uitspraak.... ik durf er niks over te zeggen over de uitkomst maar ik neig naar een 'Nee'.
Hoe laat is dat ongeveer?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Morgen de uitspraak.... ik durf er niks over te zeggen over de uitkomst maar ik neig naar een 'Nee'.
feyenoord.nlquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heb je dat vandaan?
quote:Feyenoorder Salomon Kalou maakt nog
kans op deelname met Oranje aan het WK.
Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken
dient opnieuw te bekijken of de spits
in aanmerking komt voor een versnelde
naturalisatieprocedure.
Dit is door de rechter bepaald in een
zaak die door Kalou was aangespannen.De
Ivoriaan is met een versneld uitgereikt
paspoort zeker van een plaatsje in de
WK-selectie van Oranje,zei bondscoach
Marco van Basten in de rechtzaal.
Minister Verdonk wees een verzoek tot
een sneller procedure 2 keer af.Ze moet
nu binnen 2 weken in beroep gaan tegen
de uitspraak of binnen die termijn
opnieuw beslissen over Kalou's verzoek.
Die wijst het gewoon weer af, dit wordt nu echt een prestigezaak voor haar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:56 schreef JorgeCampos het volgende:
ik ben benieuwd wat Verdonk nu doet...
Ze mag nog steeds nee zeggen. Het enige dat de rechter zegt is dat ze nog eens een keer moet kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:48 schreef bart83 het volgende:
Volgens mij mag ze geen nee meer zeggen nu toch? Hij komt in aanmerking, klaar.
Anders zou die rechtzaak toch geen zin hebben? Dan zou Verdonk toch gewoon weer nee zeggen?
Zielige vertoning, NL op zijn smalst.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:05 schreef Nielsch het volgende:
De bestuursrechter heeft nu gezegd dat er eerst een verder onderzoek moet komen naar de mate waarin Kalou ingeburgerd is.
Ja, ik vind het sowieso een beetje raar dat Kalou een inburgeringstoets heeft gehaald en dat een bestuursrecht dan nu zegt dat zo´n toets niet kan toetsen of iemand is ingeburgerd. Dan klopt de toets gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zielige vertoning, NL op zijn smalst.
Hoe gaan ze dat trouwens doen, een undercover AIVD gast eropzetten die met BB-camera's checkt hoe vaak Kalou per week een Friet Oorlog eet.![]()
En waarom is dat niet al vantevoren gedaan, stelletje achterlijken in dit land die altijd overal een vervolgsonderzoek en een commissie nodig hebben.
quote:Verdonk moet zaak Kalou opnieuw bekijken
9/12/2005 10:20
Salomon Kalou mag hoop houden op deelname aan het WK 2006 namens Nederland. De rechter heeft bepaald dat minister Rita Verdonk de zaak nogmaals moet bekijken.
Verdonk wees een verzoek tot versnelde naturalisatie van Kalou al twee maal van de hand. De twintigjarige Ivoriaan spande vervolgens een rechtszaak aan. De minister moet binnen twee weken in beroep gaan tegen de uitspraak of binnen die termijn het verzoek van Kalou nogmaals tegen het licht houden.
Mocht Kalou zijn felbegeerde paspoort alsnog krijgen, dan staat niets een optreden van de Feyenoorder op het WK van komend zomer in de weg. Bondscoach Marco van Basten heeft al laten weten dat hij Kalou opneemt in zijn WK-selectie.
Dat lijkt mij de ultieme reden om iemand een enkeltje naar zijn geboorteland te gevenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien moet Kalou om te bewijzen dat hij is ingeburgerd gewoon in februari naar Brabant toe gaan en als een achterlijke dronken malloot in de polonaise gaan lopen.![]()
Anders kom ook even een keertje langs AZ!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de ultieme reden om iemand een enkeltje naar zijn geboorteland te geven
Dus doe maar
Straks loop ik het risico een enkeltje randstad te krijgen, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Anders kom ook even een keertje langs AZ!
Als Verdonk er uit vliegt, zal het alleen maar langer duren voordat er over Kalou beslist wordt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef LuukBes het volgende:
Verdonk vliegt zelf wellicht eruit trouwens, staat momenteel op kieperen wegens het zoveelste schandaal.
Alhoewel het nichtencorps van de VVD en CDA uiteindelijk wel weer achter haar zal blijven staan en een motie tot wantrouwen onschadelijk kan maken.
http://www.nu.nl/news/639(...)_door_aan_Congo.html
Nee, want dan de staatssecretaris de beslissing nemen. En die is voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Als Verdonk er uit vliegt, zal het alleen maar langer duren voordat er over Kalou beslist wordt...
Eigen negers eerst!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Jajong het volgende:
Zoals verwacht, Kalou in Nederland. Jongens, hou nu maar op met zeuren en verwelkom deze kleine neger. Als je nu gewoon juicht voor em, is t allemaal veel minder erg als je em ziet wandelen in t Oranje-shirt.
Dan kan ze een motie van wantrouwen verwachten. En dan is t doei Verdonk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Noca het volgende:
Nog niks zeker dacht ik.
Hopen dat Verdonk alsnog nee zegt.
Een stotterende afrikaan prefereren boven een rasechte nederlanderquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Kalou dus mogelijk toch gewoon in Oranje.
Dag prutser Babel
Hiervoor? Echt nait.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan kan ze een motie van wantrouwen verwachten. En dan is t doei Verdonk.
Als ik naar Babel's huidskleur kijk dan is het geen rasechte Nederlanderquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een stotterende afrikaan prefereren boven een rasechte nederlander.
Voor dat soort dingen moet je al een jaar of 25 in mensen hun paspoort kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik naar Babel's huidskleur kijk dan is het geen rasechte Nederlander
Blijken ze een dubbele nationaliteit te hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen moet je al een jaar of 25 in mensen hun paspoort kijken.
Toch wel, de oppositie hekelt haar toch al, en dit is een mooi excuusje om haar weg te werkenquote:
Dan ben ik benieuwd hoe ze dat gaat onderbouwen aangezien haar vorige onderbouwing (Kalou zou niet lang genoeg in Nederland gewoond hebben en niet goed genoeg geintegreerd zijn) ongegrond verklaar is, helemaal nou de bondscoach en Cruyff bevestigen dat hij wel degelijk een meerwaarde is voor het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Noca het volgende:
Nog niks zeker dacht ik.
Hopen dat Verdonk alsnog nee zegt.
Jawel want Van Persie moet linksvoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef cultheld het volgende:
Van Persie is beter dan Kalou. We hebben die reserve Fransoos niet nodig.
Van Persie - Van Nistelrooy - Castelen is ook prima.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jawel want Van Persie moet linksvoor.
Robben is over een halfjaar vast wel geblesseerd, iel ventje dat het is...
Robben - Nistel - Kuyt is beterquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Persie - Van Nistelrooy - Castelen is ook prima.
In het geval dat Robben geblesseerd is, lijkt me dat de beste opstellingquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:03 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Robben - Nistel - Kuyt is beter
Niet onmogelijk ...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef Radegast het volgende:
Ik lach me helemaal suf als Kalou voor Ivoorkust de winnende maakt tegen Nederland, dan wijst iedereen met het vingertje naar Rita...
Precies.quote:
Beetje het Juventus - Ajax ideequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Verzwak 1 van onze tegenstanders maar alvast een beetje.
haha idd!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
Geef die Kalou nou maar snel zijn passpoort. Ik wil hem de winnende tegen Argentinie zien scoren
Wie noemt de andere acht?quote:Onder Verdonk hebben negen topsporters een aanvraag tot versnelde naturalisatie ingediend, alleen in het geval van Kalou is afwijzend beschikt.
Babbel een rasechte Nederlander ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een stotterende afrikaan prefereren boven een rasechte nederlander.
Oh okay, dus elke Nederlander met een kleurtje is geen Nederlander?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Babbel een rasechte Nederlander ?![]()
Een babbel en een Afellay zijn in idd niet meer Nederlander dan Kalou.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay, dus elke Nederlander met een kleurtje is geen Nederlander?
Hebben die niet versneld een paspoort gekregen door hun huwelijk met een Nederlander?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef bart83 het volgende:
Ik weet alleen Audina en Kiplagat.
Mitch Booth misschien? Australische zeiler, deed mee voor Nederland op de Olympische Spelen in Athene.quote:Weet iemand de andere 6?
okay Michiel Smit. Losertjequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een babbel en een Afellay zijn in idd niet meer Nederlander dan Kalou.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een babbel en een Afellay zijn in idd niet meer Nederlander dan Kalou.
Als je een Nederlands paspoort hebt ben je Nederlander. Wat overigens niet wil zeggen dat je ook voor Oranje moet uitkomenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh okay, dus elke Nederlander met een kleurtje is geen Nederlander?
Was jij ook alweer niet die racist die deze post plaatste:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef fernando_redondo het volgende:
Als je een Nederlands paspoort hebt ben je Nederlander. Wat overigens niet wil zeggen dat je ook voor Oranje moet uitkomen
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Van der Sar
Kromkamp - Mathijssen - Opdam(Ooyer) - Zenden
Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
Kuyt - Van Nistelrooy - Robben
Bank:
Timmer
Opdam/Ooyer
Sneijder
Makaay
Van Persie
Vennegoor
Dit team is echt nauwelijks minder dan met allerlei excuus allochtonen die vooral voor de knaken voor Oranje willen spelen
Inderdaad een racistisch tintje aan die post, maar hij heeft wel een punt vind ik. Dat elftal is kwalitatief nauwelijks tot niet minder.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Was jij ook alweer niet die racist die deze post plaatste:
[..]
Wat wil je met dat punt bewijzen dan? Dat we beter geen allochtonen meer moeten opstellen in het Ned. Elftalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad een racistisch tintje aan die post, maar hij heeft wel een punt vind ik. Dat elftal is kwalitatief nauwelijks tot niet minder.
Yeah rightquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:25 schreef star_gazer het volgende:
Laat Kalou de penalty nemen die Nederland uitschakelt en het kabinet valt
Verdonkquote:
Dat we gewoon Nederlanders moeten opstellen en geen spelers uit Ivoorkust of Brazilië. We zijn geen België.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat wil je met dat punt bewijzen dan? Dat we beter geen allochtonen meer moeten opstellen in het Ned. Elftal
En dankzij de uitspraak van een rechter gisteren is de mogelijkheid dat een Nederlander de winnende maakt namens Nederland tegen Ivoorkust alleen maar toegenomen, en de mogelijkheid dat een Ivoriaan de winnende scoort kleiner gewordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat een Ivoriaan de winnende maakt namens Ivoorkust tegen Nederland zijn gewoon dingen die kunnen gebeuren op een WK.
Wat is racisme?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Was jij ook alweer niet die racist die deze post plaatste:
[..]
En dat punt probeer je te bewijzen door een Nederlands elftal op te stellen waar geen enkele allochtoon in zit?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat we gewoon Nederlanders moeten opstellen en geen spelers uit Ivoorkust of Brazilië. We zijn geen België.
En jouw aversie tegen Kalou begint ook lachwekkende vormen aan te nemen, zie het als een tegenreactiequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, die is helemaal niet toegenomen. Kalou is gewoon een Ivoriaan hoor. Je Kalou-adoratie begint ook lachwekkende vormen aan te nemen trouwens.
Nu graag een quote waarin ik die opstelling heb gemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En dat punt probeer je te bewijzen door een Nederlands elftal op te stellen waar geen enkele allochtoon in zit?
Er is geen aversie tegen Kalou, ik begrijp de essentie van interlandvoetbal. Jij niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En jouw aversie tegen Kalou begint ook lachwekkende vormen aan te nemen, zie het als een tegenreactie![]()
Nee jij pretendeerd de essentie van interlandvoetbal te begrijpen, handhaaft daarvoor jouw eigen visie en hebt de arrogantie in je om vervolgens anderen mensen die op te dringen, maar in je frustratie jegens mensen die nog steeds een andere mening hebben probeer je hun meningen krampachtig als lachwekkend af te doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er is geen aversie tegen Kalou, ik begrijp de essentie van interlandvoetbal. Jij niet.
Je begrijpt de essentie van interlandvoetbal totaal niet. We zijn geen België. Je doet ook voortdurend alsof Kalou een Beckenbauer, Pelé en Diego in één is. Dat is lachwekkend en zielig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee jij pretendeerdt de essentie van interlandvoetbal te begrijpen, handhaaft daarvoor jouw eigen visie en hebt de arrogantie in je om vervolgens anderen mensen die op te dringen maar in je frustratie jegens mensen die nog steeds een andere mening hebben probeer je hun meningen krampachtig als lachwekkend af te doen![]()
Ga je weer...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van interlandvoetbal totaal niet.
'die' slaat op deze post, weet je nog??:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad een racistisch tintje aan die post, maar hij heeft wel een punt vind ik. Dat elftal is kwalitatief nauwelijks tot niet minder.
Vervolgens komt mijn vraag om opheldering... wat hij met 'dat punt', waarmee hij in z'n eerste post mee kwam, wilde bewijzen aangezien F_R geen enkele 'excuus allochtoon' opstelde.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Van der Sar
Kromkamp - Mathijssen - Opdam(Ooyer) - Zenden
Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
Kuyt - Van Nistelrooy - Robben
Bank:
Timmer
Opdam/Ooyer
Sneijder
Makaay
Van Persie
Vennegoor
Dit team is echt nauwelijks minder dan met allerlei excuus allochtonen die vooral voor de knaken voor Oranje willen spelen
en vervolgens verdedig jij 'dat punt', het punt dus dat F_R maakte met z'n eerste post; door middel van de opstelling zonder 'allerlei excuusallochtonen' met deze reactie:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat wil je met dat punt bewijzen dan? Dat we beter geen allochtonen meer moeten opstellen in het Ned. Elftal
Waarna ik je even probeer te laten realiseren wat je zojuist hebt lopen blaten dmv:quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat we gewoon Nederlanders moeten opstellen en geen spelers uit Ivoorkust of Brazilië. We zijn geen België.
En vervolgens schiet je ineens in de verdediging terwijl je vraagt om een quote waarin jij racistisch zou zijn geweest...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En dat punt probeer je te bewijzen door een Nederlands elftal op te stellen waar geen enkele allochtoon in zit?
Kijk eens boven je, ongeduldige vriendquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar blijft mijn opstelling die racistisch zou zijn dan?
Doe je ook weleens lezen of niet??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb ik die opstelling gemaakt?
"Dat punt" waar ik het over heb heeft dus betrekking op de post van F_R... vind je het gek dat ik daar m'n vraagtekens bij zet en dus om een bevestiging vraag:quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
I rest my case....quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Nederland met figuren als Kalou gaat spelen dan hoop ik dat ze stijf onderaan eindigen in deze poule.
Jezus wat probeer ik je nou al 10 keer duidelijk te maken...? Ja dat geef je aan, en hoe? Door middel van het verdedigen van die post van Fernando_Redondo (' DAT PUNT ' waar ik het over had in de post waar jij op ingaat )... de post waarin staat dat we niet allerlei excuus allochtonen moeten opstellenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik geef aan dat Ivorianen en Brazilianen weg kunnen blijven en dat het een Nederlands elftal is. Leer eens lezen ofzo...
Ik word hier niet weggeluld. Tenminste, als je goed kunt lezen. We zijn geen België, wij hoeven geen Vidovic-jes en Weber-tjes te naturaliseren om niet af te gaan op een WK. Dat behoort ook totaal niet tot de essentie van interlandvoetbal en een landenwereldkampioenschap. Of is het leuk als Italië op het WK aantreedt met 11 Brazilianen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
C_T ook al heb je soms gelijk, je wordt hier toch echt compleet weggelult dus misschien is t verstandig even stil te zijn.
Oke nou ga ik het zoals jij spelen ik wil quotes van jou waarin ik insinueer dat:quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent degene die zegt dat ik een racistische opstelling heb gemaakt. Daar klopt niets van. Verder is je retoriek uitermate triest door te insinueren dat iemand een racist is als diegene niet wil dat er van allerlei figuren worden genaturaliseerd en gecharterd voor het WK. We zijn geen België.
Niet zo zielig doen en even langs de Hans Anders gaan dus.
Jij begon toch echt te huilen over die opstelling van Fernando_Redondo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oke nou ga ik het zoals jij spelen ik wil quotes van jou waarin ik insinueer dat:
"iemand een racist is als diegene niet wil dat er van allerlei figuren worden genaturaliseerd"
en waarin ik zeg dat jij een racistische opstelling gemaakt heb.
Veel succes
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga es kijken hoeveel landen genaturaliseerde spelers hebben, ik begin alvast met Deco.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik word hier niet weggeluld. Tenminste, als je goed kunt lezen. We zijn geen België, wij hoeven geen Vidovic-jes en Weber-tjes te naturaliseren om niet af te gaan op een WK. Dat behoort ook totaal niet tot de essentie van interlandvoetbal en een landenwereldkampioenschap. Of is het leuk als Italië op het WK aantreedt met 11 Brazilianen?
Vandaar dus dat ik het een slechte en trieste zaak vind. Italië op het laatste WK Futsal met zowat alleen maar Brazilianen. Ik vind dat een slechte zaak, het heeft ook weinig meer met een WK te maken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga es kijken hoeveel landen genaturaliseerde spelers hebben, ik begin alvast met Deco.
Appels en peren. Nigel de Jong is gewoon in Nederland geboren, Kalou niet. Kalou is hier gekomen om te voetballen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom dat gezeik.
Kijk eens naar die andere donkere voetballers die voor NL hebben gespeeld en spelen.
Dat is niet t zelfde natuurlijk he, die zijn hier geboren of zijn iig al zowat hun hele leven hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom dat gezeik.
Kijk eens naar die andere donkere voetballers die voor NL hebben gespeeld en spelen.
En ging dat over een Nederlands elftal waarquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij begon toch echt te huilen over die opstelling van Fernando_Redondo.
[..]
of over een Nederlands elftal waar alle Nederlandse allochtonen buiten worden gelaten die in Nederland geboren en opgegroeid zijn?quote:diegene niet wil dat er van allerlei figuren worden genaturaliseerd en gecharterd voor het WK
Juist en Fernando_Redondo liet ook een Nigel de Jong uit de basis omdat dat een of andere 'excuusallochtoon' zou zijn, daarom vielen ik en anderen over die post, dat wist je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Appels en peren. Nigel de Jong is gewoon in Nederland geboren, Kalou niet. Kalou is hier gekomen om te voetballen.
Ik vind het ook nogal een verschil. Bijvoorbeeld Nigel de Jong. Die is hier geboren en heeft hier altijd gewoond, terwijl Kalou hier naar toe is gekomen puur en alleen om te voetballen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is niet t zelfde natuurlijk he, die zijn hier geboren of zijn iig al zowat hun hele leven hier.
maar zijn toch geen rasechte Nederlandersquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is niet t zelfde natuurlijk he, die zijn hier geboren of zijn iig al zowat hun hele leven hier.
Dat is jouw conclusie. Misschien vindt hij Nigel de Jong gewoon niet goed genoeg. Daar valt wat voor te zeggen, want heel erg zeker is Nigel de Jong niet van zijn plek bij het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Juist en Fernando_Redondo liet ook een Nigel de Jong uit de basis omdat dat een of andere 'excuusallochtoon' zou zijn, daarom vielen ik en anderen over die post, dat wist je zelf ook wel.
Dat maak je er zelf van. Je moet goed lezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En ging dat over een Nederlands elftal waar
[..]
of over een Nederlands elftal waar alle Nederlandse allochtonen buiten worden gelaten die in Nederland geboren en opgegroeid zijn?
Niet 2 dingen door elkaar halen.
Die quote van mijn racistische opstelling? Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
Maargoed waar bijven die quotes nou??
Wat lul je nou man? Wat valt hier nog zelf van te maken??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van. Je moet goed lezen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar zijn toch geen rasechte Nederlanders
Ik heb het over zijn opstelling. Die opstelling is goed, gebaseerd op voetbalkwaliteiten en niet op ras. We hebben geen Kalou-tjes, Weber-tjes of Vidovic-jes nodig om niet af te gaan op een WK. Lezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Wat valt hier nog zelf van te maken??
[..]
Volgens de begrippen ben je allochtoon.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??![]()
Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens de begrippen ben je allochtoon.
Dat is ook compleet onhaalbaar. Ook in de VS, Zuid Amerika of Australië bijvoorbeeld. Ik denk dat er best een lijn te trekken is. De Jong speelt voor Nederland, Kalou niet. Boulahrouz speelt voor Nederland, Alex niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die quote van mijn racistische opstelling? Dat vraag ik me ook af ja.
Ja, denk je dat er in Amerika mensen zijn die Tiger Woods niet als "echte" Amerikaan zien?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is ook compleet onhaalbaar. Ook in de VS, Zuid Amerika of Australië bijvoorbeeld. Ik denk dat er best een lijn te trekken is. De Jong speelt voor Nederland, Kalou niet. Boulahrouz speelt voor Nederland, Alex niet.
Je hebt het over jezelf, kereltje?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gewoon doodleuk niet ingaan op mijn argumenten en vervolgens 'discussie blijven voeren' als een langspeelplaat die is blijven hangen.
Jongens, drop it. Niemand gaat de ander gelijk geven dus je kan zo t hele topic vollullen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gewoon doodleuk niet ingaan op mijn argumenten en vervolgens 'discussie blijven voeren' als een langspeelplaat die is blijven hangen.
Wat niet gebaseerd op ras???quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn opstelling. Die opstelling is goed, gebaseerd op voetbalkwaliteiten en niet op ras. We hebben geen Kalou-tjes, Weber-tjes of Vidovic-jes nodig om niet af te gaan op een WK. Lezen.
denk verder idoot.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.
In principe is iedereen die nu namens de VS sport bedrijft natuurlijk (verre) familie van immigranten. Het aantal indianen dat naam maakt in de topsport is erg beperkt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, denk je dat er in Amerika mensen zijn die Tiger Woods niet als "echte" Amerikaan zien?
Gelukkig ben ik niet alleen van mening hier dat jij jezelf verschrikkelijk voor lul loopt te zetten en onder de tafel gelult bent dus dat scheeltquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf, kereltje?
Je bent best een trieste boomknuffelaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat niet gebaseerd op ras???
HIJ LAAT ALLE EXCUUSALLOCHTONEN BEWUST BUITEN HET ELFTAL STAAN
Heb je nou echt zo'n grote plaat voor je kop of lijkt dat maar zo?
Haha, ongelovelijk. Vies VMBO tuig.quote:
Yep, plaat voor de kopquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent best een trieste boomknuffelaar.Van Basten laat De Jong ook weleens buiten het elftal staan en mijn opmerking over Brazilianen en Ivorianen is duidelijk.
OF KUN JE NIET LEZEN?
Lezen is lastig inderdaad. Ik zet me helemaal niet voor lul. Jij zet je voor lul, ook dankzij je voortdurende spelfouten. Leer lezen en leer Nederlands.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet alleen van mening hier dat jij jezelf verschrikkelijk voor lul loopt te zetten en onder de tafel gelult bent dus dat scheelt![]()
Jij bewijst dat allochtonen een lage opleiding hebben dus hou je mond maar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ongelovelijk. Vies VMBO tuig.
Koop een bril bij www.hansanders.nl en doe groep 3 van de basisschool nog een keer over, analfabeet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yep, plaat voor de kopen het onvermogen om begrijpend te kunnen lezen.
I rest my case...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lezen is lastig inderdaad. Ik zet me helemaal niet voor lul. Jij zet je voor lul, ook dankzij je voortdurende spelfouten. Leer lezen en leer Nederlands.
Spelfouten... altijd leuk om je op te beroepen als je de discussie inhoudelijk niet meer kunt winnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Koop een bril bij www.hansanders.nl en doe groep 3 van de basisschool nog een keer over, analfabeet.
"een lage opleiding" Hahaha.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bewijst dat allochtonen een lage opleiding hebben dus hou je mond maar.
Het is een manier waarop jij je nog eens extra voor lul weet te zetten, naast je gebrek aan argumenten en je trieste en zwakzinnige insinuaties.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Spelfouten... altijd leuk om je op te beroepen als je de discussie inhoudelijk niet meer kunt winnen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is een manier waarop jij je nog eens extra voor lul weet te zetten, naast je gebrek aan argumenten en je trieste en zwakzinnige insinuaties.
Jij vraagt als je een rasechte Nederlander bent.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
"een lage opleiding" Hahaha.
Waar bewijs ik dat dan? Ik ga toch echt studeren volgend jaar
Tijd voor wat gezond verstandquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tijd voor je brilletje en je pilletje.
Wellicht kun je de basisschool nog eens over doen? Dat lijkt me zeer wenselijk in jouw geval.quote:
Jij vindt mij dus geen echte Nederlander, terwijl je zelf t taalbegrip van een 4 jaar oud kindje met Downsyndroom hebt. Ik lach je uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij vraagt als je een rasechte Nederlander bent.
Ik geef je uitleg die makkelijk is te snappen.
Alleen jij snapt hem niet.
Ik kan wel foutloos leren schrijven, maar als jij het toch niet begrijpt heb ik daar niet zoveel aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wellicht kun je de basisschool nog eens over doen? Dat lijkt me zeer wenselijk in jouw geval.
Als je jezelf maar begrijpt. Misschien leer je ook ooit nog eens begrijpend lezen zodat je aan een discussie mee kunt doen zonder af te gaan als een gieter.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik kan wel foutloos leren schrijven, maar als jij het toch niet begrijpt heb ik daar niet zoveel aan
Jouw enige nuttige post.quote:
Oke nog eentje dan:quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jouw enige nuttige post.Verder presteer je het om wederom 'n spelfout te maken in je post.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
C_T ook al heb je soms gelijk, je wordt hier toch echt compleet weggelult dus misschien is t verstandig even stil te zijn.
Nadat ik mijn reactie heb gegeven over die post, heb ik er niets meer over gehoord, dus het valt allemaal wel mee. Jij bent afgegaan als een gieter, ook door je voortdurende spelfouten. Ga nu maar weer met je pilletjes en spuitjes spelen. Het heeft je gezonde verstand in elk geval al flink aangetast.quote:
Klopt, Van Bommel is 5 klasse beter en heeft geen criminele vader en is wel dankbaar voor de club die hem opgeleid heeft tot voetballerquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Juist en Fernando_Redondo liet ook een Nigel de Jong uit de basis omdat dat een of andere 'excuusallochtoon' zou zijn, daarom vielen ik en anderen over die post, dat wist je zelf ook wel.
Italie, Australie, Trinidad, Frankrijk en Equador in ieder geval en waarschijnlijk nog veel meer landen die mee doen aan het WKquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga es kijken hoeveel landen genaturaliseerde spelers hebben, ik begin alvast met Deco.
Lees je eigen post na.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.
Wie of wat de ouders van voetballers zijn of doen heeft inderdaad vet veel te maken met of ie in t Nederlands Elftal moet staan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Klopt, Van Bommel is 5 klasse beter en heeft geen criminele vader en is wel dankbaar voor de club die hem opgeleid heeft tot voetballer
Wat stond hier?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef fernando_redondo het volgende:
Hier doen we niet aan en dat weet je best. Graag zinvolle posts.
Nog zo'n post en je mag even vertrekken.
Vergeet niet dat NL ook spelers heeft "gehad" die voor een ander land konden uitkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Italie, Australie, Trinidad, Frankrijk en Equador in ieder geval en waarschijnlijk nog veel meer landen die mee doen aan het WK
Is ie niet hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens de begrippen ben je allochtoon.
Ik vraag gewoon wat er stond. Niets mis mee dunkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat boeit dat, doe toch eens niet zo kinderachtig...
Volgens mij Maatschappijleer boek welquote:
Een allochtoon is toch iemand waarvan tenminste één ouder in het buitenland is geboren?quote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij Maatschappijleer boek wel![]()
kloptquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een allochtoon is toch iemand waarvan tenminste één ouder in het buitenland is geboren?
De definitie veranderd per situatie. Er is niet een echt eenduidige definitie.quote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een allochtoon is toch iemand waarvan tenminste één ouder in het buitenland is geboren?
Maar dan ben ik ook allochtoonquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij moet die ouder zelfs uit een niet-Westers land komen.quote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
De definitie veranderd per situatie. Er is niet een echt eenduidige definitie.
alˇlochˇtoon1 (de ~ (m.), -tonen)quote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Erg offtopic trouwens. Het gaat hier over Kalou.quote:Allochtoon
Persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren.
De persoon woont in Nederland en is opgenomen in de Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens (GBA).
Mijn vader is ook in Indonesië geboren en sinds zijn 10e hier. Dus..quote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verschilt ook per definitie.quote:Op maandag 12 december 2005 03:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet die ouder zelfs uit een niet-Westers land komen.
Dat is dus één van de definities. Bij schooladministraties worden weer andere definities aangehouden.quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens het CBS:
[..]
Erg offtopic trouwens. Het gaat hier over Kalou.
dat is onzin.quote:Op maandag 12 december 2005 03:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet die ouder zelfs uit een niet-Westers land komen.
Klopt, ik gaf ook aan dat dit de definitie van het CBS was. Het is verder ook niet zo reuze interessant, want voor de discussie over Kalou is het niet zo heel erg relevant.quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is dus één van de definities. Bij schooladministraties worden weer andere definities aangehouden.
Checkingquote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
wat is de definitie uit het wetboek?
crimineelquote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk op z'n hoogst iemand met of zonder NLs paspoort. Iedere andere definitie lijkt me vreemd in het wetboek.quote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 12 december 2005 12:24 schreef WeebI het volgende:
Als talentvolle voetballers als Kalou (of ie echt talentvol is laat ik even achterwege) versneld genaturaliseerd mogen worden omdat 'we hem nodig hebben', vind ik dat landenvoetbal steeds meer op clubvoetbal gaat lijken. In dit geval bonden ipv clubs die aan spelers trekken en vragen of ze voor hun land uit willen komen vind ik eigenlijk te ver gaan.
Een buitenlandse bondcoach is tot daar aan toe, buitenlandse spelers gaat mij te ver.
Nee, dan is het een Ivoriaan die de Nederlandse nationalitiet heeft aangenomen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Zjakkie het volgende:
Ja maar kijk, als ie een Nederlands paspoort krijgt is ie ook Nederlander
Je hebt westerse en niet-westerse allochtonen. Kalou is sowieso geen allochtoon, maar een buitenlander.quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heeft t ook te maken met t feit of je niet-westers bent opgevoed.. Wat dus niet t geval is bij mij, maarja lekker belangrijk. KALOU!
eensquote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zegt me niets zo'n Kipkebab die namens Nederland goud wint... Als je zo je medailles moet winnen...
daarom is ze geen Nederlandse geworden, ze was namelijk getrouwd met een Nederlander.quote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren waren er mensen oprecht blij omdat 'we' een gouden plak haalden bij het WK veldlopen...
Alsjeblieft zeg
Ik snap dat echt niet. Het gaat toch om landgenoten? Toch niet om mensen die ons sportklimaat zo goed vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |