Inderdaad een racistisch tintje aan die post, maar hij heeft wel een punt vind ik. Dat elftal is kwalitatief nauwelijks tot niet minder.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Was jij ook alweer niet die racist die deze post plaatste:
[..]
Wat wil je met dat punt bewijzen dan? Dat we beter geen allochtonen meer moeten opstellen in het Ned. Elftalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad een racistisch tintje aan die post, maar hij heeft wel een punt vind ik. Dat elftal is kwalitatief nauwelijks tot niet minder.
Yeah rightquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:25 schreef star_gazer het volgende:
Laat Kalou de penalty nemen die Nederland uitschakelt en het kabinet valt
Verdonkquote:
Dat we gewoon Nederlanders moeten opstellen en geen spelers uit Ivoorkust of Brazilië. We zijn geen België.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat wil je met dat punt bewijzen dan? Dat we beter geen allochtonen meer moeten opstellen in het Ned. Elftal
En dankzij de uitspraak van een rechter gisteren is de mogelijkheid dat een Nederlander de winnende maakt namens Nederland tegen Ivoorkust alleen maar toegenomen, en de mogelijkheid dat een Ivoriaan de winnende scoort kleiner gewordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat een Ivoriaan de winnende maakt namens Ivoorkust tegen Nederland zijn gewoon dingen die kunnen gebeuren op een WK.
Wat is racisme?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Was jij ook alweer niet die racist die deze post plaatste:
[..]
En dat punt probeer je te bewijzen door een Nederlands elftal op te stellen waar geen enkele allochtoon in zit?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat we gewoon Nederlanders moeten opstellen en geen spelers uit Ivoorkust of Brazilië. We zijn geen België.
En jouw aversie tegen Kalou begint ook lachwekkende vormen aan te nemen, zie het als een tegenreactiequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, die is helemaal niet toegenomen. Kalou is gewoon een Ivoriaan hoor. Je Kalou-adoratie begint ook lachwekkende vormen aan te nemen trouwens.
Nu graag een quote waarin ik die opstelling heb gemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En dat punt probeer je te bewijzen door een Nederlands elftal op te stellen waar geen enkele allochtoon in zit?
Er is geen aversie tegen Kalou, ik begrijp de essentie van interlandvoetbal. Jij niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En jouw aversie tegen Kalou begint ook lachwekkende vormen aan te nemen, zie het als een tegenreactie![]()
Nee jij pretendeerd de essentie van interlandvoetbal te begrijpen, handhaaft daarvoor jouw eigen visie en hebt de arrogantie in je om vervolgens anderen mensen die op te dringen, maar in je frustratie jegens mensen die nog steeds een andere mening hebben probeer je hun meningen krampachtig als lachwekkend af te doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er is geen aversie tegen Kalou, ik begrijp de essentie van interlandvoetbal. Jij niet.
Je begrijpt de essentie van interlandvoetbal totaal niet. We zijn geen België. Je doet ook voortdurend alsof Kalou een Beckenbauer, Pelé en Diego in één is. Dat is lachwekkend en zielig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee jij pretendeerdt de essentie van interlandvoetbal te begrijpen, handhaaft daarvoor jouw eigen visie en hebt de arrogantie in je om vervolgens anderen mensen die op te dringen maar in je frustratie jegens mensen die nog steeds een andere mening hebben probeer je hun meningen krampachtig als lachwekkend af te doen![]()
Ga je weer...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van interlandvoetbal totaal niet.
'die' slaat op deze post, weet je nog??:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad een racistisch tintje aan die post, maar hij heeft wel een punt vind ik. Dat elftal is kwalitatief nauwelijks tot niet minder.
Vervolgens komt mijn vraag om opheldering... wat hij met 'dat punt', waarmee hij in z'n eerste post mee kwam, wilde bewijzen aangezien F_R geen enkele 'excuus allochtoon' opstelde.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Van der Sar
Kromkamp - Mathijssen - Opdam(Ooyer) - Zenden
Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
Kuyt - Van Nistelrooy - Robben
Bank:
Timmer
Opdam/Ooyer
Sneijder
Makaay
Van Persie
Vennegoor
Dit team is echt nauwelijks minder dan met allerlei excuus allochtonen die vooral voor de knaken voor Oranje willen spelen
en vervolgens verdedig jij 'dat punt', het punt dus dat F_R maakte met z'n eerste post; door middel van de opstelling zonder 'allerlei excuusallochtonen' met deze reactie:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat wil je met dat punt bewijzen dan? Dat we beter geen allochtonen meer moeten opstellen in het Ned. Elftal
Waarna ik je even probeer te laten realiseren wat je zojuist hebt lopen blaten dmv:quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat we gewoon Nederlanders moeten opstellen en geen spelers uit Ivoorkust of Brazilië. We zijn geen België.
En vervolgens schiet je ineens in de verdediging terwijl je vraagt om een quote waarin jij racistisch zou zijn geweest...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En dat punt probeer je te bewijzen door een Nederlands elftal op te stellen waar geen enkele allochtoon in zit?
Kijk eens boven je, ongeduldige vriendquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar blijft mijn opstelling die racistisch zou zijn dan?
Doe je ook weleens lezen of niet??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb ik die opstelling gemaakt?
"Dat punt" waar ik het over heb heeft dus betrekking op de post van F_R... vind je het gek dat ik daar m'n vraagtekens bij zet en dus om een bevestiging vraag:quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
I rest my case....quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Nederland met figuren als Kalou gaat spelen dan hoop ik dat ze stijf onderaan eindigen in deze poule.
Jezus wat probeer ik je nou al 10 keer duidelijk te maken...? Ja dat geef je aan, en hoe? Door middel van het verdedigen van die post van Fernando_Redondo (' DAT PUNT ' waar ik het over had in de post waar jij op ingaat )... de post waarin staat dat we niet allerlei excuus allochtonen moeten opstellenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik geef aan dat Ivorianen en Brazilianen weg kunnen blijven en dat het een Nederlands elftal is. Leer eens lezen ofzo...
Ik word hier niet weggeluld. Tenminste, als je goed kunt lezen. We zijn geen België, wij hoeven geen Vidovic-jes en Weber-tjes te naturaliseren om niet af te gaan op een WK. Dat behoort ook totaal niet tot de essentie van interlandvoetbal en een landenwereldkampioenschap. Of is het leuk als Italië op het WK aantreedt met 11 Brazilianen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
C_T ook al heb je soms gelijk, je wordt hier toch echt compleet weggelult dus misschien is t verstandig even stil te zijn.
Oke nou ga ik het zoals jij spelen ik wil quotes van jou waarin ik insinueer dat:quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent degene die zegt dat ik een racistische opstelling heb gemaakt. Daar klopt niets van. Verder is je retoriek uitermate triest door te insinueren dat iemand een racist is als diegene niet wil dat er van allerlei figuren worden genaturaliseerd en gecharterd voor het WK. We zijn geen België.
Niet zo zielig doen en even langs de Hans Anders gaan dus.
Jij begon toch echt te huilen over die opstelling van Fernando_Redondo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oke nou ga ik het zoals jij spelen ik wil quotes van jou waarin ik insinueer dat:
"iemand een racist is als diegene niet wil dat er van allerlei figuren worden genaturaliseerd"
en waarin ik zeg dat jij een racistische opstelling gemaakt heb.
Veel succes
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga es kijken hoeveel landen genaturaliseerde spelers hebben, ik begin alvast met Deco.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik word hier niet weggeluld. Tenminste, als je goed kunt lezen. We zijn geen België, wij hoeven geen Vidovic-jes en Weber-tjes te naturaliseren om niet af te gaan op een WK. Dat behoort ook totaal niet tot de essentie van interlandvoetbal en een landenwereldkampioenschap. Of is het leuk als Italië op het WK aantreedt met 11 Brazilianen?
Vandaar dus dat ik het een slechte en trieste zaak vind. Italië op het laatste WK Futsal met zowat alleen maar Brazilianen. Ik vind dat een slechte zaak, het heeft ook weinig meer met een WK te maken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga es kijken hoeveel landen genaturaliseerde spelers hebben, ik begin alvast met Deco.
Appels en peren. Nigel de Jong is gewoon in Nederland geboren, Kalou niet. Kalou is hier gekomen om te voetballen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom dat gezeik.
Kijk eens naar die andere donkere voetballers die voor NL hebben gespeeld en spelen.
Dat is niet t zelfde natuurlijk he, die zijn hier geboren of zijn iig al zowat hun hele leven hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom dat gezeik.
Kijk eens naar die andere donkere voetballers die voor NL hebben gespeeld en spelen.
En ging dat over een Nederlands elftal waarquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij begon toch echt te huilen over die opstelling van Fernando_Redondo.
[..]
of over een Nederlands elftal waar alle Nederlandse allochtonen buiten worden gelaten die in Nederland geboren en opgegroeid zijn?quote:diegene niet wil dat er van allerlei figuren worden genaturaliseerd en gecharterd voor het WK
Juist en Fernando_Redondo liet ook een Nigel de Jong uit de basis omdat dat een of andere 'excuusallochtoon' zou zijn, daarom vielen ik en anderen over die post, dat wist je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Appels en peren. Nigel de Jong is gewoon in Nederland geboren, Kalou niet. Kalou is hier gekomen om te voetballen.
Ik vind het ook nogal een verschil. Bijvoorbeeld Nigel de Jong. Die is hier geboren en heeft hier altijd gewoond, terwijl Kalou hier naar toe is gekomen puur en alleen om te voetballen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is niet t zelfde natuurlijk he, die zijn hier geboren of zijn iig al zowat hun hele leven hier.
maar zijn toch geen rasechte Nederlandersquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is niet t zelfde natuurlijk he, die zijn hier geboren of zijn iig al zowat hun hele leven hier.
Dat is jouw conclusie. Misschien vindt hij Nigel de Jong gewoon niet goed genoeg. Daar valt wat voor te zeggen, want heel erg zeker is Nigel de Jong niet van zijn plek bij het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Juist en Fernando_Redondo liet ook een Nigel de Jong uit de basis omdat dat een of andere 'excuusallochtoon' zou zijn, daarom vielen ik en anderen over die post, dat wist je zelf ook wel.
Dat maak je er zelf van. Je moet goed lezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En ging dat over een Nederlands elftal waar
[..]
of over een Nederlands elftal waar alle Nederlandse allochtonen buiten worden gelaten die in Nederland geboren en opgegroeid zijn?
Niet 2 dingen door elkaar halen.
Die quote van mijn racistische opstelling? Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
Maargoed waar bijven die quotes nou??
Wat lul je nou man? Wat valt hier nog zelf van te maken??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van. Je moet goed lezen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Dit team is echt nauwelijks minder dan met allerlei excuus allochtonen die vooral voor de knaken voor Oranje willen spelen
? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar zijn toch geen rasechte Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |