je gaat dus weg?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Minouishere het volgende:
Als iedereen die normaal ook niet naar de streams kijkt nou 's effe weggaat, dan loopt het tenminste voor de vaste klanten weer soepeltjes !!!
Idd. Ik had al geen hoge dunk van Joost maar deze actie maakt het nog erger.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Black_Orchid het volgende:
Fijne actie van die Joost om meteen die vrijwillige nominatie naar zich toe te trekken zonder enige vorm van overleg. Onder het mom van een gebaar richting de groep zichzelf even proberen een vrijkaartje naar de finale te bezorgen. Wat een achetrbakse lul.
Een paar deden hun bek open, o.a. Roel en Ingrid maar ze werden overdonderd door de 'heldendaad' van Joost. Beetje een naaistreek. Hij kan toch minstens zeggen, 'Ik wil het wel doen tenzij er anderen zijn die ook van deze mogelijkheid gebruik willen maken' ?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Sjet het volgende:
Ik ben het niet met Roel eensHad hij maar meer zijn bek open moeten trekken.... iedereen had de kans, Bridget heeft het duidelijk een paar keer gezegd.
Leuk trouwens, live-internet uitzending![]()
Krijg weer 's dit te zien;
[..]
![]()
Jahoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:01 schreef BB5kijker het volgende:
Is er toevallig nog een andere link naar die internetuitzending?
Misschien gaat 'ie er hierdoor volgende week wel uitquote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een paar deden hun bek open, o.a. Roel en Ingrid maar ze werden overdonderd door de 'heldendaad' van Joost. Beetje een naaistreek. Hij kan toch minstens zeggen, 'Ik wil het wel doen tenzij er anderen zijn die ook van deze mogelijkheid gebruik willen maken' ?
Nee meneer trekt weer die kop die we van hem kennen, kijkt de rest niet eens aan en meldt zich.![]()
Naja het zij zo. Het is toch de Joost-show
Volgens mij riep Joost al dat hij het wel wilde doen voordat hij de laatste zin had gehoord.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een paar deden hun bek open, o.a. Roel en Ingrid maar ze werden overdonderd door de 'heldendaad' van Joost. Beetje een naaistreek. Hij kan toch minstens zeggen, 'Ik wil het wel doen tenzij er anderen zijn die ook van deze mogelijkheid gebruik willen maken' ?
Nee meneer trekt weer die kop die we van hem kennen, kijkt de rest niet eens aan en meldt zich.![]()
Bridget schilderde Roel af als iemand die niet meer weet wat ie doet als ie gedronken heeft, maar moeders vond dat wel meevallenquote:
Ze zijn aan het nomineren en in de internetshow komt de uitslag...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef Day het volgende:
Waarom zit Ingrid in de DBK?
Ik luister naar de internetverbinding?
ze zijn aan het nominerenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef Day het volgende:
Waarom zit Ingrid in de DBK?
Ik luister naar de internetverbinding?
Ah ok, bedankt!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zijn aan het nomineren en in de internetshow komt de uitslag...
Maar ja dan nog, de rest die dat ook had gewild had dat bij Bridget aan kunnen gevenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
quote:
Joost, de puppy van Bridget die het gaat verliezen van wsl Nathalie, Lieske, Roel, Dido?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:06 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Misschien gaat 'ie er hierdoor volgende week wel uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |