Zo'n jongen die dolgraag met een Nederlands paspoort naar Engeland wil bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik geef aan dit ik geen moeite heb met een eenmalige kwaliteitsinjectie.... hetgeen vrij reëel is omdat Kalou met z'n uitzonderlijke kwaliteiten al verschrikkelijk veel moeite moet doen om Mevrouw Verdonk te overtuigen.
Zo vaak gaat deze situatie niet meer voorkomen hoor... zo'n talentvolle, jonge speler die vol trots het Oranjeshirt wilt dragen.
Who fucking cares... 't is een win-win situatie. Babel mag lekker thuisblijven om te leren een bal aan te nemen en het Nederlands elftal is een uitzonderlijk talentvolle speler rijker, een grote stap dichter bij de zo fel begeerde wereldtitel.quote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo'n jongen die dolgraag met een Nederlands paspoort naar Engeland wil bedoel je?
Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.quote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Who fucking cares... 't is een win-win situatie. Babel mag lekker thuisblijven om te leren een bal aan te nemen en het Nederlands elftal is een uitzonderlijk talentvolle speler rijker, een grote stap dichter bij de zo fel begeerde wereldtitel.
Een bondscoach met een andere nationaliteit... mag dat wel?quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.
Ja. Een bondscoach is ingehuurd om een stel spelers uit een bepaald land aan het voetballen te krijgen. Ik zou er als bondsvoorzitter niet zo snel voor kiezen overigens.quote:Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een bondscoach met een andere nationaliteit... mag dat wel?
Ik zal alleen huilen als de neutralisatie niet doorgaat en hij vervolgens Nederland eruit schiet in de kwartfinale met ivoorkust.quote:Op maandag 28 november 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooral doen. De essentie van een landenkampioenschap is totaal niet aan je besteed inderdaad. Ik ga ook echt niet juichen voor Kalou in een Nederlands elftalshirt. Jij niet huilen als hij op de bank terechtkomt of beter nog: geen Nederlands paspoort krijgt en helemaal niet naar het WK gaat, he?
Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zal alleen huilen als de neutralisatie niet doorgaat en hij vervolgens Nederland eruit schiet in de kwartfinale met ivoorkust.
Ik blijf er toch bij dat ik 'm liever zie scoren in het Oranjeshirt.... en als neusje op de zalm dan het liefst dat prachtige, exotische Afrikaanse dansje van 'm waar hij z'n laatste wereldgoal mee vierdequote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.
Ja en als hij met Ivoorkust al in de eerste ronde uitgeschakeld wordt dan sluiten ze hem op in een of ander militair kamp. Waarom zie ik deze reden zo weinig als verklaring waarom Kalou voor Nederland wil spelen?quote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is er dus al helemaal geen reden om hem te naturaliseren. Met Ivoorkust kan hij immers zichzelf ook laten zien op het WK.
Deco.quote:Op maandag 28 november 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooral doen. De essentie van een landenkampioenschap is totaal niet aan je besteed inderdaad. Ik ga ook echt niet juichen voor Kalou in een Nederlands elftalshirt. Jij niet huilen als hij op de bank terechtkomt of beter nog: geen Nederlands paspoort krijgt en helemaal niet naar het WK gaat, he?
Haha, reageer jij hier voor de happers of ben je gewoon serieus?quote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik blijf er toch bij dat ik 'm liever zie scoren in het Oranjeshirt.... en als neusje op de zalm dan het liefst dat prachtige, exotische Afrikaanse dansje van 'm waar hij z'n laatste wereldgoal mee vierde![]()
Beiden... ik zou 'm serieus graag bij het Nederlands elftal willen hebben maar ik overdrijf soms wel een beetje iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 07:32 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, reageer jij hier voor de happers of ben je gewoon serieus?
Allemaal blanken..quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Geef mij maar Van der Sar, Timmer, Vlaar, Matijsen, Ooijer, Robben, Kuyt, Cocu, Van Nistelrooy, Makaay, Van Persie, Opdam, De Zeeuw, Bouma, Hofland, Van Bommel, Stekelenburg, Sneijder, Van der Vaart, Kromkamp, Van der Meijde, Zenden, De Cler, Lindenberg, VoH, Huntelaar, Meerdink, Bosschaart, Lodewijks, Moens, Ricksen, Oude Kamphuis.
Seedorf en Davids doen het ook echt slecht bij AC-Milan en Tottenham... Vlaar daarintegen presteerde speelde wekelijks de sterren van de hemel bij AZ toen hij speelde tegen Italie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:55 schreef mikerw het volgende:
excuusnegers in het nederlands elftal, die fase zijn we al lang voorbij. zit duitsland nu een beetje in. nee, van basten heeft ze er bijna juist allemaal uitgeflikkerd omdat ze niet presteren
quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het WK is bedoeld voor landenteams, niet voor landenteams aangevuld met spelers waarvan een bondscoach denkt dat ze uitzonderlijk talentvol zijn, maar welke afkomstig zijn uit een ander land.
Hij is enkele keren overgekomen voor stages en toernooien, maar toen Feyenoord de UEFA cup won, zag hij dat nog op de tv in Ivoorkust. Dus hij zal op zijn vroegst daarna pas definitief in Nederland zijn gaan wonen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Kalou liep in de zomer van 2000 al stage bij Feyenoord. Geen idee of ie toen meteen is gebleven.
Welke smilie moet ik het meest serieus nemen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allemaal blanken..... zoals het hoort, niet eens een excuusneger!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |