abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:04:25 #76
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32938569
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:48 schreef bart83 het volgende:
Volgens mij mag ze geen nee meer zeggen nu toch? Hij komt in aanmerking, klaar.
Anders zou die rechtzaak toch geen zin hebben? Dan zou Verdonk toch gewoon weer nee zeggen?
Ze mag nog steeds nee zeggen. Het enige dat de rechter zegt is dat ze nog eens een keer moet kijken.
Nou, ben benieuwd wat Rita deze keer gaat zeggen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32938588
Wat belachelijk dit De rechter moet dit beslissen in dit geval vind ik. Dit is nu inderdaad echt een prestigezaak ja.

Je gaat als rechter toch ook niet iemand een boete opleggen en dat diegene dan zelf mag weten of ie hem betaalt?
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:12:48 #78
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_32938739
naja, er zitten natuurlijk politieke consequenties aan, wanneer de minister alsnog nee zegt tegen versnelde naturalisatie [denk aan een motie van wantrouwen]. Ik weet niet wat precies in de uitspraak staat, maar waarschijnlijk vindt de rechter Kalou een meerwaarde voor het Nederlands elftal. Zal dus gek zijn wanneer de minister een advies van de rechter naast zich neerlegt en haar eigen gang gaat. Maarja, het blijft Rita he
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_32939760
In de uitspraak staat dat minister Verdonk haar argumentatie om Kalou niet het Nederlanderschap te verlenen niet deugt. Ze moet niet alleen nog eens naar het dossier ´Kalou´ kijken maar ook haar argumentatie verbeteren. Volgens de rechter heeft Verdonk de zaak ´onzorgvuldig voorbereid en deels niet goed gemotiveerd´. Verder mag Verdonk van de rechter niet zo maar meer zeggen dat Kalou niet goed ingeburgerd is. Dit na uitspraken van burgemeester Opstelten en staatssecretaris Ross die zeggen dat Kalou voldoende Nederlands verstaat en praat en op Nederlandse les zit. De bestuursrechter heeft nu gezegd dat er eerst een verder onderzoek moet komen naar de mate waarin Kalou ingeburgerd is.
pi_32940187
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:05 schreef Nielsch het volgende:
De bestuursrechter heeft nu gezegd dat er eerst een verder onderzoek moet komen naar de mate waarin Kalou ingeburgerd is.
Zielige vertoning, NL op zijn smalst.

Hoe gaan ze dat trouwens doen, een undercover AIVD gast eropzetten die met BB-camera's checkt hoe vaak Kalou per week een Friet Oorlog eet.

En waarom is dat niet al vantevoren gedaan, stelletje achterlijken in dit land die altijd overal een vervolgsonderzoek en een commissie nodig hebben.
pi_32940807
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Zielige vertoning, NL op zijn smalst.

Hoe gaan ze dat trouwens doen, een undercover AIVD gast eropzetten die met BB-camera's checkt hoe vaak Kalou per week een Friet Oorlog eet.

En waarom is dat niet al vantevoren gedaan, stelletje achterlijken in dit land die altijd overal een vervolgsonderzoek en een commissie nodig hebben.
Ja, ik vind het sowieso een beetje raar dat Kalou een inburgeringstoets heeft gehaald en dat een bestuursrecht dan nu zegt dat zo´n toets niet kan toetsen of iemand is ingeburgerd. Dan klopt de toets gewoon niet.

Misschien moet Kalou om te bewijzen dat hij is ingeburgerd gewoon in februari naar Brabant toe gaan en als een achterlijke dronken malloot in de polonaise gaan lopen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:00:57 #82
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32942567
van vi.nl
quote:
Verdonk moet zaak Kalou opnieuw bekijken

9/12/2005 10:20

Salomon Kalou mag hoop houden op deelname aan het WK 2006 namens Nederland. De rechter heeft bepaald dat minister Rita Verdonk de zaak nogmaals moet bekijken.
Verdonk wees een verzoek tot versnelde naturalisatie van Kalou al twee maal van de hand. De twintigjarige Ivoriaan spande vervolgens een rechtszaak aan. De minister moet binnen twee weken in beroep gaan tegen de uitspraak of binnen die termijn het verzoek van Kalou nogmaals tegen het licht houden.

Mocht Kalou zijn felbegeerde paspoort alsnog krijgen, dan staat niets een optreden van de Feyenoorder op het WK van komend zomer in de weg. Bondscoach Marco van Basten heeft al laten weten dat hij Kalou opneemt in zijn WK-selectie.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:02:30 #83
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32942597
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien moet Kalou om te bewijzen dat hij is ingeburgerd gewoon in februari naar Brabant toe gaan en als een achterlijke dronken malloot in de polonaise gaan lopen.
Dat lijkt mij de ultieme reden om iemand een enkeltje naar zijn geboorteland te geven
Dus doe maar
pi_32943806

Staat hem goed. Hup Kalou. Schop die bal erin.
pi_32943913
Staat 'em goed dat shirt!
pi_32943931
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:02 schreef Againzender het volgende:

[..]

Dat lijkt mij de ultieme reden om iemand een enkeltje naar zijn geboorteland te geven
Dus doe maar
Anders kom ook even een keertje langs AZ!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:00:03 #87
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32943932
Laat hem dat shirt alstublieft in de winkel kopen....
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:02:37 #88
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32944007
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Anders kom ook even een keertje langs AZ!
Straks loop ik het risico een enkeltje randstad te krijgen, ik kijk wel uit
pi_32944508
Zoals verwacht, Kalou in Nederland. Jongens, hou nu maar op met zeuren en verwelkom deze kleine neger. Als je nu gewoon juicht voor em, is t allemaal veel minder erg als je em ziet wandelen in t Oranje-shirt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32944691
Verdonk vliegt zelf wellicht eruit trouwens, staat momenteel op kieperen wegens het zoveelste schandaal.

Alhoewel het nichtencorps van de VVD en CDA uiteindelijk wel weer achter haar zal blijven staan en een motie tot wantrouwen onschadelijk kan maken.

http://www.nu.nl/news/639(...)_door_aan_Congo.html
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:30:52 #91
73091 Vom
de Cowboy
pi_32944761
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef LuukBes het volgende:
Verdonk vliegt zelf wellicht eruit trouwens, staat momenteel op kieperen wegens het zoveelste schandaal.

Alhoewel het nichtencorps van de VVD en CDA uiteindelijk wel weer achter haar zal blijven staan en een motie tot wantrouwen onschadelijk kan maken.

http://www.nu.nl/news/639(...)_door_aan_Congo.html
Als Verdonk er uit vliegt, zal het alleen maar langer duren voordat er over Kalou beslist wordt...
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:34:31 #92
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32944871
Kalou in het Nederlands elftal, competitievervalsing als je het mij vraagt. Hoe kan je als Nederlander nu trots zijn op een Oranje met een ge-importeerde Afrikaan die geen Nederlands spreekt.

Daarnaast ook heel lullig voor zijn vaderland, dat ook geplaatst is voor het WK, maar dat levert hem geen EU paspoort en dus geen gemakkelijke transfer op..

Dat wordt straks feliciteren in het Frans, als we de wereldbeker hebben.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:48:48 #93
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32945252
Mooi, gaat de goede kant op dit
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:55:04 #94
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32945454
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Vom het volgende:

[..]

Als Verdonk er uit vliegt, zal het alleen maar langer duren voordat er over Kalou beslist wordt...
Nee, want dan de staatssecretaris de beslissing nemen. En die is voor
pi_32949004
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Jajong het volgende:
Zoals verwacht, Kalou in Nederland. Jongens, hou nu maar op met zeuren en verwelkom deze kleine neger. Als je nu gewoon juicht voor em, is t allemaal veel minder erg als je em ziet wandelen in t Oranje-shirt.
Eigen negers eerst!
Dat Kalou maar voor Ivoorkust uit gaat komen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32949105
Ik volg het nog niet helemaal, hoor een hoop mensen dat hij meegaat naar het WK, maar dat is toch nog niet zeker ?
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:36:25 #97
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32949523
Bah wat is dit nou voor schijn-Nederlands eltal met Kalou

Ik ga het komende WK Ivoorkust aanmoedigen! Kalou laat ze in de steek, maar ik niet!
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:49:42 #98
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32949814
Nog niks zeker dacht ik.
Hopen dat Verdonk alsnog nee zegt.
pi_32950019
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Noca het volgende:
Nog niks zeker dacht ik.
Hopen dat Verdonk alsnog nee zegt.
Dan kan ze een motie van wantrouwen verwachten. En dan is t doei Verdonk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32950049
Kalou dus mogelijk toch gewoon in Oranje.
Dag prutser Babel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')