Tuurlijk heeft hij kwaliteiten. En als hij NEDERLANDER (een échtequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.
Ik noem 'n Michael Reiziger met z'n dikke lippen en de Helmondse broers v.d. Kerkhof en bijv. Wilfred Bouma, die spreken toch ook geen woord normaal Nederlands?quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Gelderland het volgende:
[..]
[...] Ik hoef een speler die geen normale zin in het Nederlands kan spreken NIET in het Nederlandselftal te hebben....dan voelt het gewoon als een 'aankoop' en dat is gewoon not-done vind ik bij het Nederlands eftal.... [...]
[...]
Ik ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Morgen de uitspraak.... ik durf er niks over te zeggen over de uitkomst maar ik neig naar een 'Nee'.
Hoe laat is dat ongeveer?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Morgen de uitspraak.... ik durf er niks over te zeggen over de uitkomst maar ik neig naar een 'Nee'.
feyenoord.nlquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heb je dat vandaan?
quote:Feyenoorder Salomon Kalou maakt nog
kans op deelname met Oranje aan het WK.
Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken
dient opnieuw te bekijken of de spits
in aanmerking komt voor een versnelde
naturalisatieprocedure.
Dit is door de rechter bepaald in een
zaak die door Kalou was aangespannen.De
Ivoriaan is met een versneld uitgereikt
paspoort zeker van een plaatsje in de
WK-selectie van Oranje,zei bondscoach
Marco van Basten in de rechtzaal.
Minister Verdonk wees een verzoek tot
een sneller procedure 2 keer af.Ze moet
nu binnen 2 weken in beroep gaan tegen
de uitspraak of binnen die termijn
opnieuw beslissen over Kalou's verzoek.
Die wijst het gewoon weer af, dit wordt nu echt een prestigezaak voor haar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:56 schreef JorgeCampos het volgende:
ik ben benieuwd wat Verdonk nu doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |