Idd, hij heeft heeft weer bewezen dat hij over uitzonderlijk goede balcontrole en overzicht beschikt, niet alleen oogstrelend mooi maar ook doelgericht.quote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
Hij was grandioos vanmiddag en samen met Robben op links gaat ie schitteren volgend jaar op het WK.
De enige woorden die hij kent zijn blij, scoren, tevreden, feyenoord en psvquote:Op zondag 27 november 2005 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Die vallen in het niet bij "Iek blij, scoor moeilijk ma ja...iek blij" terwijl er een hele andere vraag werd gesteld.
Amenquote:Op zondag 27 november 2005 20:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Idd, hij heeft heeft weer bewezen dat hij over uitzonderlijk goede balcontrole en overzicht beschikt, niet alleen oogstrelend mooi maar ook doelgericht.
Geef die jongen aub een oranjeshirt er verlos ons van de Babels in het Nederlands elftal, Kalou ik zal voor je juichen straks in Duitsland....Held!
Hadden we in 94 'Iek een beetje moei.' maar genaturaliseerd.quote:Op zondag 27 november 2005 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Die vallen in het niet bij "Iek blij, scoor moeilijk ma ja...iek blij" terwijl er een hele andere vraag werd gesteld.
Kalou lets his football do the talkingquote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De enige woorden die hij kent zijn blij, scoren, tevreden, feyenoord en psv.
Triest. Ik heb weleens een WK zaalvoetbal gezien en het team van Italië bestond volledig uit Brazilianen. Da's de essentie van een landentoernooi.quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef Zjakkie het volgende:
TIjdens het WK honkbal zag ik een interview met een speler van het Nederlandse team dat in het Engels gehouden werd
Zover zal het natuurlijk nooit komen... een eenmalige kwaliteitsinjectie van dit kaliber kan geen kwaad.... en bekijk het eens van de andere kant, eindelijk een allochtoon die wel dolgraag wilt werken, heeft ie gelijk een maatschappelijke voorbeeldsfunctiequote:Op zondag 27 november 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Triest. Ik heb weleens een WK zaalvoetbal gezien en het team van Italië bestond volledig uit Brazilianen. Da's de essentie van een landentoernooi.
Onzin. Zoiets is nooit een eenmalige kwaliteitsinjectie. Als Kalou er recht op heeft, dan hebben anderen dat ook. Daarnaast is het Italiaans zaalvoetbalteam ook ooit begonnen met één kwaliteitsinjectie.quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zover zal het natuurlijk nooit komen... een eenmalige kwaliteitsinjectie van dit kaliber kan geen kwaad.... en bekijk het eens van de andere kant, eindelijk een allochtoon die wel dolgraag wilt werken, heeft ie gelijk een maatschappelijke voorbeeldsfunctie
Eenmalig misschien niet (en ik zal het ook niet erg vinden als Kalou een paspoort krijgt en ik zal voor hem juichen als hij in Oranje speelt.)quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zover zal het natuurlijk nooit komen... een eenmalige kwaliteitsinjectie van dit kaliber kan geen kwaad....
Ben ik het niet mee eens... als Kalou er, met z'n uitzonderlijke kwaliteiten, al zo verschrikkelijk veel moeite voor moet doen zie ik het niet snel gebeuren dat zoiets nog een keer zal plaatsvinden...quote:Op zondag 27 november 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. Zoiets is nooit een eenmalige kwaliteitsinjectie. Als Kalou er recht op heeft, dan hebben anderen dat ook. Daarnaast is het Italiaans zaalvoetbalteam ook ooit begonnen met één kwaliteitsinjectie.
Er zijn meer spelers van het niveau Kalou. Een Maxwell lijkt me bijvoorbeeld nu al nuttiger voor Oranje dan 'n Kalou, hetzelfde geldt voor Alex.quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens... als Kalou er, met z'n uitzonderlijke kwaliteiten, al zo verschrikkelijk veel moeite voor moet doen zie ik het niet snel gebeuren dat zoiets nog een keer zal plaatsvinden...
Maar beiden willen geen Nederlander worden... Kalou wilt dat wel en is ook een nuttige toevoeging aan onze selectie.quote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn meer spelers van het niveau Kalou. Een Maxwell lijkt me bijvoorbeeld nu al nuttiger voor Oranje dan 'n Kalou, hetzelfde geldt voor Alex.
En jij denkt dat die 2 voor Oranje willen spelen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn meer spelers van het niveau Kalou. Een Maxwell lijkt me bijvoorbeeld nu al nuttiger voor Oranje dan 'n Kalou, hetzelfde geldt voor Alex.
Het gaat om het idee. Het is een wereldkampioenschap voor landen. Of een speler kansen op een titel vergroot is niet zo relevant. Als Kalou voor Nederland uitkomt dan wordt de hele essentie van landenvoetbal aangetast.quote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Maar beiden willen geen Nederlander worden... Kalou wilt dat wel en is ook een nuttige toevoeging aan onze selectie.
Kijk, ik snap wel wat je bezwaren zijn maar ik kijk daar niet zo nauw naar... alles wat ik wil is een zo goed mogelijke selectie en het WK winnen in Duitsland volgend jaar en ik denk dat een eventuele neutralisatie van Kalou onze kansen daarop vergroot.
Ik ben het wel met je eens dat het bij deze ene keer moet blijven en ik denk ook dat het niet vaak meer zal voorkomen dat een speler met zo'n capaciteiten en potentie voor het Nederlands elftal wilt uitkomen.
Voor Alex zou dat best een uitkomst zijn als hij bij Brazilië niet aan de bak komt. Kan hij ook snel in Engeland aan de slag.quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
En jij denkt dat die 2 voor Oranje willen spelen?
Verkracht was het sowieso al... je doet net alsof het de eerste keer is dat er een speler geneutraliseerd wordt en mee gaat spelen op een WK met een ander land. Wees dan als FIFA consequent om dat soort dingen tegen te gaan en ga het voor iedereen verbieden oid maar zolang het gewoon kan vind ik dat we in dit geval ons voordeel hieruit kunnen halen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Het is een wereldkampioenschap voor landen. Of een speler kansen op een titel vergroot is niet zo relevant. Als Kalou voor Nederland uitkomt dan wordt de hele essentie van landenvoetbal aangetast.
Overdrijven is ook een kunst natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Archie. het volgende:
Grandioos als dit allemaal doorgaat. Laat ons bidden voor een gunstig gezinde rechter. Kalou II is nog maar het begin, mensen. Ik heb uit zeer onbetrouwbare bron vernomen dat Foppe de Haan en Piet de Visser binnenkort gaan scouten in de favellas van Rio, op zoek naar potentiële Oranjespelers voor het volgende WK onder 17. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn vandaag de dag. Globalisme wordt het nieuwe toverwoord in Zeist. Dankzij de knowhow uit het glorieuze verleden staat ons dappere kleine landje straks opnieuw gouden tijden te wachten. Hoezee en olé en laat de geďmporteerde Leeuw niet in z’n hempie staan!![]()
![]()
Verkracht is het (nog) net niet. Wat mij betreft mag de FIFA er ook best consequenter op zijn en gewoon een consequent beleid voeren.quote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Verkracht was het sowieso al... je doet net alsof het de eerste keer is dat er een speler geneutraliseerd wordt en mee gaat spelen op een WK met een ander land. Wees dan als FIFA consequent om dat soort dingen tegen te gaan en ga het voor iedereen verbieden oid maar zolang het gewoon kan vind ik dat we in dit geval ons voordeel hieruit kunnen halen.
Ben ik het zeker mee eens maar ondanks dat ben ik blij dat we onze selectie eventueel kunnen verrijken met de komst van Kalou. Een buitenlanders-regel invoeren mbt Nationale elftallen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Verkracht is het (nog) net niet. Wat mij betreft mag de FIFA er ook best consequenter op zijn en gewoon een consequent beleid voeren.
Alhoewel dit nog altijd een hypothese is, is dit horrorscenario zeker niet gewenst... een consequent beleid van de FIFA zou dit idd kunnen voorkomen.quote:Waar we naar toe gaan is naar landen die spelers gaan scouten en gaan naturaliseren om er de blits mee te maken op een WK. Dat moeten we niet willen.
Dat aantal mag dan per direct op 0 worden gezet. Het is een landen-WK, geen WK voor landen die hun elftal hebben verrijkt met spelers uit andere landen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens maar ondanks dat ben ik blij dat we onze selectie eventueel kunnen verrijken met de komst van Kalou. Een buitenlanders-regel invoeren mbt Nationale elftallen?
[..]
Een hypothese is het niet. Qatar heeft het geprobeerd, alleen werden de spelers onder druk gezet door hun club. Dat is de reden dat ze het niet hebben gedaan. Mocht ooit de speelkalender rechtgetrokken worden, wat zeker gaat gebeuren, dan is het hek van de dam.quote:Alhoewel dit nog altijd een hypothese is, is dit horrorscenario zeker niet gewenst... een consequent beleid van de FIFA zou dit idd kunnen voorkomen.
Kluivert heef gelijk. Van Basten meet met twee maten. Iedere speler, ongeacht zijn kwaliteiten moeten zich steeds bewijzen bij hun club, ze moeten regelmatig spelen en gretig zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef TC03 het volgende:
En ik snap niet hoe Van Basten kan zeggen dat Kalou wel verzekerd is van een plaats bij de selectie, en Van Bommel niet.
Vind je het echt zo'n goede zaak dan dat er 'zoveel spelers een andere nationaliteit wordt gegeven'?quote:Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Er worden zoveel spelers een andere nationaliteit gegeven om ze voor een ander land te laten uitkomen.
NL is toch al niet zo nationalistisch.
Maar hier moeten ze natuurlijk er veel ophef over maken.
Geef toe, een WK finale in 2010 tussen Italië met 11 Argentijnen en Brazilianen en Qatar met 11 zorgvuldig gescoute Brazilianen is geweldig natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind je het echt zo'n goede zaak dan dat er 'zoveel spelers een andere nationaliteit wordt gegeven'?
Het hoeft niet bij iedereen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind je het echt zo'n goede zaak dan dat er 'zoveel spelers een andere nationaliteit wordt gegeven'?
Nou het is lastig hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kalou doet zijn best om Nederlands te leren? Dat blijkt vooralsnog nog niet echt...
Kalou is hier op erg jonge leeftijd heen gekomen en spreekt nu nog nauwelijks Nederlands. Nederlands is best een lastige taal, maar als hij nu nog nauwelijks de Nederlandse taal machtig is dan is hij of zo achterlijk als het achtereind van een varken of er niet zo mee bezig. Ik denk het laatste.quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou het is lastig hoor.
En kijk nou zo'n Maxwell en Pienaar.
Die doen gewoon nog steeds alles in het niet Nederlands
Zolang hij net zo goed blijft voetballen als dat ie dom is heb ik nergens problemen meequote:Op maandag 28 november 2005 16:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
hij of zo achterlijk als het achtereind van een varken of er niet zo mee bezig. Ik denk het laatste.
Nee, dat was al duidelijk dat je er niet zoveel problemen mee hebt als Nederland de wereldtitel pakt met in totaal 1 of 2 Nederlanders in het team.quote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zolang hij net zo goed blijft voetballen als dat ie dom is heb ik nergens problemen mee
Van Maxwell weet ik 't niet, maar Pienaar spreekt beter Nederlands dan Kalou ooit zal spreken. Evenzo voor Grygera en het zal me niet verbazen wanneer Escude het ook beter spreekt. Toch twee spelers die op een later tijdstip en een latere leeftijd naar Nederland zijn gekomen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou het is lastig hoor.
En kijk nou zo'n Maxwell en Pienaar.
Die doen gewoon nog steeds alles in het niet Nederlands
Als je mij kunt quoten waar ik zoiets beweer krijg je een gratis blowjob van mequote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat was al duidelijk dat je er niet zoveel problemen mee hebt als Nederland de wereldtitel pakt met in totaal 1 of 2 Nederlanders in het team.
Die gratis blowjob hoef ik niet, maar je geeft aan dat spelers die wat extra toevoegen best opgesteld kunnen worden in het Nederlands elftal. Wereldwijd zijn er best wel een hoop spelers te vinden waarvan men zou kunnen vermoeden dat die nu of op enig ander moment wat toe zouden kunnen voegen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als je mij kunt quoten waar ik zoiets beweer krijg je een gratis blowjob van me![]()
Ik geef aan dit ik geen moeite heb met een eenmalige kwaliteitsinjectie.... hetgeen vrij reëel is omdat Kalou met z'n uitzonderlijke kwaliteiten al verschrikkelijk veel moeite moet doen om Mevrouw Verdonk te overtuigen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gratis blowjob hoef ik niet, maar je geeft aan dat spelers die wat extra toevoegen best opgesteld kunnen worden in het Nederlands elftal. Wereldwijd zijn er best wel een hoop spelers te vinden waarvan men zou kunnen vermoeden dat die nu of op enig ander moment wat toe zouden kunnen voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |