Zeker weten dat Joost een nog in de kast zittende reli-gay is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??![]()
Trouwens, mijn man kijkt nooit BB en ook niet de streams, hij moet wel verplicht mee kijken naar de Liveen zei oh jee die homo zet zichzelf op de bank! Ik nog: nee joh is geen homo hij heeft een vriendin
Ja ja eerst een bi-meid gewonnen, toen een lesbi en nu moet er een homo winnen van BB
![]()
![]()
Dan ík ook, want ik snapte hemquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bong & wicked... jullie zijn toe aan sterke koffie want jullie praten POEP!
* BONG4002 zit aan de colaquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
g.m.t.a.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ík ook, want ik snapte hem
Gewoon een onderonsje, niet mee bemoeienquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
Voelt lekker hè??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:goeeinavond samen
Hij is eindelijk weg![]()
![]()
![]()
![]()
Off topic danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets om hier te delen, wat je te vieren had?
[..]
Was al gezegd dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |