Die hebben ook genaturaliseerde spelers. Ik zou dan in dat geval een land kiezen met 100 % spelers uit dat land. Argentinië of Brazilië dus.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Mijn mening is duidelijk:
Als Kalou in Oranje speelt, juich ik voor Duitsland.
Dat weet ik zo net nog niet. Ik weet niet of hij het er voor over heeft om nog 3 jaar in Nederland te voetballen om dat paspoort te verkrijgen. Wanneer een buitenlandse topclub zich voor die tijd meldt, is 'ie gewoon weg.quote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Kang-He het volgende:aangezien hij sowieso toch wel een Nederlands paspoort zou krijgen
Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Kuranyi is gewoon een Duitser, net zoals Klose dat ook is.quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.
Die gaan nog verder.
Poolquote:Op zondag 4 december 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kuranyi is genaturaliseerd toch? Klose is wel gewoon een Duitser.
dát gaat wel erg ver, maar begrijp je 'stelling' en daar ben ik het ook helemaal mee eens...quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Tuurlijk heeft hij kwaliteiten. En als hij NEDERLANDER (een échtequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.
Ik noem 'n Michael Reiziger met z'n dikke lippen en de Helmondse broers v.d. Kerkhof en bijv. Wilfred Bouma, die spreken toch ook geen woord normaal Nederlands?quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Gelderland het volgende:
[..]
[...] Ik hoef een speler die geen normale zin in het Nederlands kan spreken NIET in het Nederlandselftal te hebben....dan voelt het gewoon als een 'aankoop' en dat is gewoon not-done vind ik bij het Nederlands eftal.... [...]
[...]
Ik ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Morgen de uitspraak.... ik durf er niks over te zeggen over de uitkomst maar ik neig naar een 'Nee'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |