abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 20:15:01 #101
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32626854
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
Hij was grandioos vanmiddag en samen met Robben op links gaat ie schitteren volgend jaar op het WK.

Idd, hij heeft heeft weer bewezen dat hij over uitzonderlijk goede balcontrole en overzicht beschikt, niet alleen oogstrelend mooi maar ook doelgericht.

Geef die jongen aub een oranjeshirt er verlos ons van de Babels in het Nederlands elftal, Kalou ik zal voor je juichen straks in Duitsland.... Held!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32627008
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:14 schreef twi het volgende:

[..]

Die vallen in het niet bij "Iek blij, scoor moeilijk ma ja...iek blij" terwijl er een hele andere vraag werd gesteld.
De enige woorden die hij kent zijn blij, scoren, tevreden, feyenoord en psv .
  Trouwste user 2022 zondag 27 november 2005 @ 20:21:16 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_32627036
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:15 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Idd, hij heeft heeft weer bewezen dat hij over uitzonderlijk goede balcontrole en overzicht beschikt, niet alleen oogstrelend mooi maar ook doelgericht.

Geef die jongen aub een oranjeshirt er verlos ons van de Babels in het Nederlands elftal, Kalou ik zal voor je juichen straks in Duitsland.... Held!
Amen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 27 november 2005 @ 20:22:36 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_32627070
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:14 schreef twi het volgende:

[..]

Die vallen in het niet bij "Iek blij, scoor moeilijk ma ja...iek blij" terwijl er een hele andere vraag werd gesteld.
Hadden we in 94 'Iek een beetje moei.' maar genaturaliseerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 27 november 2005 @ 20:43:17 #105
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32627718
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

De enige woorden die hij kent zijn blij, scoren, tevreden, feyenoord en psv .
Kalou lets his football do the talking
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32630598
TIjdens het WK honkbal zag ik een interview met een speler van het Nederlandse team dat in het Engels gehouden werd
  zondag 27 november 2005 @ 23:07:37 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32631577
Ik word strontziek van dat gezeik met Kalou in het Nederlands elftal. Teneerste vind ik het onzin om een speler uit Ivoorkust Nederlander te laten worden, ten tweede resulteert dit erin dat er na de 7-1 overwinning van Feyenoord op Heracles alleen maar over Kalou geluld wordt, en zijn Nederlandse nationaliteit ja of te nee. Argh!

En ik snap niet hoe Van Basten kan zeggen dat Kalou wel verzekerd is van een plaats bij de selectie, en Van Bommel niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32631620
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:56 schreef BennyNL het volgende:

[..]

4 wedstrijden, 2 goals
2 intikkers !!!! Maar oke hij stond er toch.
Voor de rest is Babel een drama.
pi_32631681
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef Zjakkie het volgende:
TIjdens het WK honkbal zag ik een interview met een speler van het Nederlandse team dat in het Engels gehouden werd
Triest. Ik heb weleens een WK zaalvoetbal gezien en het team van Italië bestond volledig uit Brazilianen. Da's de essentie van een landentoernooi.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 23:11:54 #110
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32631744
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Triest. Ik heb weleens een WK zaalvoetbal gezien en het team van Italië bestond volledig uit Brazilianen. Da's de essentie van een landentoernooi.
Zover zal het natuurlijk nooit komen... een eenmalige kwaliteitsinjectie van dit kaliber kan geen kwaad.... en bekijk het eens van de andere kant, eindelijk een allochtoon die wel dolgraag wilt werken, heeft ie gelijk een maatschappelijke voorbeeldsfunctie
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32631781
Ach zo hebben er toch ook andere spelers voor Oranje gespeeld die in een ander land zijn geboren

Kalou is alleen wat ouder
pi_32631820
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Zover zal het natuurlijk nooit komen... een eenmalige kwaliteitsinjectie van dit kaliber kan geen kwaad.... en bekijk het eens van de andere kant, eindelijk een allochtoon die wel dolgraag wilt werken, heeft ie gelijk een maatschappelijke voorbeeldsfunctie
Onzin. Zoiets is nooit een eenmalige kwaliteitsinjectie. Als Kalou er recht op heeft, dan hebben anderen dat ook. Daarnaast is het Italiaans zaalvoetbalteam ook ooit begonnen met één kwaliteitsinjectie.

In het Nederlands elftal spelen overigens genoeg allochtonen die gewoon een Nederlands paspoort hebben en ook een voorbeeldfunctie hebben, zoals bijvoorbeeld Boulahrouz.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32631952
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Zover zal het natuurlijk nooit komen... een eenmalige kwaliteitsinjectie van dit kaliber kan geen kwaad....
Eenmalig misschien niet (en ik zal het ook niet erg vinden als Kalou een paspoort krijgt en ik zal voor hem juichen als hij in Oranje speelt.)

Maar als er nou ineens meer van die talentjes de Nederlandse nationaliteit willen, kan je die spelers de nationaliteit dan ontzeggen?
  zondag 27 november 2005 @ 23:21:32 #114
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32632084
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Onzin. Zoiets is nooit een eenmalige kwaliteitsinjectie. Als Kalou er recht op heeft, dan hebben anderen dat ook. Daarnaast is het Italiaans zaalvoetbalteam ook ooit begonnen met één kwaliteitsinjectie.
Ben ik het niet mee eens... als Kalou er, met z'n uitzonderlijke kwaliteiten, al zo verschrikkelijk veel moeite voor moet doen zie ik het niet snel gebeuren dat zoiets nog een keer zal plaatsvinden...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32632798
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens... als Kalou er, met z'n uitzonderlijke kwaliteiten, al zo verschrikkelijk veel moeite voor moet doen zie ik het niet snel gebeuren dat zoiets nog een keer zal plaatsvinden...
Er zijn meer spelers van het niveau Kalou. Een Maxwell lijkt me bijvoorbeeld nu al nuttiger voor Oranje dan 'n Kalou, hetzelfde geldt voor Alex.
  zondag 27 november 2005 @ 23:46:45 #116
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32632942
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er zijn meer spelers van het niveau Kalou. Een Maxwell lijkt me bijvoorbeeld nu al nuttiger voor Oranje dan 'n Kalou, hetzelfde geldt voor Alex.
Maar beiden willen geen Nederlander worden... Kalou wilt dat wel en is ook een nuttige toevoeging aan onze selectie.
Kijk, ik snap wel wat je bezwaren zijn maar ik kijk daar niet zo nauw naar... alles wat ik wil is een zo goed mogelijke selectie en het WK winnen in Duitsland volgend jaar en ik denk dat een eventuele neutralisatie van Kalou onze kansen daarop vergroot.
Ik ben het wel met je eens dat het bij deze ene keer moet blijven en ik denk ook dat het niet vaak meer zal voorkomen dat een speler met zo'n capaciteiten en potentie voor het Nederlands elftal wilt uitkomen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32632979
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En jij denkt dat die 2 voor Oranje willen spelen?
  maandag 28 november 2005 @ 00:09:12 #118
131669 Archie.
de man van staal
pi_32633636
Grandioos als dit allemaal doorgaat. Laat ons bidden voor een gunstig gezinde rechter. Kalou II is nog maar het begin, mensen. Ik heb uit zeer onbetrouwbare bron vernomen dat Foppe de Haan en Piet de Visser binnenkort gaan scouten in de favellas van Rio, op zoek naar potentiële Oranjespelers voor het volgende WK onder 17. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn vandaag de dag. Globalisme wordt het nieuwe toverwoord in Zeist. Dankzij de knowhow uit het glorieuze verleden staat ons dappere kleine landje straks opnieuw gouden tijden te wachten. Hoezee en olé en laat de geďmporteerde Leeuw niet in z’n hempie staan!

pi_32633701
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Maar beiden willen geen Nederlander worden... Kalou wilt dat wel en is ook een nuttige toevoeging aan onze selectie.
Kijk, ik snap wel wat je bezwaren zijn maar ik kijk daar niet zo nauw naar... alles wat ik wil is een zo goed mogelijke selectie en het WK winnen in Duitsland volgend jaar en ik denk dat een eventuele neutralisatie van Kalou onze kansen daarop vergroot.
Ik ben het wel met je eens dat het bij deze ene keer moet blijven en ik denk ook dat het niet vaak meer zal voorkomen dat een speler met zo'n capaciteiten en potentie voor het Nederlands elftal wilt uitkomen.
Het gaat om het idee. Het is een wereldkampioenschap voor landen. Of een speler kansen op een titel vergroot is niet zo relevant. Als Kalou voor Nederland uitkomt dan wordt de hele essentie van landenvoetbal aangetast.

Misschien dat het voor jou genieten is als Qatar met Ailton en Dede op het WK speelt tegen België met Engelaar en Vidovic, maar dan is het idee achter landenvoetbal toch compleet verkracht.
pi_32633719
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef DuranK het volgende:

[..]

En jij denkt dat die 2 voor Oranje willen spelen?
Voor Alex zou dat best een uitkomst zijn als hij bij Brazilië niet aan de bak komt. Kan hij ook snel in Engeland aan de slag.
  maandag 28 november 2005 @ 00:14:49 #121
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32633795
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Het is een wereldkampioenschap voor landen. Of een speler kansen op een titel vergroot is niet zo relevant. Als Kalou voor Nederland uitkomt dan wordt de hele essentie van landenvoetbal aangetast.
Verkracht was het sowieso al... je doet net alsof het de eerste keer is dat er een speler geneutraliseerd wordt en mee gaat spelen op een WK met een ander land. Wees dan als FIFA consequent om dat soort dingen tegen te gaan en ga het voor iedereen verbieden oid maar zolang het gewoon kan vind ik dat we in dit geval ons voordeel hieruit kunnen halen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 28 november 2005 @ 00:15:37 #122
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32633819
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Archie. het volgende:
Grandioos als dit allemaal doorgaat. Laat ons bidden voor een gunstig gezinde rechter. Kalou II is nog maar het begin, mensen. Ik heb uit zeer onbetrouwbare bron vernomen dat Foppe de Haan en Piet de Visser binnenkort gaan scouten in de favellas van Rio, op zoek naar potentiële Oranjespelers voor het volgende WK onder 17. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn vandaag de dag. Globalisme wordt het nieuwe toverwoord in Zeist. Dankzij de knowhow uit het glorieuze verleden staat ons dappere kleine landje straks opnieuw gouden tijden te wachten. Hoezee en olé en laat de geďmporteerde Leeuw niet in z’n hempie staan!

Overdrijven is ook een kunst natuurlijk
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32633833
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Verkracht was het sowieso al... je doet net alsof het de eerste keer is dat er een speler geneutraliseerd wordt en mee gaat spelen op een WK met een ander land. Wees dan als FIFA consequent om dat soort dingen tegen te gaan en ga het voor iedereen verbieden oid maar zolang het gewoon kan vind ik dat we in dit geval ons voordeel hieruit kunnen halen.
Verkracht is het (nog) net niet. Wat mij betreft mag de FIFA er ook best consequenter op zijn en gewoon een consequent beleid voeren.

Waar we naar toe gaan is naar landen die spelers gaan scouten en gaan naturaliseren om er de blits mee te maken op een WK. Dat moeten we niet willen.
  maandag 28 november 2005 @ 00:20:10 #124
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32633952
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Verkracht is het (nog) net niet. Wat mij betreft mag de FIFA er ook best consequenter op zijn en gewoon een consequent beleid voeren.
Ben ik het zeker mee eens maar ondanks dat ben ik blij dat we onze selectie eventueel kunnen verrijken met de komst van Kalou. Een buitenlanders-regel invoeren mbt Nationale elftallen?
quote:
Waar we naar toe gaan is naar landen die spelers gaan scouten en gaan naturaliseren om er de blits mee te maken op een WK. Dat moeten we niet willen.
Alhoewel dit nog altijd een hypothese is, is dit horrorscenario zeker niet gewenst... een consequent beleid van de FIFA zou dit idd kunnen voorkomen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32634004
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ben ik het zeker mee eens maar ondanks dat ben ik blij dat we onze selectie eventueel kunnen verrijken met de komst van Kalou. Een buitenlanders-regel invoeren mbt Nationale elftallen?
[..]
Dat aantal mag dan per direct op 0 worden gezet. Het is een landen-WK, geen WK voor landen die hun elftal hebben verrijkt met spelers uit andere landen.
quote:
Alhoewel dit nog altijd een hypothese is, is dit horrorscenario zeker niet gewenst... een consequent beleid van de FIFA zou dit idd kunnen voorkomen.
Een hypothese is het niet. Qatar heeft het geprobeerd, alleen werden de spelers onder druk gezet door hun club. Dat is de reden dat ze het niet hebben gedaan. Mocht ooit de speelkalender rechtgetrokken worden, wat zeker gaat gebeuren, dan is het hek van de dam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')