abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:22:18 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32792560
Game on

Mijn laatste 2 toevoegingen:
quote:
Trouwens, ik heb er weinig op tegen wanneer Kalou vanaf 2008 na z'n normale procedure alsnog met een Nederlands paspoort voor Nederland uit wil komen, na zijn lesjes Nederlands succesvol te hebben gevolgd.

Als hij dan met paspoort vanuit Spanje, Italie of Engeland elke twee maanden terug wil komen naar Nederland voor Oranje, pas dan heeft hij mij overtuigd dat hij ook echt hart voor Nederland heeft.

Niet nu hij 3 woordjes uit de introductiepagina van de inburgeringscursus voor allochtonen kan uitspreken.
quote:
Voor voetballiefde heb ik het clubvoetbal en dus Ajax.

En waarom zou ik niet van een Kalou kunnen genieten als hij voor Ivoorkust een prachtige goal maakt? En nee, dan moet je niet weer met dat kul-zinnetje "wat als dat in de kwartfinale tegen Nederland is?" aankomen.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:25:21 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32792678
quote:
En waarom zou ik niet van een Kalou kunnen genieten als hij voor Ivoorkust een prachtige goal maakt?
Tuurlijk kan ik daar ook van genieten maar ik wil hem in een Oranjeshirt omdat ik hem een toegevoegde waarde voor het Nederlands elftal vind, en omdat de situatie het nou gewoon toelaat. Niks meer niks minder.... ik heb geen Nationalistische gevoelens (dont mind de woordkeuze, je weet wat ik bedoel )die mij op dat gebied in de weg staan dus why not...?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32792723
Waar trek jij dan de grens?

Zou jij er geen problemen mee hebben mochten er 11 'Kaloutjes' op het veld staan?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:27:12 #4
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32792751
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:26 schreef zjroentje het volgende:
Waar trek jij dan de grens?

Zou jij er geen problemen mee hebben mochten er 11 'Kaloutjes' op het veld staan?
Nee, zoals ik al eerder aangaf moet een uitzonderlijk geval dat verbonden is aan uitzonderlijke kwaliteiten kunnen, geen gewoonte van maken dus.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32792754
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik daar ook van genieten maar ik wil hem in een Oranjeshirt omdat ik hem een toegevoegde waarde voor het Nederlands elftal vind, en omdat de situatie het nou gewoon toelaat. Niks meer niks minder.... ik heb geen Nationalistische gevoelens (dont mind de woordkeuze, je weet wat ik bedoel )die mij op dat gebied in de weg staan dus why not...?
eens
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:27:55 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32792774
Als jij daar geen nationale gevoelens voor hebt, prima. Alleen is het hele interlandvoetbal opgebouwd op een hele dikke fundering van nationale gevoelens.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:29:25 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32792818
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef twi het volgende:
Als jij daar geen nationale gevoelens voor hebt, prima. Alleen is het hele interlandvoetbal opgebouwd op een hele dikke fundering van nationale gevoelens.
Klopt alleen voor de een wat meer dan voor de ander blijkbaar... met een keer een uitzondering heb ik geen problemen. Ik wil gewoon die wereldtitel en met Kalou komen we een stap dichterbij.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:30:47 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32792889
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al eerder aangaf moet een uitzonderlijk geval dat verbonden is aan uitzonderlijke kwaliteiten kunnen, geen gewoonte van maken dus.
Kalou heeft geen uitzonderlijke kwaliteiten, of is in elk geval niet een unieke voetballer voor Oranje. Hij kan toevallig op rechtsbuiten spelen (wat hij overigens bij Feyenoord zeldzaam doet, en al zeker niet op de manier hoe een vleugelspeler dat doorgaans invult). Een goede toevoeging voor de breedte, maar mocht hij bij de selectie gevoegd worden is hij bij lange na niet de beste speler.
pi_32792933
Ik ben eigenlijk tegen, maar ik verwacht dat ie over een week of 2 Nederlander is, dus ik heb er maar vrede mee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:33:45 #10
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32793025
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef twi het volgende:

[..]

Kalou heeft geen uitzonderlijke kwaliteiten, of is in elk geval niet een unieke voetballer voor Oranje. Hij kan toevallig op rechtsbuiten spelen. Een goede toevoeging voor de breedte, maar mocht hij bij de selectie gevoegd worden is hij bij lange na niet de beste speler.
Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:37:10 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32793190
Robben is een stuk beter en verder. Castelen en van der Meyde kunnen op de rechtsbuiten prima uit de voeten, de laatste zelfs ook op links.

Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft, maar lang niet de kwaliteiten die in mijn ogen nodig zijn om hem versneld een paspoort te doen toekomen.

Hij is (nog) geen wereldvoetballer die onmisbaar is of garantie geeft op een wereldtitel.
pi_32793191
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik vind van wel en ik ben niet eens een feijenoorder... hij heeft snelheid, een geweldige techniek, is doelgericht en kan zowel op rechts en links ingezet worden, daarom zou hij een zeer nuttige toevoeging zijn in de selectie. Buiten dat om zijn de Bondscoach en Cruijff het met me eens betreft z'n kwaliteiten.
In de eredivisie idd. Daarbuiten heeft hij nog niks (kunnen) laten zien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:41:34 #13
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32793372
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

In de eredivisie idd. Daarbuiten heeft hij nog niks (kunnen) laten zien.
Dat is niet echt een argument IMHO... dat hebben velen in de selectie niet.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:43:00 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32793435
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dat is niet echt een argument IMHO... dat hebben velen in de selectie niet.
Dat zijn Nederlanders. Spelers die ook geen paspoort hadden gekregen als ze een versnelde procedure hadden aangevraagd.
pi_32793503
dan nog heb ik genoeg vertrouwen in cruyff, van basten e.d. dat ze zien of een speler het buiten de eredivisie ook waar kan maken
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:45:08 #16
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32793523
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Robben is een stuk beter en verder. Castelen en van der Meyde kunnen op de rechtsbuiten prima uit de voeten, de laatste zelfs ook op links.

Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft, maar lang niet de kwaliteiten die in mijn ogen nodig zijn om hem versneld een paspoort te doen toekomen.

Hij is (nog) geen wereldvoetballer die onmisbaar is of garantie geeft op een wereldtitel.
Robben is een stuk beter (puur op de flanken) en verder maar oh zo blessuregevoelig, ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij gaat spelen dit WK. Castelen is wel oke maar te grillig om als betrouwbare waarde te zien en van der Meyde vind ik waardeloos... die komt nog niet in de buurt van een Kalou IMHO, dat hebben we in portugal nog gezien.
Dit alles maakt hem een meer dan nuttige toevoeging, hij is mischien nog geen wereldvoetballer maar de potentie die hij in huis heeft is van dusdanig kaliber dat we met Kalou een stapje dichterbij de wereldtitel komen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:47:02 #17
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32793588
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef twi het volgende:

[..]

Dat zijn Nederlanders. Spelers die ook geen paspoort hadden gekregen als ze een versnelde procedure hadden aangevraagd.
Op basis van wat hij laat zien in onze eigen competitie heeft hij naar mijn (en andere niet onbelangrijke personen binnen het voetbal op dit moment) mening zeker een plaats in de selectie verdient.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32793615
quote:
Castelen en van der Meyde kunnen op de rechtsbuiten prima uit de voeten, de laatste zelfs ook op links.
Serieus bedoeld?
Hoi.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:53:42 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32793815
100% serieus bedoeld. Ik zeg overigens nergens dat ze beter zijn dan Kalou, maar wel dat ze zeker goed genoeg zijn voor een selectieplaats in Oranje.
pi_32793977
Kalou is een echte mooi weer voetballer. Het WK is in het voorjaar en dan kan het soms al erg heet zijn, dan kunnen we 'm wel gebruiken. Ik denk dat hij geen Nederlands paspoort krijgt, alleen omdat Rita zich niet laat manipuleren door voetbalpubliek.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_32794387
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef twi het volgende:
100% serieus bedoeld. Ik zeg overigens nergens dat ze beter zijn dan Kalou, maar wel dat ze zeker goed genoeg zijn voor een selectieplaats in Oranje.
Ik zie een Kalou/v.d Meyde/Castelen niet een (goede en waardige) linksachter passeren en daarna een goede voorzet afleveren. Nederland zit niet zo in de superieure flankspelers, Robben uitgezonderd.
Hoi.
pi_32794773
Kalou gaat ons dalijk in gebrekkig Nederlands vertellen hoe hij de winnende maakte op het WK in de finale.
pi_32794826
quote:

Van der Meyde schat ik nog hoger in dan Castelen.
Maar Kalou is gewoon een klasse apart.

Die kan iets wat een Kuyt of van der Meyde niet kunnen.
pi_32795047
Waarom Kalou wel en een gezin met 2 kinderen die hier geboren zijn en waarvan de vader werkt niet.
Waarom een kind waarvan de moeder overleden is aan AIDS niet en Kalou wel?
Is hij een politiek vluchteling, loopt hij gevaar?
Waarom Maxima wel en Kalou niet?
All animals are equal, some are more equal.
Liep Maxima gevaar?
Vergeet je anonieme proxyserver niet, straks
Anything can and will be used against you.

Shaloom
  zaterdag 3 december 2005 @ 23:58:56 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32795746
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van der Meyde schat ik nog hoger in dan Castelen.
Maar Kalou is gewoon een klasse apart.

Die kan iets wat een Kuyt of van der Meyde niet kunnen.
Oranje zoekt een vleugelspeler. Kalou is geen vleugelspeler. De eerste goede voorzet van hem vanaf de achterlijn moet ik nog tegenkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')