quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Mijn mening is duidelijk:
Als Kalou in Oranje speelt, juich ik voor Duitsland.
Dat gaat wel heel erg ver!!quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Oranje valt niet meer serieus te nemen als Kalou voor Oranje speelt inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Die hebben ook genaturaliseerde spelers. Ik zou dan in dat geval een land kiezen met 100 % spelers uit dat land. Argentinië of Brazilië dus.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Dat weet ik zo net nog niet. Ik weet niet of hij het er voor over heeft om nog 3 jaar in Nederland te voetballen om dat paspoort te verkrijgen. Wanneer een buitenlandse topclub zich voor die tijd meldt, is 'ie gewoon weg.quote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Kang-He het volgende:aangezien hij sowieso toch wel een Nederlands paspoort zou krijgen
Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Kuranyi is gewoon een Duitser, net zoals Klose dat ook is.quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou bij Duitsland heb je een Chanees, een Pool en een Braziliaan in het elftal.
Die gaan nog verder.
Poolquote:Op zondag 4 december 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kuranyi is genaturaliseerd toch? Klose is wel gewoon een Duitser.
dát gaat wel erg ver, maar begrijp je 'stelling' en daar ben ik het ook helemaal mee eens...quote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef ErikT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |