Ze mag nog steeds nee zeggen. Het enige dat de rechter zegt is dat ze nog eens een keer moet kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:48 schreef bart83 het volgende:
Volgens mij mag ze geen nee meer zeggen nu toch? Hij komt in aanmerking, klaar.
Anders zou die rechtzaak toch geen zin hebben? Dan zou Verdonk toch gewoon weer nee zeggen?
Zielige vertoning, NL op zijn smalst.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:05 schreef Nielsch het volgende:
De bestuursrechter heeft nu gezegd dat er eerst een verder onderzoek moet komen naar de mate waarin Kalou ingeburgerd is.
Ja, ik vind het sowieso een beetje raar dat Kalou een inburgeringstoets heeft gehaald en dat een bestuursrecht dan nu zegt dat zo´n toets niet kan toetsen of iemand is ingeburgerd. Dan klopt de toets gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zielige vertoning, NL op zijn smalst.
Hoe gaan ze dat trouwens doen, een undercover AIVD gast eropzetten die met BB-camera's checkt hoe vaak Kalou per week een Friet Oorlog eet.![]()
En waarom is dat niet al vantevoren gedaan, stelletje achterlijken in dit land die altijd overal een vervolgsonderzoek en een commissie nodig hebben.
quote:Verdonk moet zaak Kalou opnieuw bekijken
9/12/2005 10:20
Salomon Kalou mag hoop houden op deelname aan het WK 2006 namens Nederland. De rechter heeft bepaald dat minister Rita Verdonk de zaak nogmaals moet bekijken.
Verdonk wees een verzoek tot versnelde naturalisatie van Kalou al twee maal van de hand. De twintigjarige Ivoriaan spande vervolgens een rechtszaak aan. De minister moet binnen twee weken in beroep gaan tegen de uitspraak of binnen die termijn het verzoek van Kalou nogmaals tegen het licht houden.
Mocht Kalou zijn felbegeerde paspoort alsnog krijgen, dan staat niets een optreden van de Feyenoorder op het WK van komend zomer in de weg. Bondscoach Marco van Basten heeft al laten weten dat hij Kalou opneemt in zijn WK-selectie.
Dat lijkt mij de ultieme reden om iemand een enkeltje naar zijn geboorteland te gevenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien moet Kalou om te bewijzen dat hij is ingeburgerd gewoon in februari naar Brabant toe gaan en als een achterlijke dronken malloot in de polonaise gaan lopen.![]()
Anders kom ook even een keertje langs AZ!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de ultieme reden om iemand een enkeltje naar zijn geboorteland te geven
Dus doe maar
Straks loop ik het risico een enkeltje randstad te krijgen, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Anders kom ook even een keertje langs AZ!
Als Verdonk er uit vliegt, zal het alleen maar langer duren voordat er over Kalou beslist wordt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef LuukBes het volgende:
Verdonk vliegt zelf wellicht eruit trouwens, staat momenteel op kieperen wegens het zoveelste schandaal.
Alhoewel het nichtencorps van de VVD en CDA uiteindelijk wel weer achter haar zal blijven staan en een motie tot wantrouwen onschadelijk kan maken.
http://www.nu.nl/news/639(...)_door_aan_Congo.html
Nee, want dan de staatssecretaris de beslissing nemen. En die is voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Als Verdonk er uit vliegt, zal het alleen maar langer duren voordat er over Kalou beslist wordt...
Eigen negers eerst!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Jajong het volgende:
Zoals verwacht, Kalou in Nederland. Jongens, hou nu maar op met zeuren en verwelkom deze kleine neger. Als je nu gewoon juicht voor em, is t allemaal veel minder erg als je em ziet wandelen in t Oranje-shirt.
Dan kan ze een motie van wantrouwen verwachten. En dan is t doei Verdonk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Noca het volgende:
Nog niks zeker dacht ik.
Hopen dat Verdonk alsnog nee zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |