Zo'n jongen die dolgraag met een Nederlands paspoort naar Engeland wil bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik geef aan dit ik geen moeite heb met een eenmalige kwaliteitsinjectie.... hetgeen vrij reëel is omdat Kalou met z'n uitzonderlijke kwaliteiten al verschrikkelijk veel moeite moet doen om Mevrouw Verdonk te overtuigen.
Zo vaak gaat deze situatie niet meer voorkomen hoor... zo'n talentvolle, jonge speler die vol trots het Oranjeshirt wilt dragen.
Who fucking cares... 't is een win-win situatie. Babel mag lekker thuisblijven om te leren een bal aan te nemen en het Nederlands elftal is een uitzonderlijk talentvolle speler rijker, een grote stap dichter bij de zo fel begeerde wereldtitel.quote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo'n jongen die dolgraag met een Nederlands paspoort naar Engeland wil bedoel je?
Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.quote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Who fucking cares... 't is een win-win situatie. Babel mag lekker thuisblijven om te leren een bal aan te nemen en het Nederlands elftal is een uitzonderlijk talentvolle speler rijker, een grote stap dichter bij de zo fel begeerde wereldtitel.
Een bondscoach met een andere nationaliteit... mag dat wel?quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.
Ja. Een bondscoach is ingehuurd om een stel spelers uit een bepaald land aan het voetballen te krijgen. Ik zou er als bondsvoorzitter niet zo snel voor kiezen overigens.quote:Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een bondscoach met een andere nationaliteit... mag dat wel?
Ik zal alleen huilen als de neutralisatie niet doorgaat en hij vervolgens Nederland eruit schiet in de kwartfinale met ivoorkust.quote:Op maandag 28 november 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooral doen. De essentie van een landenkampioenschap is totaal niet aan je besteed inderdaad. Ik ga ook echt niet juichen voor Kalou in een Nederlands elftalshirt. Jij niet huilen als hij op de bank terechtkomt of beter nog: geen Nederlands paspoort krijgt en helemaal niet naar het WK gaat, he?
Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zal alleen huilen als de neutralisatie niet doorgaat en hij vervolgens Nederland eruit schiet in de kwartfinale met ivoorkust.
Ik blijf er toch bij dat ik 'm liever zie scoren in het Oranjeshirt.... en als neusje op de zalm dan het liefst dat prachtige, exotische Afrikaanse dansje van 'm waar hij z'n laatste wereldgoal mee vierdequote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.
Ja en als hij met Ivoorkust al in de eerste ronde uitgeschakeld wordt dan sluiten ze hem op in een of ander militair kamp. Waarom zie ik deze reden zo weinig als verklaring waarom Kalou voor Nederland wil spelen?quote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.
Deco.quote:Op maandag 28 november 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooral doen. De essentie van een landenkampioenschap is totaal niet aan je besteed inderdaad. Ik ga ook echt niet juichen voor Kalou in een Nederlands elftalshirt. Jij niet huilen als hij op de bank terechtkomt of beter nog: geen Nederlands paspoort krijgt en helemaal niet naar het WK gaat, he?
Haha, reageer jij hier voor de happers of ben je gewoon serieus?quote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik blijf er toch bij dat ik 'm liever zie scoren in het Oranjeshirt.... en als neusje op de zalm dan het liefst dat prachtige, exotische Afrikaanse dansje van 'm waar hij z'n laatste wereldgoal mee vierde![]()
Beiden... ik zou 'm serieus graag bij het Nederlands elftal willen hebben maar ik overdrijf soms wel een beetje iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 07:32 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, reageer jij hier voor de happers of ben je gewoon serieus?
Allemaal blanken..quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Geef mij maar Van der Sar, Timmer, Vlaar, Matijsen, Ooijer, Robben, Kuyt, Cocu, Van Nistelrooy, Makaay, Van Persie, Opdam, De Zeeuw, Bouma, Hofland, Van Bommel, Stekelenburg, Sneijder, Van der Vaart, Kromkamp, Van der Meijde, Zenden, De Cler, Lindenberg, VoH, Huntelaar, Meerdink, Bosschaart, Lodewijks, Moens, Ricksen, Oude Kamphuis.
Seedorf en Davids doen het ook echt slecht bij AC-Milan en Tottenham... Vlaar daarintegen presteerde speelde wekelijks de sterren van de hemel bij AZ toen hij speelde tegen Italie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:55 schreef mikerw het volgende:
excuusnegers in het nederlands elftal, die fase zijn we al lang voorbij. zit duitsland nu een beetje in. nee, van basten heeft ze er bijna juist allemaal uitgeflikkerd omdat ze niet presteren
quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.
Hij is enkele keren overgekomen voor stages en toernooien, maar toen Feyenoord de UEFA cup won, zag hij dat nog op de tv in Ivoorkust. Dus hij zal op zijn vroegst daarna pas definitief in Nederland zijn gaan wonen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Kalou liep in de zomer van 2000 al stage bij Feyenoord. Geen idee of ie toen meteen is gebleven.
Welke smilie moet ik het meest serieus nemen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allemaal blanken..... zoals het hoort, niet eens een excuusneger!!
De cynische.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Welke smilie moet ik het meest serieus nemen?
Trieste reactie. Spelers worden geselecteerd op basis van prestaties, niet op basis van huidskleur. Je laat nu wel heel erg zien dat je er niet veel van snapt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allemaal blanken..... zoals het hoort, niet eens een excuusneger!!
En laat bovenstaande nou net de reden zijn van m'n reactie aangezien die selectie louter uit blanken bestaat....quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Trieste reactie. Spelers worden geselecteerd op basis van prestaties, niet op basis van huidskleur.
Jij. Want voor jou is het kennelijk belangrijk dat bepaalde huidskleuren in bepaalde mate zijn vertegenwoordigd. al moeten er mensen uit een land worden opgesteld. Je begrijpt er echt niets van.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En laat bovenstaande nou net de reden zijn van m'n reactie aangezien die selectie louter uit blanken bestaat....
Wie snapt het hier nou niet?
Nee, je moet leren lezen en/of nadenken... waar het mij juist om gaat is voetbalkwaliteiten, ongeacht welke huidskleur een speler heeft, ik denk dat ik dat vrij duidelijk gemaakt heb. Voor jou is het belangrijk dat spelers geweigerd worden op basis van hun (voormalige) nationaliteit, nu moet je het niet om gaan draaien he...?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij. Want voor jou is het kennelijk belangrijk dat bepaalde huidskleuren in bepaalde mate zijn vertegenwoordigd. al moeten er mensen uit een land worden opgesteld. Je begrijpt er echt niets van.
Getuige je opmerking aan het adres van Fernando_Redondo gaat het je niet om voetbalkwaliteiten. En ja, in een nationaal elftal worden spelers met een andere nationaliteit inderdaad geweigerd. Dat is dan ook meteen het idee van een nationaal elftal, maar dat heb je kennelijk niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee, je moet leren lezen en/of nadenken... waar het mij juist om gaat is voetbalkwaliteiten, ongeacht welke huidskleur een speler heeft, ik denk dat ik dat vrij duidelijk gemaakt heb. Voor jou is het belangrijk dat spelers geweigerd worden op basis van hun (voormalige) nationaliteit, nu moet je het niet om gaan draaien he...?
Waar het mij om gaat is voetbalkwaliteiten, voor jou niet anders was je het al lang met me eens geweest... jij maakt hier een issue van nationaliteiten niet ik.
Ik zal het even uitleggen anders... Mijn reactie aan het adres van F_R die na deze uitspraak over o.a. uiterst getalenteerde Nederlands/Marokkaanse spelers die wel degelijk te potentie hebben om uit te groeien tot wereldtoppers.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Getuige je opmerking aan het adres van Fernando_Redondo gaat het je niet om voetbalkwaliteiten.
en komt dan met een volledig blank elftal met B-spelers als o.a. De Zeeuw, Bosschaart en Van der Meijde aanzetten.quote:maar ik kan er ook niet wakker van liggen als ze voor een ander land dan Nederland kiezen.
Over z'n goal afgelopen weekend:quote:heb 'm zien voetballen tegen RKC en desondanks dat hij een mindere wedstrijd speelde stond ik echt te kijken van z'n techniek en snelheid.
Hij heeft zeker wel uitzonderlijk talent in z'n voeten
quote:Idd, hij heeft heeft weer bewezen dat hij over uitzonderlijk goede balcontrole en overzicht beschikt, niet alleen oogstrelend mooi maar ook doelgericht.
quote:Ben ik het niet mee eens... als Kalou er, met z'n uitzonderlijke kwaliteiten, al zo verschrikkelijk veel moeite voor moet doen zie ik het niet snel gebeuren dat zoiets nog een keer zal plaatsvinden
quote:Ik ben het wel met je eens dat het bij deze ene keer moet blijven en ik denk ook dat het niet vaak meer zal voorkomen dat een speler met zo'n capaciteiten en potentie voor het Nederlands elftal wilt uitkomen.
quote:Ik geef aan dit ik geen moeite heb met een eenmalige kwaliteitsinjectie.... hetgeen vrij reëel is omdat Kalou met z'n uitzonderlijke kwaliteiten al verschrikkelijk veel moeite moet doen om Mevrouw Verdonk te overtuigen.
quote:en het Nederlands elftal is een uitzonderlijk talentvolle speler rijker, een grote stap dichter bij de zo fel begeerde wereldtitel.
Da's erg mooi dat je er zo over denkt aangezien Kalou hoogstwaarschijnlijk over korte tijd net zoals jij en ik over een geldig Nederlands paspoort zal beschikken dus heeft hij ook de Nederlandse nationaliteit en past hij meteen in jouw idee van ons nationaal elftalquote:En ja, in een nationaal elftal worden spelers met een andere nationaliteit inderdaad geweigerd. Dat is dan ook meteen het idee van een nationaal elftal, maar dat heb je kennelijk niet helemaal begrepen.
Vergeet niet dat het Kalou zelf was die aangaf dolgraag voor Nederland te spelen. Het blijft zijn initiatief.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:46 schreef ErikT het volgende:
2. vergelijkbaar met brain drain. Rijk land 'koopt' voetballer van arm land.
Ah kijk...M'n vermoedens zijn bevestigd..., je kiest dus volledig op basis van huidskleur bewust voor een kwalitatief minder team'. Ik zou hier gepast op kunnen reageren maar iemand anders is me al voor geweest, en zo mooi had ik het zelf niet kunnen verwoorden...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Dit team is echt nauwelijks minder dan met allerlei excuus allochtonen die vooral voor de knaken voor Oranje willen spelen
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Trieste reactie. Spelers worden geselecteerd op basis van prestaties, niet op basis van huidskleur. Je laat nu wel heel erg zien dat je er niet veel van snapt.
Je ware racistische aard kon je weer eens niet onderdrukken, DAM?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Dit team is echt nauwelijks minder dan met allerlei excuus allochtonen die vooral voor de knaken voor Oranje willen spelen
Hey man, wat toevallig dat iedereen in je team blank isquote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Van der Sar
Kromkamp - Mathijssen - Opdam(Ooyer) - Zenden
Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
Kuyt - Van Nistelrooy - Robben
Bank:
Timmer
Opdam/Ooyer
Sneijder
Makaay
Van Persie
Vennegoor
Ik selecteer op basis van vaderlandsliefde. Voor Boula zou je eventueel wel een uitzondering kunnen maken en voor Gio en Landzaat ook maar dat is niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ah kijk...M'n vermoedens zijn bevestigd..., je kiest dus volledig op basis van huidskleur bewust voor een kwalitatief minder team'. Ik zou hier gepast op kunnen reageren maar iemand anders is me al voor geweest, en zo mooi had ik het zelf niet kunnen verwoorden...
[..]
Hoe goed kun jij 'vaderlandsliefde' zien aan een speler dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ik selecteer op basis van vaderlandsliefde. Voor Boula zou je eventueel wel een uitzondering kunnen maken en voor Gio en Landzaat ook maar dat is niet noodzakelijk.
Noem me 1 spits met de snelheid en technische kwaliteiten van Kalou.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef McCarthy het volgende:
we hebben zat goeie spitsen. En dan zouden we er nog een bij moeten?
Arjen Robben en Robin van Persie.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Devano het volgende:
[..]
Noem me 1 spits met de snelheid en technische kwaliteiten van Kalou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |