Wat Menno was voor jou, is Lieske voor mijquote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Sjet het volgende:
Echt waar Doka?
Dat had ik toen met Menno wel maar nu echt niet meer.
it's rainingquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
Weet iemand hoe dat nummertje ook alweer heet wat Rob constant loopt te zingen waarvan hij alleen het stukje "It's raining it's raining" blijft herhalen?
Ach bekijk het zo, uiteindelijk gaan die lamzakken allemaal er een keertje uit en wint Joost. Dus chill down.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef doka het volgende:
Zenuwen, zenuwen, zenuwen
Arme Doka.... dan zal ik je er doorheen slepen okay?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef doka het volgende:
[..]
Wat Menno was voor jou, is Lieske voor mij
Singing in the rain - Frank Sinatraquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
Weet iemand hoe dat nummertje ook alweer heet wat Rob constant loopt te zingen waarvan hij alleen het stukje "It's raining it's raining" blijft herhalen?
Heb geen streams aan, maar it keeps raining van Bitty McLean misschienquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Arme Doka.... dan zal ik je er doorheen slepen okay? [afbeelding]
Ik geloof helemaal niet dat Lies naar huis gaatLieske is een leuke spring in 't veld die mensen toch steeds weer verrast.... dus zal er 1 van die andere saaie pieten weg moeten
![]()
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"quote:
Succes ermeequote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"![]()
Tips van Foreverblue (geloof dat dat hem niet is) en Snaptnix ga ik even achteraan. Thnx iig!![]()
Waarschijnlijk zijn douche been, aangezien lieske gaat en hij weer kan gaan roddelen over de nominaties in de jacuzziquote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Coos het volgende:
Weet Rob al welk been hij aandoet vanavond??![]()
I´m singin´ in the rainquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"![]()
Tips van Foreverblue (geloof dat dat hem niet is) en Snaptnix ga ik even achteraan. Thnx iig!![]()
Ik weet wel 100% zeker dat hij zijn linkerbeen aandoet, anders loopt het zo lastigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Coos het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:Mensen
Ik volg BB nog nauwelijks maar ik duim maar weer voor een exit van Rob of Roel!
z'n exitbeen?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Coos het volgende:
Bitty McLean - It keeps raining (Maar ook Fats Domino)quote:
Ik vond je al geweldig Snaptnix, maar nu <sprakeloos, traantje, puppyface>quote:It keeps rainin' and rainin'
Tears from my eyes
Since you gone
All I do is cry![]()
.....
Vulturequote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:Mensen
Ik volg BB nog nauwelijks maar ik duim maar weer voor een exit van Rob of Roel!
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Bitty McLean - It keeps raining (Maar ook Fats Domino)
[..]
Ik vond je al geweldig Snaptnix, maar nu <sprakeloos, traantje, puppyface>![]()
Ik ga wat aardiger zijn over Lieske voortaan! (iig een poging doen tot...)
Samengevat, Thanks![]()
Haha ja dat loopt hij ook vaak te zingen maar net was het meer:quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
I´m singin´ in the rain
Just singin´ in the rain,
What a glorious feeling,
And I´m happy again.
Rob is als een kat met 9 BB-levens dus ik geloof het pas echt als ie in de studio zit en Bridget zijn benen heeft afgepakt zodat ie niet meer terug kan lopen...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vulture![]()
Ik duim met je mee hoor. Eens moet het toch gebeuren![]()
![]()
![]()
NEEEEEE zeg alsjeblieft niet dat het uitgesloten is!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
Rob blijft vanavond, Lieske zal moeten gaan (al zou mijn eigen voorkeur Dido zijn maar dat is uitgesloten denk ik)
Ik zeg het ook niet, maar ik dénk dat BB het wel zo wil hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg alsjeblieft niet dat het uitgesloten is!
Dan is mijn hele droom aan duigen
ROB!!quote:Dido, weg met die trut! En Rob moet blijven [afbeelding]
Mooiquote:Op donderdag 1 december 2005 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo Sjet!
Ik ben rustig hoor, nu!![]()
Deden we bij Rob ook en hij heeft het ook overleefdquote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Sjet het volgende:
Als we hier nou met z'n allen heel hard gaan hopen en denken dat Dido weg gaat vanavond...... dan moet dat toch lukken? ........
Laat Roel vanavond eerst maar gaan of Dido. Van dat stel wordt ik helemaal gek. Nieuwe tactiek, niet meer hopen dat hij vertrekt, misschien dat ie dan gaatquote:Op donderdag 1 december 2005 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob is als een kat met 9 BB-levens dus ik geloof het pas echt als ie in de studio zit en Bridget zijn benen heeft afgepakt zodat ie niet meer terug kan lopen...
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
programma afgelopen, kijkers zijn afgehaakt. Kom er maar uit mensen
Gezelligquote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
wat ben je streng....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Voor opmerkingen over de uitzending van vandaag....
De reguliere uitzending van donderdag 1 december.
Roel...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gezellig
Trouwens het moge nu wel duidelijk zijn dat ze Rob er niet uit willen hebben he. Ze lieten in de reguliere uitzending helemaal niks zien van zijn streken in die film (Big Brother reveals). Ze lieten vooral de stukjes over Joost en Roel zien![]()
Ok Rob en Joost alvast in de finale dus. Who's the other lucky one![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gezellig
Trouwens het moge nu wel duidelijk zijn dat ze Rob er niet uit willen hebben he. Ze lieten in de reguliere uitzending helemaal niks zien van zijn streken in die film (Big Brother reveals). Ze lieten vooral de stukjes over Joost en Roel zien![]()
Ok Rob en Joost alvast in de finale dus. Who's the other lucky one![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat wordt party op Fok geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee joh dat is om nu eens de verrassing groter te maken dat ie wel gaat![]()
![]()
Dat zijn Besam deuren die moet je eerst testen want ze werken meer Niet dan welquote:
Hoop alleen dat m'n knipperlicht internet verbinding het enigszins blijft doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat wordt party op Fok geloof ik.
Als Michelle maar de Live uitzending blijft bezoeken.![]()
Inderdaad. Vorige week donderdag zat Ruud er bijna klem tussen toen hij Ingrid ging ophalenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat zijn Besam deuren die moet je eerst testen want ze werken meer Niet dan wel![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
De goede koffer ontbreekt in dit rijte.
Hopelijk straks ook.
Dat zou zomaar eens een hintje kunnen zijn van de regisseurquote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
De goede koffer ontbreekt in dit rijte.
Hopelijk straks ook.
Als Rob eruit gaat, ga ik het niet bevatten...met een heftige blackout als gevolg. Daarna kom ik wel meefeestenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoop alleen dat m'n knipperlicht internet verbinding het enigszins blijft doen.
Ikke wel!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef essie05 het volgende:
[..]
He Sjet...ben je er helemaal klaar voor??
Hopelijk staat er "beste bewoner, Dido naar huis of jij. Zeg het maar!"quote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Weet niet of jullie het al hadden gelezen op de Talpa site,maar er schijnt er vanavond weer 1 een dillema te krijgen.
Ik ga er ook wel even voor zitten hoor! Veel kijkplezier iedereen en tot straksquote:Op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi SjetOok nerveus?
IK vinnet soooow (geselugggg) spannend! Tot na de internetuitzending allemaal!
kan ik niet tegelijk hoor, Fok!ken en de Live kijken![]()
Ik ben er ook helemaal klaar voor...kom maar op met die exit.Ik had alleen beloofd het niet meer te zeggen wie er uit moet vanavond.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ikke wel!![]()
Als Dido er nou maar uit gaat dan![]()
En jij?
Ja bahquote:Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef Bocaj het volgende:
Rob eruit....
En weer een week de Roel en Dido show.......
BB, graag sanctiequote:Op donderdag 1 december 2005 21:54 schreef frizti het volgende:
Ik dacht dat stemafspraken maken niet mocht
quote:Gateway Timeout
The following error occurred:
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request
je gaat dus weg?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Minouishere het volgende:
Als iedereen die normaal ook niet naar de streams kijkt nou 's effe weggaat, dan loopt het tenminste voor de vaste klanten weer soepeltjes !!!
Idd. Ik had al geen hoge dunk van Joost maar deze actie maakt het nog erger.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Black_Orchid het volgende:
Fijne actie van die Joost om meteen die vrijwillige nominatie naar zich toe te trekken zonder enige vorm van overleg. Onder het mom van een gebaar richting de groep zichzelf even proberen een vrijkaartje naar de finale te bezorgen. Wat een achetrbakse lul.
Een paar deden hun bek open, o.a. Roel en Ingrid maar ze werden overdonderd door de 'heldendaad' van Joost. Beetje een naaistreek. Hij kan toch minstens zeggen, 'Ik wil het wel doen tenzij er anderen zijn die ook van deze mogelijkheid gebruik willen maken' ?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Sjet het volgende:
Ik ben het niet met Roel eensHad hij maar meer zijn bek open moeten trekken.... iedereen had de kans, Bridget heeft het duidelijk een paar keer gezegd.
Leuk trouwens, live-internet uitzending![]()
Krijg weer 's dit te zien;
[..]
![]()
Jahoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:01 schreef BB5kijker het volgende:
Is er toevallig nog een andere link naar die internetuitzending?
Misschien gaat 'ie er hierdoor volgende week wel uitquote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een paar deden hun bek open, o.a. Roel en Ingrid maar ze werden overdonderd door de 'heldendaad' van Joost. Beetje een naaistreek. Hij kan toch minstens zeggen, 'Ik wil het wel doen tenzij er anderen zijn die ook van deze mogelijkheid gebruik willen maken' ?
Nee meneer trekt weer die kop die we van hem kennen, kijkt de rest niet eens aan en meldt zich.![]()
Naja het zij zo. Het is toch de Joost-show
Volgens mij riep Joost al dat hij het wel wilde doen voordat hij de laatste zin had gehoord.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een paar deden hun bek open, o.a. Roel en Ingrid maar ze werden overdonderd door de 'heldendaad' van Joost. Beetje een naaistreek. Hij kan toch minstens zeggen, 'Ik wil het wel doen tenzij er anderen zijn die ook van deze mogelijkheid gebruik willen maken' ?
Nee meneer trekt weer die kop die we van hem kennen, kijkt de rest niet eens aan en meldt zich.![]()
Bridget schilderde Roel af als iemand die niet meer weet wat ie doet als ie gedronken heeft, maar moeders vond dat wel meevallenquote:
Ze zijn aan het nomineren en in de internetshow komt de uitslag...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef Day het volgende:
Waarom zit Ingrid in de DBK?
Ik luister naar de internetverbinding?
ze zijn aan het nominerenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef Day het volgende:
Waarom zit Ingrid in de DBK?
Ik luister naar de internetverbinding?
Ah ok, bedankt!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zijn aan het nomineren en in de internetshow komt de uitslag...
Maar ja dan nog, de rest die dat ook had gewild had dat bij Bridget aan kunnen gevenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
quote:
Joost, de puppy van Bridget die het gaat verliezen van wsl Nathalie, Lieske, Roel, Dido?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:06 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Misschien gaat 'ie er hierdoor volgende week wel uit![]()
Vertel maar wat er in de internetuitzending gebeurt.quote:
Ik hoop oprecht dat ze samen Nathalie genomineerd hebben!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Nathalie komt al weer snel naar Dido toe om te vertellen dat zij vermoedt dat Ingrid en Lieske samen wat afgesproken hadden. Zij had dat gehoord terwijl ze op de wc zat.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mag hopen dat Joost Dido eruit vliegt
Ik heb toch nog wel een stel bewoners die ik er eerder uit wil hebben: Dido, Roel, Nathalie.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mag hopen dat Joost eruit vliegt
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel een stel bewoners die ik er eerder uit wil hebben: Dido, Roel, Nathalie.
Of juist allebei op een ander zodat er meer mensen op de bank komen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ze samen Nathalie genomineerd hebben!
Niet echt iets bijzonders, hoor. Het is weer eens heel erg rommelig!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vertel maar wat er in de internetuitzending gebeurt.
Ik kijk naar de streams.
Ik niet had een van de 2 wel graag zien gaan, maar was uiteindelijk nog veel gelukkiger toen ik hoorde dat Rob dan toch eindelijk mocht vertrekken. Die manke heeft al veel te lang onterecht daar gezetenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef melke het volgende:
Kan mij iemand vertellen welke idioten Dido en Roel er in willen houden?!!!! Tjonge jonge jonge....
Roel, Dido, Joost en in mindere mate Joost zijn alles behalve blij dat Lieske het van Rob gewonnen heeft hoor. Ze hadden gewoon meer met Rob. Bovendien deed Rob veel in het huis en dat moeten die 6 lamballen nu allemaal gaan overnemen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:19 schreef Bocaj het volgende:
Roels gezicht staat op onweer richting Lieske...
Hebben ze net gedaan: Nathalie, Lieske, Dido en Joost zijn genomineerd!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef melke het volgende:
Wanneer gaan ze weer nomineren?
Joost heeft zichzelf toch genomineerdquote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hebben ze net gedaan: Nathalie, Lieske, Dido en Joost zijn genomineerd!
Hoi!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Dan vliegt Nathalie eruit volgende week![]()
Avond![]()
niet zo zeiken.... hij zit op de bank en dat bedoelen we/ze!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joost heeft zichzelf toch genomineerd![]()
Wie heeft op wie gestemd? Kan het volgende?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
Dido, Joost, Nathalie en Lieske zijn genomineerd
De Vietcong is in het huis...quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
niet zo zeiken.... hij zit op de bank en dat bedoelen we/ze!
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Black_Orchid het volgende:
Fijne actie van die Joost om meteen die vrijwillige nominatie naar zich toe te trekken zonder enige vorm van overleg. Onder het mom van een gebaar richting de groep zichzelf even proberen een vrijkaartje naar de finale te bezorgen. Wat een achterbakse lul.
Hij wordt niet gemist. Joost is nu de man, de pappa in huis.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Is er uberhaubt iemand die Rob mist???
Het is alweer helemaal back to normal in het huis
Toen was volgens mij de laatste zin nog niet eens tot hem doorgedrongen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Joost was er als de kippen bij om zichzelf te laten 'testen'Hij snapte meteen dat hij er ws volgende week niet uitgaat en dan zit ie in de finale.
lekker vriendje danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Ex van Ingrid dealde in amfetamine
Iedereen noemde hem Amfi, zij dus zelf ook maar.
De link naar amfetamine had ze nooit gelegd
Ja denk je? Ik denk dat Joost heel goed wist wat ie deed.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toen was volgens mij de laatste zin nog niet eens tot hem doorgedrongen.
Bij Roelduurde dat heel lang trouwens en die begon toen meteen tegen Dido dat het niet eerlijk was.
Hij zal wel van gedachte veranderen als hij hoort dat hij niet genomineerd is.
Ik hoop dat ze de nominatie's nu wel eerder bij de bewoners bekend maken.
Om een exit hebben zij zich nog nooit druk gemaakt in tegenstelling tot de nominatie's.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Is er uberhaubt iemand die Rob mist???
Het is alweer helemaal back to normal in het huis
Leuker was geweest als BB ze een dag de tijd had gegeven om er even over na te denken. Klaarblijkelijk dringen dingen iets langzamer door in de heresenpan van de huidige bewoners. Ben er van overtuigd dat als ze wat bedenktijd hadden gehad Lieske en Roel zich zeker hadden aangemeld voor die vrijwillige nominatie. Had weer wat leuke discussies opgeleverd.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toen was volgens mij de laatste zin nog niet eens tot hem doorgedrongen.
Bij Roelduurde dat heel lang trouwens en die begon toen meteen tegen Dido dat het niet eerlijk was.
Hij zal wel van gedachte veranderen als hij hoort dat hij niet genomineerd is.
Ik hoop dat ze de nominatie's nu wel eerder bij de bewoners bekend maken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is er dus uit, wel jammer maar helaas
Ik denk dat komende week het nog saaier word, BB verkloot echt de boel maargoed we zullen het wel zien
Oja, bew!
Dido had eruit gemoeten..quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat komende week het nog saaier word, BB verkloot echt de boel maargoed we zullen het wel zien
Oja, bew!
Als hij het wist dat is hij slimmer en gewiekste dan ik denk.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja denk je? Ik denk dat Joost heel goed wist wat ie deed.
Ja Roels brein is wat slomer door al dat blowen![]()
Euhhhhhmquote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Zou het ook opzet zijn geweest om Rob eruit te gooien door Talpa?
Nee hij heeft er al een keer helemaal uit gelegen. Toen konden we weer bellen om 'm erin te houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Zou het ook opzet zijn geweest om Rob eruit te gooien door Talpa?
quote:
Haha, alweer aan de zuip?quote:Mijn brein is ook wat sloom, ik begrijp NU pas wat bew betekent![]()
erg is dat... je zou toch een bom droppen op het Talpa pand....quote:Op donderdag 1 december 2005 22:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhhhhhm![]()
Talpa mikt op jonger publiek dus jammer dag dag Rob
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
Haha, alweer aan de zuip?Je had zeker wel een flinke kater denk ik vannochtend (of was het vanmiddag)
Reken maar dat het saaier word!! Linda, Chantal, Rob en ja zelf Tanja (quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, bew!
Zal niet veel uitmaken, hij was vanavond al vrij relaxed en volgende week helemaal, dan zijn ze gewoon te dichtbij dus die 2 weken is nog wel te doenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
Het lijkt me duidelijk, volgende week Dido of Nathalie naar huis. Het liefst Dido, wil die Roel wel eens zien als z'n baasje weg is
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Ik was niet pro Rob... maar ben het niet eens met de manier hoe hij er uit is gegaan.
Bridget zegt... het gaat tussen Dido en Roel nu. Logisch dat niemand meer stemt op Rob en Lieske dan. Dat had ze niet moeten zeggen. Dit is gewoon stemvervalsing nu.
Maar goed... jammer voor Rob, maar zo te zien zat hij er niet zo erg mee.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef avonne het volgende:
heerlijk avondje is gekomen
ook al is het al weken te laat
die Rob zien we niet meer stoken
volgende exit is dus voor Naat
o, wat is BB toch hard
wij krijgen het nog aan ons hart
o, wat is BB toch hard
tis uit tussen Linda en Bart
welk een pret zal t zijn te kijken
naar het spel van Ing en Lies
want zij willen maar niet wijken
voor de nukken van die Died
gooi wat afgunst in de groep
want het is nog niet genoeg
want het blijft maar suikerzoet
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef avonne het volgende:
---Stom liedje---
Ja maar toch doe ik het voor die blikken als ze te horen krijgen dat er een van hen naar huis moet.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal niet veel uitmaken, hij was vanavond al vrij relaxed en volgende week helemaal, dan zijn ze gewoon te dichtbij dus die 2 weken is nog wel te doen
Geweldig. maak je ook op aanvraag sinterklaas gedichten?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef avonne het volgende:
heerlijk avondje is gekomen
ook al is het al weken te laat
die Rob zien we niet meer stoken
volgende exit is dus voor Naat
o, wat is BB toch hard
wij krijgen het nog aan ons hart
o, wat is BB toch hard
tis uit tussen Linda en Bart
welk een pret zal t zijn te kijken
naar het spel van Ing en Lies
want zij willen maar niet wijken
voor de nukken van die Died
want het is nog niet genoeg
want het blijft maar suikerzoet
Ik gun het ze ook zeker niet (de finale) maar heb zomaar het gevoel dat die weleens daar terecht kunnen komen, Roel zekerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar toch doe ik het voor die blikken als ze te horen krijgen dat er een van hen naar huis moet.
Klopt! Deze bewoners zijn nu eenmaal niet 1 van de slimste en denken niet na voor ze iets doen (hmmm lijken wel adhd'ers maar goed ik dwaal af) Leuker was geweest om er goed over na te denken en er discussies over te voeren. Maar nee, Josti wilde een "daad" stellen om zich zo populair te maken tegenover zijn mede bewoners terwijl iedereeeeeeen toch wel weet dat hij in de finale zit! (en met enige pech het ook nog wintquote:Op donderdag 1 december 2005 22:36 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Leuker was geweest als BB ze een dag de tijd had gegeven om er even over na te denken. Klaarblijkelijk dringen dingen iets langzamer door in de heresenpan van de huidige bewoners. Ben er van overtuigd dat als ze wat bedenktijd hadden gehad Lieske en Roel zich zeker hadden aangemeld voor die vrijwillige nominatie. Had weer wat leuke discussies opgeleverd.
Was dat te zien op de streams dan? Dat is wel vreemd, ik zat iig naar de inet live te kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me echt nog steeds af te vragen waar die opmerking op sloeg in de DBK tegen Roel en Dido.
Tegen Roel:
BB: "Waarom nomineer je Dido niet?"
Roel legt uit waarom hij Dido dus niet nomineert.
BB: "Misschien iets om over na te denken.............................................."
Bij Dido deden ze exact hetzelfde.
Weet iemand wat daarachter zou kunnen zitten?
Eej Wicked.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Dan vliegt Nathalie eruit volgende week![]()
Avond![]()
Ha angelquote:
Daar snapteik ook al niets vanquote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me echt nog steeds af te vragen waar die opmerking op sloeg in de DBK tegen Roel en Dido.
Tegen Roel:
BB: "Misschien iets om over na te denken.............................................."
Ik denk dat het vooral ondoordacht was, ik geloof niet dat ie dat expres naar zich toe heeft getrokken, alleen die mensen denken niet naquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej Wicked.Hoe was 't vanochtend vroeg, viel het mee of tegen?
![]()
Wordt hopelijk straks wel duidelijk... heeft volgens mij iets te maken met stemafspraken die gemaakt zouden zijn...quote:
Was dat te horen dan? heb je toevallig ook opgevangen wie op wie gestemd heeft, ik was internet aan het volgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef F4iTH het volgende:
Tegen Roel:
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Ik was niet pro Rob... maar ben het niet eens met de manier hoe hij er uit is gegaan.
Bridget zegt... het gaat tussen Dido en Roel nu. Logisch dat niemand meer stemt op Rob en Lieske dan. Dat had ze niet moeten zeggen. Dit is gewoon stemvervalsing nu.
Maar goed... jammer voor Rob, maar zo te zien zat hij er niet zo erg mee.
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, hoorde jullie dat ook? Dat Nathalie zei: we hadden al afgesproken om allemaal op elkaar te stemmen zodat we allemaal op de bank zitten?? (en zo een hele brede bank creéen)????
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, hoorde jullie dat ook? Dat Nathalie zei: we hadden al afgesproken om allemaal op elkaar te stemmen zodat we allemaal op de bank zitten?? (en zo een hele brede bank creéen)????
Maak het dan maar niet te laat.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mee, de hele dag eigenlijk wel, maar ik ben nu heel erg moe.
Het blijft toch ook het braafste meisje van de klasquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.
Ja dat bespraken Roel en Dido met mekaar toen ze uit de DBK kwamen. Was op de streams te zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat te zien op de streams dan? Dat is wel vreemd, ik zat iig naar de inet live te kijken
Blijkbaar ik snap het ook niet echtquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Day het volgende:
Waren de nominaties te zien, dan?
Dat mocht van Hummie.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wordt hopelijk straks wel duidelijk... heeft volgens mij iets te maken met stemafspraken die gemaakt zouden zijn...
Grapefruitsapquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha angelBen je weer lekker aan de borrel?
das kleur van ZEIK, past inderdaad goed bij dat ZEIKwijfquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Geel staat Lieske goed
[afbeelding]
ah okej, nu valt het kwartje, maar dan nog had BB kunnen zeggen er niet over te mogen praten, blijkbaar een inschattingsfoutje van BBquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja dat bespraken Roel en Dido met mekaar toen ze uit de DBK kwamen. Was op de streams te zien.
Roel en Dido vonden het allebei vreemd, met het verschil dat Roel zich snel eroverheen zette en Dido niet. Die was helemaal wazig.
Ja joh, hij baalde als een stekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.
Toen Bridget aan ging kondigen wie er uit moest zei ze tegen hem: Nederland heeft je tot nu toe gesteund en je in het huis gehouden. En toen fluisterde hij: Nu ook!
Dat zijn dus stemafspraken?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.
Dat klopt... tenminste Roel kwam daarmee dat het mocht.... maar ik vraag het mij af...quote:
Hij weet natuurlijk hoeveel geld hij achter had gelaten bij vrienden en kennissen om te bellen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.
Toen Bridget aan ging kondigen wie er uit moest zei ze tegen hem: Nederland heeft je tot nu toe gesteund en je in het huis gehouden. En toen fluisterde hij: Nu ook!
Nee. Hoezo?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Day het volgende:
Waren de nominaties te zien, dan?
Dat wist ik niet... sorry danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grapefruitsap![]()
Zo krijg ik hier wel een reputatie, zeg. Ik had wat te vieren.
een lelijke rode drankneus op een dik biggetjequote:
To bed, want daar gaat Joost zo wel heen denk ikquote:
Dat heeft hij wel gedaan. Hij reageerde al voordat Bridget was uitgesproken. Normaal is Joost na een exit van een medebewoner zeker 15 minuten van slag. Terwijl de andere nog aan het bijkomen waren van de exit van Rob was Joost zo scherp en alert om meteen te reageren en de andere te over bluffen. Normaal gesproken lijkt het mij dat je zoiets eerst met elkaar bespreekt, helemaal hij die altijd de boventoon probeerd te voeren op sociaal gebied.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ondoordacht was, ik geloof niet dat ie dat expres naar zich toe heeft getrokken, alleen die mensen denken niet na
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, Josti is een goed acteur![]()
Nou inderdaad. Dido kwam uit de DBK en zei tegen Nathalie "Wat raaaaaar". Nathalie vroeg wat waarop Dido zei: "Ik mag er niks over kwijt".quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah okej, nu valt het kwartje, maar dan nog had BB kunnen zeggen er niet over te mogen praten, blijkbaar een inschattingsfoutje van BB
Net het echte leven. Dan hoor je het ook altijd de week daarna van iedereen, als je je een beetje hebt laten gaan op een feestje: "Jij had het wel naar je zín hè, zaterdag?" Wink wink.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grapefruitsap![]()
Zo krijg ik hier wel een reputatie, zeg. Ik had wat te vieren.
Heb jij soms wat te vieren?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??![]()
Trouwens, mijn man kijkt nooit BB en ook niet de streams, hij moet wel verplicht mee kijken naar de Liveen zei oh jee die homo zet zichzelf op de bank! Ik nog: nee joh is geen homo hij heeft een vriendin
Ja ja eerst een bi-meid gewonnen, toen een lesbi en nu moet er een homo winnen van BB
![]()
![]()
Bong & wicked... jullie zijn toe aan sterke koffie want jullie praten POEP!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef Muerte het volgende:
Kijk Bren, ik huil droge tranen!
Komediant eerste klas!![]()
[afbeelding]
Zeker weten dat Joost een nog in de kast zittende reli-gay is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??![]()
Trouwens, mijn man kijkt nooit BB en ook niet de streams, hij moet wel verplicht mee kijken naar de Liveen zei oh jee die homo zet zichzelf op de bank! Ik nog: nee joh is geen homo hij heeft een vriendin
Ja ja eerst een bi-meid gewonnen, toen een lesbi en nu moet er een homo winnen van BB
![]()
![]()
Dan ík ook, want ik snapte hemquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bong & wicked... jullie zijn toe aan sterke koffie want jullie praten POEP!
* BONG4002 zit aan de colaquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
g.m.t.a.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ík ook, want ik snapte hem
Gewoon een onderonsje, niet mee bemoeienquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
Voelt lekker hè??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:goeeinavond samen
Hij is eindelijk weg![]()
![]()
![]()
![]()
Off topic danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets om hier te delen, wat je te vieren had?
[..]
Was al gezegd dusquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:goeeinavond samen
Hij is eindelijk weg![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat iets waar je weken naar uitkijkt bedorven wordt door die vrijwilige nominatie.quote:
Niet leuk zonder jullie.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Ze denken dat het 10 , maar hooguit nog 14 dagen duurt....
Nou, voor mij wel, maar voor hun niet.
Bevreemd me een beetje dat ze toch zoveel stemmen heeft gehad, ik bedoel Roel oke enzo maar Dido vat ik ff nietquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Och, Dido heeft helemaal niemand voor haar horen juichenDie is werkelijk echt alleen maar met zich zelf bezig
De hele wereld draait om Dido
![]()
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Och, Dido heeft helemaal niemand voor haar horen juichenDie is werkelijk echt alleen maar met zich zelf bezig
De hele wereld draait om Dido
![]()
die nog nietquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik zie zo even geen topic waar de nominaties in staan.. ze noemden het net wel in de internet live... Dido, Joost, Nathalie, Lieske?
De genomineerden die je noemt kloppenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik zie zo even geen topic waar de nominaties in staan.. ze noemden het net wel in de internet live... Dido, Joost, Nathalie, Lieske?
Ik geloof dat ik Dido veel erger vind dan Tanjaquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
En NIET met Roel... ze is pissed over iets wat in de DBK is gezegd, ik ben wel benieuwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |