Checkingquote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
wat is de definitie uit het wetboek?
crimineelquote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk op z'n hoogst iemand met of zonder NLs paspoort. Iedere andere definitie lijkt me vreemd in het wetboek.quote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 12 december 2005 12:24 schreef WeebI het volgende:
Als talentvolle voetballers als Kalou (of ie echt talentvol is laat ik even achterwege) versneld genaturaliseerd mogen worden omdat 'we hem nodig hebben', vind ik dat landenvoetbal steeds meer op clubvoetbal gaat lijken. In dit geval bonden ipv clubs die aan spelers trekken en vragen of ze voor hun land uit willen komen vind ik eigenlijk te ver gaan.
Een buitenlandse bondcoach is tot daar aan toe, buitenlandse spelers gaat mij te ver.
Nee, dan is het een Ivoriaan die de Nederlandse nationalitiet heeft aangenomen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Zjakkie het volgende:
Ja maar kijk, als ie een Nederlands paspoort krijgt is ie ook Nederlander
Je hebt westerse en niet-westerse allochtonen. Kalou is sowieso geen allochtoon, maar een buitenlander.quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij heeft t ook te maken met t feit of je niet-westers bent opgevoed.. Wat dus niet t geval is bij mij, maarja lekker belangrijk. KALOU!
eensquote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zegt me niets zo'n Kipkebab die namens Nederland goud wint... Als je zo je medailles moet winnen...
daarom is ze geen Nederlandse geworden, ze was namelijk getrouwd met een Nederlander.quote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren waren er mensen oprecht blij omdat 'we' een gouden plak haalden bij het WK veldlopen...
Alsjeblieft zeg
Ik snap dat echt niet. Het gaat toch om landgenoten? Toch niet om mensen die ons sportklimaat zo goed vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |