Ha angelquote:
Daar snapteik ook al niets vanquote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me echt nog steeds af te vragen waar die opmerking op sloeg in de DBK tegen Roel en Dido.
Tegen Roel:
BB: "Waarom nomineer je Dido niet?"
Roel legt uit waarom hij Dido dus niet nomineert.
BB: "Misschien iets om over na te denken.............................................."
Bij Dido deden ze exact hetzelfde.
Weet iemand wat daarachter zou kunnen zitten?
Ik denk dat het vooral ondoordacht was, ik geloof niet dat ie dat expres naar zich toe heeft getrokken, alleen die mensen denken niet naquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej Wicked.Hoe was 't vanochtend vroeg, viel het mee of tegen?
![]()
Wordt hopelijk straks wel duidelijk... heeft volgens mij iets te maken met stemafspraken die gemaakt zouden zijn...quote:
Was dat te horen dan? heb je toevallig ook opgevangen wie op wie gestemd heeft, ik was internet aan het volgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me echt nog steeds af te vragen waar die opmerking op sloeg in de DBK tegen Roel en Dido.
Tegen Roel:
BB: "Waarom nomineer je Dido niet?"
Roel legt uit waarom hij Dido dus niet nomineert.
BB: "Misschien iets om over na te denken.............................................."
Bij Dido deden ze exact hetzelfde.
Weet iemand wat daarachter zou kunnen zitten?
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Ik was niet pro Rob... maar ben het niet eens met de manier hoe hij er uit is gegaan.
Bridget zegt... het gaat tussen Dido en Roel nu. Logisch dat niemand meer stemt op Rob en Lieske dan. Dat had ze niet moeten zeggen. Dit is gewoon stemvervalsing nu.
Maar goed... jammer voor Rob, maar zo te zien zat hij er niet zo erg mee.
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, hoorde jullie dat ook? Dat Nathalie zei: we hadden al afgesproken om allemaal op elkaar te stemmen zodat we allemaal op de bank zitten?? (en zo een hele brede bank creéen)????
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, hoorde jullie dat ook? Dat Nathalie zei: we hadden al afgesproken om allemaal op elkaar te stemmen zodat we allemaal op de bank zitten?? (en zo een hele brede bank creéen)????
Maak het dan maar niet te laat.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mee, de hele dag eigenlijk wel, maar ik ben nu heel erg moe.
Het blijft toch ook het braafste meisje van de klasquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.
Ja dat bespraken Roel en Dido met mekaar toen ze uit de DBK kwamen. Was op de streams te zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat te zien op de streams dan? Dat is wel vreemd, ik zat iig naar de inet live te kijken
Blijkbaar ik snap het ook niet echtquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Day het volgende:
Waren de nominaties te zien, dan?
Dat mocht van Hummie.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wordt hopelijk straks wel duidelijk... heeft volgens mij iets te maken met stemafspraken die gemaakt zouden zijn...
Grapefruitsapquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha angelBen je weer lekker aan de borrel?
das kleur van ZEIK, past inderdaad goed bij dat ZEIKwijfquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Geel staat Lieske goed
[afbeelding]
ah okej, nu valt het kwartje, maar dan nog had BB kunnen zeggen er niet over te mogen praten, blijkbaar een inschattingsfoutje van BBquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja dat bespraken Roel en Dido met mekaar toen ze uit de DBK kwamen. Was op de streams te zien.
Roel en Dido vonden het allebei vreemd, met het verschil dat Roel zich snel eroverheen zette en Dido niet. Die was helemaal wazig.
Ja joh, hij baalde als een stekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.
Toen Bridget aan ging kondigen wie er uit moest zei ze tegen hem: Nederland heeft je tot nu toe gesteund en je in het huis gehouden. En toen fluisterde hij: Nu ook!
Dat zijn dus stemafspraken?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.
Dat klopt... tenminste Roel kwam daarmee dat het mocht.... maar ik vraag het mij af...quote:
Hij weet natuurlijk hoeveel geld hij achter had gelaten bij vrienden en kennissen om te bellen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.
Toen Bridget aan ging kondigen wie er uit moest zei ze tegen hem: Nederland heeft je tot nu toe gesteund en je in het huis gehouden. En toen fluisterde hij: Nu ook!
Nee. Hoezo?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Day het volgende:
Waren de nominaties te zien, dan?
Dat wist ik niet... sorry danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grapefruitsap![]()
Zo krijg ik hier wel een reputatie, zeg. Ik had wat te vieren.
een lelijke rode drankneus op een dik biggetjequote:
To bed, want daar gaat Joost zo wel heen denk ikquote:
Dat heeft hij wel gedaan. Hij reageerde al voordat Bridget was uitgesproken. Normaal is Joost na een exit van een medebewoner zeker 15 minuten van slag. Terwijl de andere nog aan het bijkomen waren van de exit van Rob was Joost zo scherp en alert om meteen te reageren en de andere te over bluffen. Normaal gesproken lijkt het mij dat je zoiets eerst met elkaar bespreekt, helemaal hij die altijd de boventoon probeerd te voeren op sociaal gebied.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ondoordacht was, ik geloof niet dat ie dat expres naar zich toe heeft getrokken, alleen die mensen denken niet na
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, Josti is een goed acteur![]()
Nou inderdaad. Dido kwam uit de DBK en zei tegen Nathalie "Wat raaaaaar". Nathalie vroeg wat waarop Dido zei: "Ik mag er niks over kwijt".quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah okej, nu valt het kwartje, maar dan nog had BB kunnen zeggen er niet over te mogen praten, blijkbaar een inschattingsfoutje van BB
Net het echte leven. Dan hoor je het ook altijd de week daarna van iedereen, als je je een beetje hebt laten gaan op een feestje: "Jij had het wel naar je zín hè, zaterdag?" Wink wink.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grapefruitsap![]()
Zo krijg ik hier wel een reputatie, zeg. Ik had wat te vieren.
Heb jij soms wat te vieren?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??![]()
Trouwens, mijn man kijkt nooit BB en ook niet de streams, hij moet wel verplicht mee kijken naar de Liveen zei oh jee die homo zet zichzelf op de bank! Ik nog: nee joh is geen homo hij heeft een vriendin
Ja ja eerst een bi-meid gewonnen, toen een lesbi en nu moet er een homo winnen van BB
![]()
![]()
Bong & wicked... jullie zijn toe aan sterke koffie want jullie praten POEP!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef Muerte het volgende:
Kijk Bren, ik huil droge tranen!
Komediant eerste klas!![]()
[afbeelding]
Zeker weten dat Joost een nog in de kast zittende reli-gay is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??![]()
Trouwens, mijn man kijkt nooit BB en ook niet de streams, hij moet wel verplicht mee kijken naar de Liveen zei oh jee die homo zet zichzelf op de bank! Ik nog: nee joh is geen homo hij heeft een vriendin
Ja ja eerst een bi-meid gewonnen, toen een lesbi en nu moet er een homo winnen van BB
![]()
![]()
Dan ík ook, want ik snapte hemquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bong & wicked... jullie zijn toe aan sterke koffie want jullie praten POEP!
* BONG4002 zit aan de colaquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
g.m.t.a.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ík ook, want ik snapte hem
Gewoon een onderonsje, niet mee bemoeienquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze bedoelen streamgate...
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
Voelt lekker hè??quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:goeeinavond samen
Hij is eindelijk weg![]()
![]()
![]()
![]()
Off topic danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets om hier te delen, wat je te vieren had?
[..]
Was al gezegd dusquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:goeeinavond samen
Hij is eindelijk weg![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat iets waar je weken naar uitkijkt bedorven wordt door die vrijwilige nominatie.quote:
Niet leuk zonder jullie.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Ze denken dat het 10 , maar hooguit nog 14 dagen duurt....
Nou, voor mij wel, maar voor hun niet.
Bevreemd me een beetje dat ze toch zoveel stemmen heeft gehad, ik bedoel Roel oke enzo maar Dido vat ik ff nietquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Och, Dido heeft helemaal niemand voor haar horen juichenDie is werkelijk echt alleen maar met zich zelf bezig
De hele wereld draait om Dido
![]()
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Och, Dido heeft helemaal niemand voor haar horen juichenDie is werkelijk echt alleen maar met zich zelf bezig
De hele wereld draait om Dido
![]()
die nog nietquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik zie zo even geen topic waar de nominaties in staan.. ze noemden het net wel in de internet live... Dido, Joost, Nathalie, Lieske?
De genomineerden die je noemt kloppenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik zie zo even geen topic waar de nominaties in staan.. ze noemden het net wel in de internet live... Dido, Joost, Nathalie, Lieske?
Ik geloof dat ik Dido veel erger vind dan Tanjaquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n bedje in
Tot morgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |