abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32971956
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wat lul je nou man? Wat valt hier nog zelf van te maken??
[..]
Ik heb het over zijn opstelling. Die opstelling is goed, gebaseerd op voetbalkwaliteiten en niet op ras. We hebben geen Kalou-tjes, Weber-tjes of Vidovic-jes nodig om niet af te gaan op een WK. Lezen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32971960
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??
Volgens de begrippen ben je allochtoon.
pi_32971971
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32971983
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??
Dat is ook compleet onhaalbaar. Ook in de VS, Zuid Amerika of Australië bijvoorbeeld. Ik denk dat er best een lijn te trekken is. De Jong speelt voor Nederland, Kalou niet. Boulahrouz speelt voor Nederland, Alex niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:33:32 #205
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32971991
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die quote van mijn racistische opstelling? Dat vraag ik me ook af ja.

Gewoon doodleuk niet ingaan op mijn argumenten en vervolgens 'discussie blijven voeren' als een langspeelplaat die is blijven hangen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32971997
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is ook compleet onhaalbaar. Ook in de VS, Zuid Amerika of Australië bijvoorbeeld. Ik denk dat er best een lijn te trekken is. De Jong speelt voor Nederland, Kalou niet. Boulahrouz speelt voor Nederland, Alex niet.
Ja, denk je dat er in Amerika mensen zijn die Tiger Woods niet als "echte" Amerikaan zien?
pi_32972002
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Gewoon doodleuk niet ingaan op mijn argumenten en vervolgens 'discussie blijven voeren' als een langspeelplaat die is blijven hangen.
Je hebt het over jezelf, kereltje?
pi_32972015
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Jongens, drop it. Niemand gaat de ander gelijk geven dus je kan zo t hele topic vollullen.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:34:49 #209
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972021
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb het over zijn opstelling. Die opstelling is goed, gebaseerd op voetbalkwaliteiten en niet op ras. We hebben geen Kalou-tjes, Weber-tjes of Vidovic-jes nodig om niet af te gaan op een WK. Lezen.
Wat niet gebaseerd op ras???

HIJ LAAT ALLE EXCUUSALLOCHTONEN BEWUST BUITEN HET ELFTAL STAAN

Heb je nou echt zo'n grote plaat voor je kop of lijkt dat maar zo?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972040
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.
denk verder idoot.
pi_32972042
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja, denk je dat er in Amerika mensen zijn die Tiger Woods niet als "echte" Amerikaan zien?
In principe is iedereen die nu namens de VS sport bedrijft natuurlijk (verre) familie van immigranten. Het aantal indianen dat naam maakt in de topsport is erg beperkt.

Je begrijpt mijn punt prima. Tiger Woods komt voor de VS uit, het zou echter triest zijn als Stoichkov bij wijze van spreke in zijn nadagen nog even voor Team USA gaat voetballen of Ailton voor Qatar omdat hij daar wat knaken kan vangen.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:35:40 #212
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972047
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je hebt het over jezelf, kereltje?
Gelukkig ben ik niet alleen van mening hier dat jij jezelf verschrikkelijk voor lul loopt te zetten en onder de tafel gelult bent dus dat scheelt
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972061
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wat niet gebaseerd op ras???

HIJ LAAT ALLE EXCUUSALLOCHTONEN BEWUST BUITEN HET ELFTAL STAAN

Heb je nou echt zo'n grote plaat voor je kop of lijkt dat maar zo?
Je bent best een trieste boomknuffelaar. Van Basten laat De Jong ook weleens buiten het elftal staan en mijn opmerking over Brazilianen en Ivorianen is duidelijk.

OF KUN JE NIET LEZEN?
pi_32972066
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

denk verder idoot.
Haha, ongelovelijk. Vies VMBO tuig.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:36:52 #215
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972071
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je bent best een trieste boomknuffelaar. Van Basten laat De Jong ook weleens buiten het elftal staan en mijn opmerking over Brazilianen en Ivorianen is duidelijk.

OF KUN JE NIET LEZEN?
Yep, plaat voor de kop en het onvermogen om begrijpend te kunnen lezen.

I rest my case...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972072
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:35 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet alleen van mening hier dat jij jezelf verschrikkelijk voor lul loopt te zetten en onder de tafel gelult bent dus dat scheelt
Lezen is lastig inderdaad. Ik zet me helemaal niet voor lul. Jij zet je voor lul, ook dankzij je voortdurende spelfouten. Leer lezen en leer Nederlands.
pi_32972080
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, ongelovelijk. Vies VMBO tuig.
Jij bewijst dat allochtonen een lage opleiding hebben dus hou je mond maar.
pi_32972082
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Yep, plaat voor de kop en het onvermogen om begrijpend te kunnen lezen.

I rest my case...
Koop een bril bij www.hansanders.nl en doe groep 3 van de basisschool nog een keer over, analfabeet.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:37:36 #219
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972086
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Lezen is lastig inderdaad. Ik zet me helemaal niet voor lul. Jij zet je voor lul, ook dankzij je voortdurende spelfouten. Leer lezen en leer Nederlands.
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Koop een bril bij www.hansanders.nl en doe groep 3 van de basisschool nog een keer over, analfabeet.
Spelfouten... altijd leuk om je op te beroepen als je de discussie inhoudelijk niet meer kunt winnen
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972105
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Jij bewijst dat allochtonen een lage opleiding hebben dus hou je mond maar.
"een lage opleiding" Hahaha.

Waar bewijs ik dat dan? Ik ga toch echt studeren volgend jaar
pi_32972107
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Spelfouten... altijd leuk om je op te beroepen als je de discussie inhoudelijk niet meer kunt winnen
Het is een manier waarop jij je nog eens extra voor lul weet te zetten, naast je gebrek aan argumenten en je trieste en zwakzinnige insinuaties.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:39:49 #222
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972131
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is een manier waarop jij je nog eens extra voor lul weet te zetten, naast je gebrek aan argumenten en je trieste en zwakzinnige insinuaties.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972142
Tijd voor je brilletje en je pilletje.
pi_32972159
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

"een lage opleiding" Hahaha.

Waar bewijs ik dat dan? Ik ga toch echt studeren volgend jaar
Jij vraagt als je een rasechte Nederlander bent.
Ik geef je uitleg die makkelijk is te snappen.

Alleen jij snapt hem niet.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:41:35 #225
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972171
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tijd voor je brilletje en je pilletje.
Tijd voor wat gezond verstand
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972199
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Tijd voor wat gezond verstand
Wellicht kun je de basisschool nog eens over doen? Dat lijkt me zeer wenselijk in jouw geval.
pi_32972216
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Jij vraagt als je een rasechte Nederlander bent.
Ik geef je uitleg die makkelijk is te snappen.

Alleen jij snapt hem niet.
Jij vindt mij dus geen echte Nederlander, terwijl je zelf t taalbegrip van een 4 jaar oud kindje met Downsyndroom hebt. Ik lach je uit.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:44:25 #228
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972231
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wellicht kun je de basisschool nog eens over doen? Dat lijkt me zeer wenselijk in jouw geval.
Ik kan wel foutloos leren schrijven, maar als jij het toch niet begrijpt heb ik daar niet zoveel aan
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972247
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik kan wel foutloos leren schrijven, maar als jij het toch niet begrijpt heb ik daar niet zoveel aan
Als je jezelf maar begrijpt. Misschien leer je ook ooit nog eens begrijpend lezen zodat je aan een discussie mee kunt doen zonder af te gaan als een gieter.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:46:46 #230
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972272
Maargoed, ik heb de langspeelplaat met non-argumenten lang genoeg aangehoord nu en hier komt toch niks meer uit behalve wat geflame... ik hou de eer aan mezelf.

*verlaat topic.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972285
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:46 schreef HAL9000S het volgende:

*verlaat topic.
Jouw enige nuttige post. Verder presteer je het om wederom 'n spelfout te maken in je post.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:47:53 #232
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972289
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jouw enige nuttige post. Verder presteer je het om wederom 'n spelfout te maken in je post.
Oke nog eentje dan:
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
C_T ook al heb je soms gelijk, je wordt hier toch echt compleet weggelult dus misschien is t verstandig even stil te zijn.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972330
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:47 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Oke nog eentje dan:
[..]
Nadat ik mijn reactie heb gegeven over die post, heb ik er niets meer over gehoord, dus het valt allemaal wel mee. Jij bent afgegaan als een gieter, ook door je voortdurende spelfouten. Ga nu maar weer met je pilletjes en spuitjes spelen. Het heeft je gezonde verstand in elk geval al flink aangetast.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:57:32 #234
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32972384
Triest dat er niet eens 'n normale discussie gevoerd kan worden hiero. Volgens mij is 'n discussie bedoeld om elkaars argumenten aan te horen en eventueel tot 'n overeenstemming te komen. Maar dat hoeft niet.

Wat hier gebeurt is puur 't gooien van modder naar elkaar. Ik dacht dat we volwassen genoeg waren om, mocht 't niet tot 'n "gelijk" komen, dan elkaars mening te respecteren.

Beetje jammer i.m.o.
- "I need Tipi for my bunghole" -
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:01:36 #235
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32972441
Het grote verschil is dat alleen jij nog van mening bent dat ik afgegaan ben als een gieter... In jouw geval is het niet alleen jij, die mijn gelijk bewijst door uit volledige onmacht jezelf krampachtig te beroepen op zaken die volledig irrelevant zijn mbt deze discussie maar ook anderen zien het en proberen je (tevergeefs) te behoeden voor deze genante afgang.... maargoed, zoals ik al eerder aangaf is in herhaling vallen eigenlijk niet mijn stijl dus nogmaal...

I rest my case....
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32972447
Daar ben je alweer. Het is duidelijk dat je af bent gegaan als een gieter met je valse insinuaties, non-argumenten en spelfouten.
pi_32974443
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Juist en Fernando_Redondo liet ook een Nigel de Jong uit de basis omdat dat een of andere 'excuusallochtoon' zou zijn, daarom vielen ik en anderen over die post, dat wist je zelf ook wel.
Klopt, Van Bommel is 5 klasse beter en heeft geen criminele vader en is wel dankbaar voor de club die hem opgeleid heeft tot voetballer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32974454
Touché!
pi_32974518
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ga es kijken hoeveel landen genaturaliseerde spelers hebben, ik begin alvast met Deco.
Italie, Australie, Trinidad, Frankrijk en Equador in ieder geval en waarschijnlijk nog veel meer landen die mee doen aan het WK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32974586
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Lees je eigen post na.

Verder is het gewoon de waarheid
pi_32974765
Hier doen we niet aan en dat weet je best. Graag zinvolle posts.

Nog zo'n post en je mag even vertrekken.

[ Bericht 30% gewijzigd door -Vaduz- op 10-12-2005 19:31:28 ]
pi_32975326
Wat zijn we hier vanmiddag lekker bezig geweest.

En dan ook nog waarom.

Ga alstublieft niet koste wat kost je punt hier halen, ziet er erg kinderachtig uit zo. Persoonlijke vetes kunnen ook wel via de mail of msn.
That's all folks!
pi_32975467
Wel schitterend om te lezen.... als je zoveel moeite neemt om je punt te maken en vervolgens alleen maar op meta niveau gaat lopen lullen dan zegt dat voldoende. Ga je dan iets anders doen met je kleine overgevoelige egootje....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32975876
Deze discussie is een dusdanig dieptepunt binnen VBL dat ik me afvraag of er hier geen stupiditeits-award voor gegeven kan worden.
pi_32976289
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Klopt, Van Bommel is 5 klasse beter en heeft geen criminele vader en is wel dankbaar voor de club die hem opgeleid heeft tot voetballer
Wie of wat de ouders van voetballers zijn of doen heeft inderdaad vet veel te maken met of ie in t Nederlands Elftal moet staan.
pi_32976343
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef fernando_redondo het volgende:
Hier doen we niet aan en dat weet je best. Graag zinvolle posts.

Nog zo'n post en je mag even vertrekken.
Wat stond hier?
pi_32976564
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Italie, Australie, Trinidad, Frankrijk en Equador in ieder geval en waarschijnlijk nog veel meer landen die mee doen aan het WK
Vergeet niet dat NL ook spelers heeft "gehad" die voor een ander land konden uitkomen.
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:05:25 #248
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32976998
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat stond hier?
Wat boeit dat, doe toch eens niet zo kinderachtig...
pi_32978306
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Is ie niet hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 10 december 2005 @ 22:08:50 #250
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32980762
Nu kan je t helemaal niet meer maken, met deze loting.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')