een lelijke rode drankneus op een dik biggetjequote:
To bed, want daar gaat Joost zo wel heen denk ikquote:
Dat heeft hij wel gedaan. Hij reageerde al voordat Bridget was uitgesproken. Normaal is Joost na een exit van een medebewoner zeker 15 minuten van slag. Terwijl de andere nog aan het bijkomen waren van de exit van Rob was Joost zo scherp en alert om meteen te reageren en de andere te over bluffen. Normaal gesproken lijkt het mij dat je zoiets eerst met elkaar bespreekt, helemaal hij die altijd de boventoon probeerd te voeren op sociaal gebied.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ondoordacht was, ik geloof niet dat ie dat expres naar zich toe heeft getrokken, alleen die mensen denken niet na
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, Josti is een goed acteur![]()
Nou inderdaad. Dido kwam uit de DBK en zei tegen Nathalie "Wat raaaaaar". Nathalie vroeg wat waarop Dido zei: "Ik mag er niks over kwijt".quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah okej, nu valt het kwartje, maar dan nog had BB kunnen zeggen er niet over te mogen praten, blijkbaar een inschattingsfoutje van BB
Net het echte leven. Dan hoor je het ook altijd de week daarna van iedereen, als je je een beetje hebt laten gaan op een feestje: "Jij had het wel naar je zín hè, zaterdag?" Wink wink.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grapefruitsap![]()
Zo krijg ik hier wel een reputatie, zeg. Ik had wat te vieren.
Heb jij soms wat te vieren?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffff waarom gaat hij nu weer aandachtvragend alleen zitten om zijn traantjes op te wekken??![]()
Trouwens, mijn man kijkt nooit BB en ook niet de streams, hij moet wel verplicht mee kijken naar de Liveen zei oh jee die homo zet zichzelf op de bank! Ik nog: nee joh is geen homo hij heeft een vriendin
Ja ja eerst een bi-meid gewonnen, toen een lesbi en nu moet er een homo winnen van BB
![]()
![]()
Bong & wicked... jullie zijn toe aan sterke koffie want jullie praten POEP!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef Muerte het volgende:
Kijk Bren, ik huil droge tranen!
Komediant eerste klas!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |