abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 december 2005 @ 12:42:13 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33011665
wat is de definitie uit het wetboek?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33011730
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
Checking
pi_33011789
quote:
crimineel

/joke
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 december 2005 @ 12:52:12 #279
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33011854
quote:
Ik denk op z'n hoogst iemand met of zonder NLs paspoort. Iedere andere definitie lijkt me vreemd in het wetboek.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_33011989
Artikel 1 Rijkswet op het Nederlanderschap: Vreemdeling: Hij die de Nederlandse nationaliteit niet bezit
Artikel 3 lid 1 Rijkswet op het Nederlanderschap: Nederlander is het kind waarvan ten tijde van zijn geboorte de vader of de moeder Nederlander is, alsmede het kind van een Nederlander die voordien is overleden
pi_33012010
Het Wetboek zegt volgens mij niets of niet al te veel over het begrip "allochtoon".
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33012374
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:24 schreef WeebI het volgende:
Als talentvolle voetballers als Kalou (of ie echt talentvol is laat ik even achterwege) versneld genaturaliseerd mogen worden omdat 'we hem nodig hebben', vind ik dat landenvoetbal steeds meer op clubvoetbal gaat lijken. In dit geval bonden ipv clubs die aan spelers trekken en vragen of ze voor hun land uit willen komen vind ik eigenlijk te ver gaan.

Een buitenlandse bondcoach is tot daar aan toe, buitenlandse spelers gaat mij te ver.
helemaal mee eens
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 12 december 2005 @ 13:16:26 #283
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_33012550
Volgens mij is het nog steeds het NEDERLANDS elftal
dus niet een 10-tal Nederlanders met een Ivoriaan die in Duitsland moeten gaan spelen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_33013435
Ja maar kijk, als ie een Nederlands paspoort krijgt is ie ook Nederlander
pi_33013521
Het zou zinnig zijn als de FIFA hier eens een discussie over gaat voeren, voor het echt uit de hand loopt.

Als Kalou een Nederlands paspoort krijgt is hij Nederlander, als Duitsland een spits nodig heeft en Ailton een Duits paspoort cadeau doet dan is hij ook Duitser en als Qatar straks wat talentvolle Brazilianen "koopt" en weet te naturaliseren kunnen ze ook voor Qatar uitkomen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33013525
Laat em nog maar een paar jaar wachten... Dan zien we vanzelf of hij echt zoveel van Nederland houdt! Als hij zoveel om Nederland geeft, blijft hij nog wel een tijdje bij de mooiste club van Nederland en speelt hij niet op het WK voor Ivoorkust!
Fedor, the last emporer...
  maandag 12 december 2005 @ 14:47:07 #287
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_33014731
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Zjakkie het volgende:
Ja maar kijk, als ie een Nederlands paspoort krijgt is ie ook Nederlander
Nee, dan is het een Ivoriaan die de Nederlandse nationalitiet heeft aangenomen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_33017020
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heeft t ook te maken met t feit of je niet-westers bent opgevoed.. Wat dus niet t geval is bij mij, maarja lekker belangrijk. KALOU!
Je hebt westerse en niet-westerse allochtonen. Kalou is sowieso geen allochtoon, maar een buitenlander.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33017178
Gisteren waren er mensen oprecht blij omdat 'we' een gouden plak haalden bij het WK veldlopen...

Alsjeblieft zeg
Ik snap dat echt niet. Het gaat toch om landgenoten? Toch niet om mensen die ons sportklimaat zo goed vinden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33019172
Het zegt me niets zo'n Kipkebab die namens Nederland goud wint... Als je zo je medailles moet winnen...
pi_33019267
Helemaal mee eens. Gewoon een vorm van competitievervalsing.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33019278
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zegt me niets zo'n Kipkebab die namens Nederland goud wint... Als je zo je medailles moet winnen...
eens
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_33019297
like i said, heb er maar vrede mee dan komt de klap minder hard aan.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33019308
Dat Nederlands van die Kipkebab trouwens...dat was bijna even slecht als het Nederlands van Kalou...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 december 2005 @ 22:39:28 #295
862 Arcee
Look closer
pi_33029766
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 december 2005 @ 22:45:00 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33029965
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren waren er mensen oprecht blij omdat 'we' een gouden plak haalden bij het WK veldlopen...

Alsjeblieft zeg
Ik snap dat echt niet. Het gaat toch om landgenoten? Toch niet om mensen die ons sportklimaat zo goed vinden?
daarom is ze geen Nederlandse geworden, ze was namelijk getrouwd met een Nederlander.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33029981
Dave v/d Bergh is getrouwd met een Amerikaanse en Seedorf met een Braziliaanse...
pi_33030002
En plus dat ze minder kans had op Olympische Spelen als ze nu heeft oid?
Heb het niet helemaal goed gevolgd, maar zoiets was het...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 december 2005 @ 22:53:56 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33030264
inderdaad maar ze is dus niet vanwege haar sportprestaties van nationaliteit kunnen wisselen maar vanwege haar huwelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33030297
Het sportieve speelt een hele grote rol natuurlijk in haar beslissing om voor Nederland uit te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')