Vertel maar wat er in de internetuitzending gebeurt.quote:
Ik hoop oprecht dat ze samen Nathalie genomineerd hebben!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Nathalie komt al weer snel naar Dido toe om te vertellen dat zij vermoedt dat Ingrid en Lieske samen wat afgesproken hadden. Zij had dat gehoord terwijl ze op de wc zat.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mag hopen dat Joost Dido eruit vliegt
Ik heb toch nog wel een stel bewoners die ik er eerder uit wil hebben: Dido, Roel, Nathalie.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mag hopen dat Joost eruit vliegt
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel een stel bewoners die ik er eerder uit wil hebben: Dido, Roel, Nathalie.
Of juist allebei op een ander zodat er meer mensen op de bank komen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ze samen Nathalie genomineerd hebben!
Niet echt iets bijzonders, hoor. Het is weer eens heel erg rommelig!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vertel maar wat er in de internetuitzending gebeurt.
Ik kijk naar de streams.
Ik niet had een van de 2 wel graag zien gaan, maar was uiteindelijk nog veel gelukkiger toen ik hoorde dat Rob dan toch eindelijk mocht vertrekken. Die manke heeft al veel te lang onterecht daar gezetenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef melke het volgende:
Kan mij iemand vertellen welke idioten Dido en Roel er in willen houden?!!!! Tjonge jonge jonge....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |