Hij wordt niet gemist. Joost is nu de man, de pappa in huis.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Is er uberhaubt iemand die Rob mist???
Het is alweer helemaal back to normal in het huis
Toen was volgens mij de laatste zin nog niet eens tot hem doorgedrongen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Joost was er als de kippen bij om zichzelf te laten 'testen'Hij snapte meteen dat hij er ws volgende week niet uitgaat en dan zit ie in de finale.
lekker vriendje danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Ex van Ingrid dealde in amfetamine
Iedereen noemde hem Amfi, zij dus zelf ook maar.
De link naar amfetamine had ze nooit gelegd
Ja denk je? Ik denk dat Joost heel goed wist wat ie deed.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toen was volgens mij de laatste zin nog niet eens tot hem doorgedrongen.
Bij Roelduurde dat heel lang trouwens en die begon toen meteen tegen Dido dat het niet eerlijk was.
Hij zal wel van gedachte veranderen als hij hoort dat hij niet genomineerd is.
Ik hoop dat ze de nominatie's nu wel eerder bij de bewoners bekend maken.
Om een exit hebben zij zich nog nooit druk gemaakt in tegenstelling tot de nominatie's.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Is er uberhaubt iemand die Rob mist???
Het is alweer helemaal back to normal in het huis
Leuker was geweest als BB ze een dag de tijd had gegeven om er even over na te denken. Klaarblijkelijk dringen dingen iets langzamer door in de heresenpan van de huidige bewoners. Ben er van overtuigd dat als ze wat bedenktijd hadden gehad Lieske en Roel zich zeker hadden aangemeld voor die vrijwillige nominatie. Had weer wat leuke discussies opgeleverd.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toen was volgens mij de laatste zin nog niet eens tot hem doorgedrongen.
Bij Roelduurde dat heel lang trouwens en die begon toen meteen tegen Dido dat het niet eerlijk was.
Hij zal wel van gedachte veranderen als hij hoort dat hij niet genomineerd is.
Ik hoop dat ze de nominatie's nu wel eerder bij de bewoners bekend maken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is er dus uit, wel jammer maar helaas
Ik denk dat komende week het nog saaier word, BB verkloot echt de boel maargoed we zullen het wel zien
Oja, bew!
Dido had eruit gemoeten..quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is er dus uit, wel jammer maar helaas
Ik denk dat komende week het nog saaier word, BB verkloot echt de boel maargoed we zullen het wel zien
Oja, bew!
Als hij het wist dat is hij slimmer en gewiekste dan ik denk.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja denk je? Ik denk dat Joost heel goed wist wat ie deed.
Ja Roels brein is wat slomer door al dat blowen![]()
Euhhhhhmquote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Zou het ook opzet zijn geweest om Rob eruit te gooien door Talpa?
Nee hij heeft er al een keer helemaal uit gelegen. Toen konden we weer bellen om 'm erin te houden.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Zou het ook opzet zijn geweest om Rob eruit te gooien door Talpa?
quote:
Haha, alweer aan de zuip?quote:Mijn brein is ook wat sloom, ik begrijp NU pas wat bew betekent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |