Ik heb het over zijn opstelling. Die opstelling is goed, gebaseerd op voetbalkwaliteiten en niet op ras. We hebben geen Kalou-tjes, Weber-tjes of Vidovic-jes nodig om niet af te gaan op een WK. Lezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Wat valt hier nog zelf van te maken??
[..]
Volgens de begrippen ben je allochtoon.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??![]()
Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens de begrippen ben je allochtoon.
Dat is ook compleet onhaalbaar. Ook in de VS, Zuid Amerika of Australië bijvoorbeeld. Ik denk dat er best een lijn te trekken is. De Jong speelt voor Nederland, Kalou niet. Boulahrouz speelt voor Nederland, Alex niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
? Wat is een rasechte Nederlander? Alsof alle blanke Nederlanders allemaal t zelfde zijn, zitten genoeg joden, geuzen, bataven etc tussen, zijn dat dan ook geen "echte" Nederlanders? En ik dan, ik heb een Molukse vader en een Nederlandse moeder, ben ik dan ook geen "echte" Nederlander??![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die quote van mijn racistische opstelling? Dat vraag ik me ook af ja.
Ja, denk je dat er in Amerika mensen zijn die Tiger Woods niet als "echte" Amerikaan zien?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is ook compleet onhaalbaar. Ook in de VS, Zuid Amerika of Australië bijvoorbeeld. Ik denk dat er best een lijn te trekken is. De Jong speelt voor Nederland, Kalou niet. Boulahrouz speelt voor Nederland, Alex niet.
Je hebt het over jezelf, kereltje?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gewoon doodleuk niet ingaan op mijn argumenten en vervolgens 'discussie blijven voeren' als een langspeelplaat die is blijven hangen.
Jongens, drop it. Niemand gaat de ander gelijk geven dus je kan zo t hele topic vollullen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gewoon doodleuk niet ingaan op mijn argumenten en vervolgens 'discussie blijven voeren' als een langspeelplaat die is blijven hangen.
Wat niet gebaseerd op ras???quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn opstelling. Die opstelling is goed, gebaseerd op voetbalkwaliteiten en niet op ras. We hebben geen Kalou-tjes, Weber-tjes of Vidovic-jes nodig om niet af te gaan op een WK. Lezen.
denk verder idoot.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.
In principe is iedereen die nu namens de VS sport bedrijft natuurlijk (verre) familie van immigranten. Het aantal indianen dat naam maakt in de topsport is erg beperkt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, denk je dat er in Amerika mensen zijn die Tiger Woods niet als "echte" Amerikaan zien?
Gelukkig ben ik niet alleen van mening hier dat jij jezelf verschrikkelijk voor lul loopt te zetten en onder de tafel gelult bent dus dat scheeltquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf, kereltje?
Je bent best een trieste boomknuffelaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat niet gebaseerd op ras???
HIJ LAAT ALLE EXCUUSALLOCHTONEN BEWUST BUITEN HET ELFTAL STAAN
Heb je nou echt zo'n grote plaat voor je kop of lijkt dat maar zo?
Haha, ongelovelijk. Vies VMBO tuig.quote:
Yep, plaat voor de kopquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent best een trieste boomknuffelaar.Van Basten laat De Jong ook weleens buiten het elftal staan en mijn opmerking over Brazilianen en Ivorianen is duidelijk.
OF KUN JE NIET LEZEN?
Lezen is lastig inderdaad. Ik zet me helemaal niet voor lul. Jij zet je voor lul, ook dankzij je voortdurende spelfouten. Leer lezen en leer Nederlands.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet alleen van mening hier dat jij jezelf verschrikkelijk voor lul loopt te zetten en onder de tafel gelult bent dus dat scheelt![]()
Jij bewijst dat allochtonen een lage opleiding hebben dus hou je mond maar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ongelovelijk. Vies VMBO tuig.
Koop een bril bij www.hansanders.nl en doe groep 3 van de basisschool nog een keer over, analfabeet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yep, plaat voor de kopen het onvermogen om begrijpend te kunnen lezen.
I rest my case...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lezen is lastig inderdaad. Ik zet me helemaal niet voor lul. Jij zet je voor lul, ook dankzij je voortdurende spelfouten. Leer lezen en leer Nederlands.
Spelfouten... altijd leuk om je op te beroepen als je de discussie inhoudelijk niet meer kunt winnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Koop een bril bij www.hansanders.nl en doe groep 3 van de basisschool nog een keer over, analfabeet.
"een lage opleiding" Hahaha.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bewijst dat allochtonen een lage opleiding hebben dus hou je mond maar.
Het is een manier waarop jij je nog eens extra voor lul weet te zetten, naast je gebrek aan argumenten en je trieste en zwakzinnige insinuaties.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Spelfouten... altijd leuk om je op te beroepen als je de discussie inhoudelijk niet meer kunt winnen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is een manier waarop jij je nog eens extra voor lul weet te zetten, naast je gebrek aan argumenten en je trieste en zwakzinnige insinuaties.
Jij vraagt als je een rasechte Nederlander bent.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
"een lage opleiding" Hahaha.
Waar bewijs ik dat dan? Ik ga toch echt studeren volgend jaar
Tijd voor wat gezond verstandquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tijd voor je brilletje en je pilletje.
Wellicht kun je de basisschool nog eens over doen? Dat lijkt me zeer wenselijk in jouw geval.quote:
Jij vindt mij dus geen echte Nederlander, terwijl je zelf t taalbegrip van een 4 jaar oud kindje met Downsyndroom hebt. Ik lach je uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij vraagt als je een rasechte Nederlander bent.
Ik geef je uitleg die makkelijk is te snappen.
Alleen jij snapt hem niet.
Ik kan wel foutloos leren schrijven, maar als jij het toch niet begrijpt heb ik daar niet zoveel aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wellicht kun je de basisschool nog eens over doen? Dat lijkt me zeer wenselijk in jouw geval.
Als je jezelf maar begrijpt. Misschien leer je ook ooit nog eens begrijpend lezen zodat je aan een discussie mee kunt doen zonder af te gaan als een gieter.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik kan wel foutloos leren schrijven, maar als jij het toch niet begrijpt heb ik daar niet zoveel aan
Jouw enige nuttige post.quote:
Oke nog eentje dan:quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jouw enige nuttige post.Verder presteer je het om wederom 'n spelfout te maken in je post.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
C_T ook al heb je soms gelijk, je wordt hier toch echt compleet weggelult dus misschien is t verstandig even stil te zijn.
Nadat ik mijn reactie heb gegeven over die post, heb ik er niets meer over gehoord, dus het valt allemaal wel mee. Jij bent afgegaan als een gieter, ook door je voortdurende spelfouten. Ga nu maar weer met je pilletjes en spuitjes spelen. Het heeft je gezonde verstand in elk geval al flink aangetast.quote:
Klopt, Van Bommel is 5 klasse beter en heeft geen criminele vader en is wel dankbaar voor de club die hem opgeleid heeft tot voetballerquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Juist en Fernando_Redondo liet ook een Nigel de Jong uit de basis omdat dat een of andere 'excuusallochtoon' zou zijn, daarom vielen ik en anderen over die post, dat wist je zelf ook wel.
Italie, Australie, Trinidad, Frankrijk en Equador in ieder geval en waarschijnlijk nog veel meer landen die mee doen aan het WKquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga es kijken hoeveel landen genaturaliseerde spelers hebben, ik begin alvast met Deco.
Lees je eigen post na.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, lowbrain. Waarom zijn alle racisten altijd zo fucking dom? Tering.
Wie of wat de ouders van voetballers zijn of doen heeft inderdaad vet veel te maken met of ie in t Nederlands Elftal moet staan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Klopt, Van Bommel is 5 klasse beter en heeft geen criminele vader en is wel dankbaar voor de club die hem opgeleid heeft tot voetballer
Wat stond hier?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef fernando_redondo het volgende:
Hier doen we niet aan en dat weet je best. Graag zinvolle posts.
Nog zo'n post en je mag even vertrekken.
Vergeet niet dat NL ook spelers heeft "gehad" die voor een ander land konden uitkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Italie, Australie, Trinidad, Frankrijk en Equador in ieder geval en waarschijnlijk nog veel meer landen die mee doen aan het WK
Is ie niet hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens de begrippen ben je allochtoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |