Het blijft toch ook het braafste meisje van de klasquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.
Ja dat bespraken Roel en Dido met mekaar toen ze uit de DBK kwamen. Was op de streams te zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat te zien op de streams dan? Dat is wel vreemd, ik zat iig naar de inet live te kijken
Blijkbaar ik snap het ook niet echtquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Day het volgende:
Waren de nominaties te zien, dan?
Dat mocht van Hummie.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wordt hopelijk straks wel duidelijk... heeft volgens mij iets te maken met stemafspraken die gemaakt zouden zijn...
Grapefruitsapquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha angelBen je weer lekker aan de borrel?
das kleur van ZEIK, past inderdaad goed bij dat ZEIKwijfquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Geel staat Lieske goed
[afbeelding]
ah okej, nu valt het kwartje, maar dan nog had BB kunnen zeggen er niet over te mogen praten, blijkbaar een inschattingsfoutje van BBquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja dat bespraken Roel en Dido met mekaar toen ze uit de DBK kwamen. Was op de streams te zien.
Roel en Dido vonden het allebei vreemd, met het verschil dat Roel zich snel eroverheen zette en Dido niet. Die was helemaal wazig.
Ja joh, hij baalde als een stekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.
Toen Bridget aan ging kondigen wie er uit moest zei ze tegen hem: Nederland heeft je tot nu toe gesteund en je in het huis gehouden. En toen fluisterde hij: Nu ook!
Dat zijn dus stemafspraken?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd afgesproken maar Dido durfde het niet meer aan toen ze niet meer op Joost konden stemmen.
Dat klopt... tenminste Roel kwam daarmee dat het mocht.... maar ik vraag het mij af...quote:
Hij weet natuurlijk hoeveel geld hij achter had gelaten bij vrienden en kennissen om te bellen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook maar schijn, hoor.
Toen Bridget aan ging kondigen wie er uit moest zei ze tegen hem: Nederland heeft je tot nu toe gesteund en je in het huis gehouden. En toen fluisterde hij: Nu ook!
Nee. Hoezo?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Day het volgende:
Waren de nominaties te zien, dan?
Dat wist ik niet... sorry danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grapefruitsap![]()
Zo krijg ik hier wel een reputatie, zeg. Ik had wat te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |