Een stotterende afrikaan prefereren boven een rasechte nederlanderquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Kalou dus mogelijk toch gewoon in Oranje.
Dag prutser Babel
Hiervoor? Echt nait.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan kan ze een motie van wantrouwen verwachten. En dan is t doei Verdonk.
Als ik naar Babel's huidskleur kijk dan is het geen rasechte Nederlanderquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een stotterende afrikaan prefereren boven een rasechte nederlander.
Voor dat soort dingen moet je al een jaar of 25 in mensen hun paspoort kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik naar Babel's huidskleur kijk dan is het geen rasechte Nederlander
Blijken ze een dubbele nationaliteit te hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen moet je al een jaar of 25 in mensen hun paspoort kijken.
Toch wel, de oppositie hekelt haar toch al, en dit is een mooi excuusje om haar weg te werkenquote:
Dan ben ik benieuwd hoe ze dat gaat onderbouwen aangezien haar vorige onderbouwing (Kalou zou niet lang genoeg in Nederland gewoond hebben en niet goed genoeg geintegreerd zijn) ongegrond verklaar is, helemaal nou de bondscoach en Cruyff bevestigen dat hij wel degelijk een meerwaarde is voor het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Noca het volgende:
Nog niks zeker dacht ik.
Hopen dat Verdonk alsnog nee zegt.
Jawel want Van Persie moet linksvoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef cultheld het volgende:
Van Persie is beter dan Kalou. We hebben die reserve Fransoos niet nodig.
Van Persie - Van Nistelrooy - Castelen is ook prima.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jawel want Van Persie moet linksvoor.
Robben is over een halfjaar vast wel geblesseerd, iel ventje dat het is...
Robben - Nistel - Kuyt is beterquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Persie - Van Nistelrooy - Castelen is ook prima.
In het geval dat Robben geblesseerd is, lijkt me dat de beste opstellingquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:03 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Robben - Nistel - Kuyt is beter
Niet onmogelijk ...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef Radegast het volgende:
Ik lach me helemaal suf als Kalou voor Ivoorkust de winnende maakt tegen Nederland, dan wijst iedereen met het vingertje naar Rita...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |