Ik vraag gewoon wat er stond. Niets mis mee dunkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat boeit dat, doe toch eens niet zo kinderachtig...
Volgens mij Maatschappijleer boek welquote:
Een allochtoon is toch iemand waarvan tenminste één ouder in het buitenland is geboren?quote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij Maatschappijleer boek wel![]()
kloptquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een allochtoon is toch iemand waarvan tenminste één ouder in het buitenland is geboren?
De definitie veranderd per situatie. Er is niet een echt eenduidige definitie.quote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een allochtoon is toch iemand waarvan tenminste één ouder in het buitenland is geboren?
Maar dan ben ik ook allochtoonquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij moet die ouder zelfs uit een niet-Westers land komen.quote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
De definitie veranderd per situatie. Er is niet een echt eenduidige definitie.
al·loch·toon1 (de ~ (m.), -tonen)quote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Erg offtopic trouwens. Het gaat hier over Kalou.quote:Allochtoon
Persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren.
De persoon woont in Nederland en is opgenomen in de Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens (GBA).
Mijn vader is ook in Indonesië geboren en sinds zijn 10e hier. Dus..quote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verschilt ook per definitie.quote:Op maandag 12 december 2005 03:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet die ouder zelfs uit een niet-Westers land komen.
Dat is dus één van de definities. Bij schooladministraties worden weer andere definities aangehouden.quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens het CBS:
[..]
Erg offtopic trouwens. Het gaat hier over Kalou.
dat is onzin.quote:Op maandag 12 december 2005 03:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet die ouder zelfs uit een niet-Westers land komen.
Klopt, ik gaf ook aan dat dit de definitie van het CBS was. Het is verder ook niet zo reuze interessant, want voor de discussie over Kalou is het niet zo heel erg relevant.quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is dus één van de definities. Bij schooladministraties worden weer andere definities aangehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |