abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32649564
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik geef aan dit ik geen moeite heb met een eenmalige kwaliteitsinjectie.... hetgeen vrij reëel is omdat Kalou met z'n uitzonderlijke kwaliteiten al verschrikkelijk veel moeite moet doen om Mevrouw Verdonk te overtuigen.
Zo vaak gaat deze situatie niet meer voorkomen hoor... zo'n talentvolle, jonge speler die vol trots het Oranjeshirt wilt dragen.
Zo'n jongen die dolgraag met een Nederlands paspoort naar Engeland wil bedoel je?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32649598
kaloetje gaat maar lekker op z'n beurt wachten of voor ze EIGE land voetballen. kan je voor je eigen land op het wk voetballen, wat een eer, doe je het niet. opzouten kalou, op je beurt wachten. en het maakt niks uit of je nou nl spreekt of niet: ongetrouwd met een nederlander is gewoon 5 jaar wachten, en getrouwd 3 jaar, als ik het goed heb. iedereen gelijk behandelen. we hebben al zo'n argentijns straatsletje voorgetrokken, niet nog zo'n geval aub.

Van Basten gaat maar lekker eens niet zo arrogant doen, grafzak. laat het nou eens tot die jodenkop van je doordringen dat je het niet kan maken iemand met voorrang te naturaliseren, terwijl er duizenden anderen met andere zeer goede kwaliteiten ook een aanwinst in het nederlandse bedrijfsleven kunnen zijn. lekker op je beurt wachten kalou en van basten. neutraliseren moeten ze jou en kalou.

Verdonk, poot stijf houden, anders hoop ik dat je van iedere wachtende een verzoek tot directe naturalisatie kan verwachten!!
  maandag 28 november 2005 @ 17:28:07 #153
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32649648
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zo'n jongen die dolgraag met een Nederlands paspoort naar Engeland wil bedoel je?
Who fucking cares... 't is een win-win situatie. Babel mag lekker thuisblijven om te leren een bal aan te nemen en het Nederlands elftal is een uitzonderlijk talentvolle speler rijker, een grote stap dichter bij de zo fel begeerde wereldtitel.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32649695
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Who fucking cares... 't is een win-win situatie. Babel mag lekker thuisblijven om te leren een bal aan te nemen en het Nederlands elftal is een uitzonderlijk talentvolle speler rijker, een grote stap dichter bij de zo fel begeerde wereldtitel.
Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 28 november 2005 @ 17:30:22 #155
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32649706
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.
Een bondscoach met een andere nationaliteit... mag dat wel?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32649764
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Een bondscoach met een andere nationaliteit... mag dat wel?
Ja. Een bondscoach is ingehuurd om een stel spelers uit een bepaald land aan het voetballen te krijgen. Ik zou er als bondsvoorzitter niet zo snel voor kiezen overigens.
  maandag 28 november 2005 @ 17:36:11 #157
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32649860
Oke maar dan ook echt niet juichen he... als ie straks de winnende goal scoort in de finale...als de neutralisatie er doorheen is ga ik trouwens zo snel mogelijk een Oranjeshirtje met Kalou nummer 10 halen
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32649921
Vooral doen. De essentie van een landenkampioenschap is totaal niet aan je besteed inderdaad. Ik ga ook echt niet juichen voor Kalou in een Nederlands elftalshirt. Jij niet huilen als hij op de bank terechtkomt of beter nog: geen Nederlands paspoort krijgt en helemaal niet naar het WK gaat, he?
  maandag 28 november 2005 @ 17:40:15 #159
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_32649971
Even een centrale vraag.

Kalou heeft een groot deel van zijn ontwikkeling als voetballer in Nederland, bij Feyenoord gevolgd.
Is het land waar je bent opgeleid, als voetballer, niet meer van belang dan het land waar je bent geboren?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 28 november 2005 @ 17:41:16 #160
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32649997
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooral doen. De essentie van een landenkampioenschap is totaal niet aan je besteed inderdaad. Ik ga ook echt niet juichen voor Kalou in een Nederlands elftalshirt. Jij niet huilen als hij op de bank terechtkomt of beter nog: geen Nederlands paspoort krijgt en helemaal niet naar het WK gaat, he?
Ik zal alleen huilen als de neutralisatie niet doorgaat en hij vervolgens Nederland eruit schiet in de kwartfinale met ivoorkust.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32650050
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik zal alleen huilen als de neutralisatie niet doorgaat en hij vervolgens Nederland eruit schiet in de kwartfinale met ivoorkust.
Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.
  maandag 28 november 2005 @ 17:46:42 #162
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32650120
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.
Ik blijf er toch bij dat ik 'm liever zie scoren in het Oranjeshirt.... en als neusje op de zalm dan het liefst dat prachtige, exotische Afrikaanse dansje van 'm waar hij z'n laatste wereldgoal mee vierde
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32658296
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja en als hij met Ivoorkust al in de eerste ronde uitgeschakeld wordt dan sluiten ze hem op in een of ander militair kamp. Waarom zie ik deze reden zo weinig als verklaring waarom Kalou voor Nederland wil spelen?

En dan nog een vraag aan iedereen die tegen de versnelde naturalisatie is: als Kalou nou eens niet de versnelde procedure krijgt maar gewoon tot 2007 wacht en dan Nederlander wordt, mag hij van jullie dan wel in het Nederlands Elftal?
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:46:22 #164
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32661484
Ik vind het:
1. competitievervalsing.
2. vergelijkbaar met brain drain. Rijk land 'koopt' voetballer van arm land.
3. oneerlijk tov van normale immigranten
4. onnodig. we hebben goede voetballers zat. Namen noemen overbodig.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32661792
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deco.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32663259
Kalou zit pas sinds zijn 17e of 18e bij Feyenoord. Onzin dus om te stellen dat hij een groot gedeelte van zijn opleiding in Nederland heeft genoten.

Afellay zegt overigens net als Yildirim dat hij vooral voor Oranje gekozen heeft voor Oranje omdat het beter voor zijn carriere is. Nu zijn deze cases niet helemaal te vergelijken met die Van Kalou maar ik kan er ook niet wakker van liggen als ze voor een ander land dan Nederland kiezen.

Geef mij maar Van der Sar, Timmer, Vlaar, Matijsen, Ooijer, Robben, Kuyt, Cocu, Van Nistelrooy, Makaay, Van Persie, Opdam, De Zeeuw, Bouma, Hofland, Van Bommel, Stekelenburg, Sneijder, Van der Vaart, Kromkamp, Van der Meijde, Zenden, De Cler, Lindenberg, VoH, Huntelaar, Meerdink, Bosschaart, Lodewijks, Moens, Ricksen, Oude Kamphuis.

Veel leuker team om naar te kijken en niet minder kans op de wereldtitel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 29 november 2005 @ 07:32:31 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32663457
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik blijf er toch bij dat ik 'm liever zie scoren in het Oranjeshirt.... en als neusje op de zalm dan het liefst dat prachtige, exotische Afrikaanse dansje van 'm waar hij z'n laatste wereldgoal mee vierde
Haha, reageer jij hier voor de happers of ben je gewoon serieus?
pi_32668574
Kalou liep in de zomer van 2000 al stage bij Feyenoord. Geen idee of ie toen meteen is gebleven.
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:53:17 #169
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32674825
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 07:32 schreef twi het volgende:

[..]

Haha, reageer jij hier voor de happers of ben je gewoon serieus?
Beiden... ik zou 'm serieus graag bij het Nederlands elftal willen hebben maar ik overdrijf soms wel een beetje idd
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:55:12 #170
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32674894
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 04:35 schreef fernando_redondo het volgende:

Geef mij maar Van der Sar, Timmer, Vlaar, Matijsen, Ooijer, Robben, Kuyt, Cocu, Van Nistelrooy, Makaay, Van Persie, Opdam, De Zeeuw, Bouma, Hofland, Van Bommel, Stekelenburg, Sneijder, Van der Vaart, Kromkamp, Van der Meijde, Zenden, De Cler, Lindenberg, VoH, Huntelaar, Meerdink, Bosschaart, Lodewijks, Moens, Ricksen, Oude Kamphuis.
Allemaal blanken.. ... zoals het hoort, niet eens een excuusneger!!

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32676227
excuusnegers in het nederlands elftal, die fase zijn we al lang voorbij. zit duitsland nu een beetje in. nee, van basten heeft ze er bijna juist allemaal uitgeflikkerd omdat ze niet presteren
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:58:41 #172
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32676296
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:55 schreef mikerw het volgende:
excuusnegers in het nederlands elftal, die fase zijn we al lang voorbij. zit duitsland nu een beetje in. nee, van basten heeft ze er bijna juist allemaal uitgeflikkerd omdat ze niet presteren
Seedorf en Davids doen het ook echt slecht bij AC-Milan en Tottenham... Vlaar daarintegen presteerde speelde wekelijks de sterren van de hemel bij AZ toen hij speelde tegen Italie.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:27:19 #173
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_32678580
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_32680064
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Kalou liep in de zomer van 2000 al stage bij Feyenoord. Geen idee of ie toen meteen is gebleven.
Hij is enkele keren overgekomen voor stages en toernooien, maar toen Feyenoord de UEFA cup won, zag hij dat nog op de tv in Ivoorkust. Dus hij zal op zijn vroegst daarna pas definitief in Nederland zijn gaan wonen.
know'm sayin?
word? word.
pi_32682209
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Allemaal blanken.. ... zoals het hoort, niet eens een excuusneger!!

Welke smilie moet ik het meest serieus nemen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')