Ha angelquote:
Daar snapteik ook al niets vanquote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me echt nog steeds af te vragen waar die opmerking op sloeg in de DBK tegen Roel en Dido.
Tegen Roel:
BB: "Waarom nomineer je Dido niet?"
Roel legt uit waarom hij Dido dus niet nomineert.
BB: "Misschien iets om over na te denken.............................................."
Bij Dido deden ze exact hetzelfde.
Weet iemand wat daarachter zou kunnen zitten?
Ik denk dat het vooral ondoordacht was, ik geloof niet dat ie dat expres naar zich toe heeft getrokken, alleen die mensen denken niet naquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej Wicked.Hoe was 't vanochtend vroeg, viel het mee of tegen?
![]()
Wordt hopelijk straks wel duidelijk... heeft volgens mij iets te maken met stemafspraken die gemaakt zouden zijn...quote:
Was dat te horen dan? heb je toevallig ook opgevangen wie op wie gestemd heeft, ik was internet aan het volgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me echt nog steeds af te vragen waar die opmerking op sloeg in de DBK tegen Roel en Dido.
Tegen Roel:
BB: "Waarom nomineer je Dido niet?"
Roel legt uit waarom hij Dido dus niet nomineert.
BB: "Misschien iets om over na te denken.............................................."
Bij Dido deden ze exact hetzelfde.
Weet iemand wat daarachter zou kunnen zitten?
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Ik was niet pro Rob... maar ben het niet eens met de manier hoe hij er uit is gegaan.
Bridget zegt... het gaat tussen Dido en Roel nu. Logisch dat niemand meer stemt op Rob en Lieske dan. Dat had ze niet moeten zeggen. Dit is gewoon stemvervalsing nu.
Maar goed... jammer voor Rob, maar zo te zien zat hij er niet zo erg mee.
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, hoorde jullie dat ook? Dat Nathalie zei: we hadden al afgesproken om allemaal op elkaar te stemmen zodat we allemaal op de bank zitten?? (en zo een hele brede bank creéen)????
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, hoorde jullie dat ook? Dat Nathalie zei: we hadden al afgesproken om allemaal op elkaar te stemmen zodat we allemaal op de bank zitten?? (en zo een hele brede bank creéen)????
Maak het dan maar niet te laat.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mee, de hele dag eigenlijk wel, maar ik ben nu heel erg moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |