abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32802362
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Mijn mening is duidelijk:
Als Kalou in Oranje speelt, juich ik voor Duitsland.
Die hebben ook genaturaliseerde spelers. Ik zou dan in dat geval een land kiezen met 100 % spelers uit dat land. Argentinië of Brazilië dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 december 2005 @ 11:41:36 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32802430
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Kang-He het volgende:aangezien hij sowieso toch wel een Nederlands paspoort zou krijgen
Dat weet ik zo net nog niet. Ik weet niet of hij het er voor over heeft om nog 3 jaar in Nederland te voetballen om dat paspoort te verkrijgen. Wanneer een buitenlandse topclub zich voor die tijd meldt, is 'ie gewoon weg.
pi_32807124
quote:
Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.
Die gaan nog verder.
pi_32811453
Dat is helemaal triest inderdaad. Nederland wil kennelijk ook die kant op.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 december 2005 @ 17:08:26 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32811480
Een Chanees? Is dat een kruising tussen een Chinees en een Ghanees?
pi_32811545
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32811555
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.
Die gaan nog verder.
Kuranyi is gewoon een Duitser, net zoals Klose dat ook is.

Van Asamoah weet ik het niet zeker.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32811603
Kuranyi is genaturaliseerd toch? Klose is wel gewoon een Duitser.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32811621
Kuranyi is volgens mij gewoon een 100% Duitser, niet genaturaliseerd.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32811680
Hij is geboren in Rio de Janeiro en heeft een aantal jaren in Brazilië gevoetbald. Zie: http://www.schalke04.de/3914_kuranyi/kuranyi.php
pi_32811750
Z'n pa is Duitser, dus hij is nooit genaturaliseerd.
pi_32811823
Zijn achternaam klinkt Hongaars.
pi_32811853
Duitse pa, Panamese ma. Geboren in Brazilie.

Maar nu wel genoeg over onze Oosterburen.
pi_32811899
Dan is er niet zoveel mis met het feit dat Kuranyi voor Duitsland speelt. Internationaal typetje. Wel een gruwelijk overschatte spits overigens.
  zondag 4 december 2005 @ 17:28:45 #45
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32812050
Ik denk wel degelijk dat Kalou mee kan in 't Nederlands Elftal. 't Elftal leunt nu vooral op de onvoorspelbare acties van Robben en de doeltreffendheid van v. Nistelrooij.

Met Kalou erbij hebben we niet 'n echte vleugelspeler i.m.o. maar wel iemand die met zijn verrassende acties iemand kan uitspelen en een ander vrij voor de goal kan zetten. Dat lijkt me 'n belangrijk gegeven.

Verder zou ik 't moeilijk vinden om criteria aan te geven waarom Kalou wel 'n paspoort zou krijgen en de buitenlands groentenboer op de hoek bijvoorbeeld niet. Dat lijkt me een erg lastige zaak. Ik denk dat minister Verdonk nu vooral op haar achterste poten staat omdat 't één groot mediacircus is geworden en ze niet "wil" toegeven. Als er geen journalistiek bij was geweest, had ie misschien allang een paspoort gehad of was ie 't land al uitgestuurd geweest.

Moeilijk dus, al zou ik Kalou 't Nederlandse tenue niet misgunnen. Laten we wel voorop stellen dat ie vereerd is om voor Nederland uit te komen, da's in ieder geval duidelijk
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_32812119
Kalou het land uitsturen is nimmer een optie geweest omdat hij hier gewoon werkt en gewoon aan de salariseisen voldoet...
pi_32819037
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kuranyi is genaturaliseerd toch? Klose is wel gewoon een Duitser.
Pool
pi_32819150
Voornaam: Miroslav
Achternaam: Klose
Geboortedatum: 09-06-1978
Geboorteplaats: Odpole,
Polen
pi_32822516
Daar wonen heel veel mensen met 2 (Pools en Duits) paspoorten.

Maar ik ben nog steeds tegen Kalou in het NL elftal. Als v. Basten nu zijn zin krijgt, schep je ook jurisprudentie en wie weet waar het dan eindigt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32832869
quote:
dát gaat wel erg ver, maar begrijp je 'stelling' en daar ben ik het ook helemaal mee eens...

Het Nederlandselftal is voor échte Nederlanders...niet alleen in theorie maar ik vind ook in praktijk. Ik hoef een speler die geen normale zin in het Nederlands kan spreken NIET in het Nederlandselftal te hebben....dan voelt het gewoon als een 'aankoop' en dat is gewoon not-done vind ik bij het Nederlands eftal....Als hij nou al zijn hele leven hier gewoont had, hier opgegroeid was, alle normen en waarden had gekend dan vind ik het ietsjes anders liggen. Maar meneer Kalou weet zelf ook dat hij met Europees paspoort sneller naar een topclub kan dus hij vind het allemaal wel best....

ik zeg NEE tegen Kalou in NED-elftal... Iedereen moet gewoon voor zijn eigen land spelen.. (al zijn er uitzonderingen wat ik zei; als iemand hier al zijn hele leven woont, hier geboren is etc. etc.)
Haleloeja
pi_32833030
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.
Tuurlijk heeft hij kwaliteiten. En als hij NEDERLANDER (een échte ) was geweest had hij ook allang in het NED elftal gevoetbalt. Alleen hij heeft de pecht dat hij in de Ivoorkust geboren is...dus moetie dáár ook voor het nationale team spelen...zo simpel is het....argumentatie staat hierboven
Haleloeja
  maandag 5 december 2005 @ 15:14:47 #52
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32836259
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Gelderland het volgende:

[..]

[...] Ik hoef een speler die geen normale zin in het Nederlands kan spreken NIET in het Nederlandselftal te hebben....dan voelt het gewoon als een 'aankoop' en dat is gewoon not-done vind ik bij het Nederlands eftal.... [...]

[...]
Ik noem 'n Michael Reiziger met z'n dikke lippen en de Helmondse broers v.d. Kerkhof en bijv. Wilfred Bouma, die spreken toch ook geen woord normaal Nederlands?

Verder begrijp ik je stelling

Gewoon effe zin om te kloten
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_32837306
Het enige wat Kalou met Nederland heeft is zijn club. Ik vond het vroeger altijd erg 'nep' met die 'Belgische' spelers; zo'n rus en van die joegoslaven.
Kalou kan een grote speler worden, maar ik hoef hem niet in het Nederlands elftal. Betwijfel eerlijk gezegd ook of zijn inbreng doorslaggevend kan zijn.
pi_32845564
Wat denken "de kenners" hier over het oordeel van de rechter a.s. vrijdag? Gaat Kalou wel of niet mee met Oranje naar het WK?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 8 december 2005 @ 23:42:56 #55
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32932647
Morgen de uitspraak.... ik durf er niks over te zeggen over de uitkomst maar ik neig naar een 'Nee'.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:09:06 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32933330
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Morgen de uitspraak.... ik durf er niks over te zeggen over de uitkomst maar ik neig naar een 'Nee'.
Ik ook.
Kan ie mooi bij de loting van morgen voor het WK in de pot met Ivoorkust.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32933456
Alleen zal het weinig verschil maken. Ivoorkust heeft vooral subtoppers. Voorin o.a. Bonaventure Kalou, Aruna, Drogba, Koné en dan wellicht nog Salomon Kalou. Dan speelt Ivoorkust met 5 aanvallers
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:16:33 #58
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32933560
En zoals alle Afrikaanse ploegen bijna totaal geen samenspel maar puur op individuele klasse.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32933584
Dus een kansloze missie
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:18:40 #60
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32933619
Wsl wel ja... maar who knows.... de bal is en blijft rond.
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')