Wat Menno was voor jou, is Lieske voor mijquote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Sjet het volgende:
Echt waar Doka?
Dat had ik toen met Menno wel maar nu echt niet meer.
it's rainingquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
Weet iemand hoe dat nummertje ook alweer heet wat Rob constant loopt te zingen waarvan hij alleen het stukje "It's raining it's raining" blijft herhalen?
Ach bekijk het zo, uiteindelijk gaan die lamzakken allemaal er een keertje uit en wint Joost. Dus chill down.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef doka het volgende:
Zenuwen, zenuwen, zenuwen
Arme Doka.... dan zal ik je er doorheen slepen okay?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef doka het volgende:
[..]
Wat Menno was voor jou, is Lieske voor mij
Singing in the rain - Frank Sinatraquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
Weet iemand hoe dat nummertje ook alweer heet wat Rob constant loopt te zingen waarvan hij alleen het stukje "It's raining it's raining" blijft herhalen?
Heb geen streams aan, maar it keeps raining van Bitty McLean misschienquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Arme Doka.... dan zal ik je er doorheen slepen okay? [afbeelding]
Ik geloof helemaal niet dat Lies naar huis gaatLieske is een leuke spring in 't veld die mensen toch steeds weer verrast.... dus zal er 1 van die andere saaie pieten weg moeten
![]()
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"quote:
Succes ermeequote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"![]()
Tips van Foreverblue (geloof dat dat hem niet is) en Snaptnix ga ik even achteraan. Thnx iig!![]()
Waarschijnlijk zijn douche been, aangezien lieske gaat en hij weer kan gaan roddelen over de nominaties in de jacuzziquote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Coos het volgende:
Weet Rob al welk been hij aandoet vanavond??![]()
I´m singin´ in the rainquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"![]()
Tips van Foreverblue (geloof dat dat hem niet is) en Snaptnix ga ik even achteraan. Thnx iig!![]()
Ik weet wel 100% zeker dat hij zijn linkerbeen aandoet, anders loopt het zo lastigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Coos het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:Mensen
Ik volg BB nog nauwelijks maar ik duim maar weer voor een exit van Rob of Roel!
z'n exitbeen?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef Coos het volgende:
Bitty McLean - It keeps raining (Maar ook Fats Domino)quote:
Ik vond je al geweldig Snaptnix, maar nu <sprakeloos, traantje, puppyface>quote:It keeps rainin' and rainin'
Tears from my eyes
Since you gone
All I do is cry![]()
.....
Vulturequote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:Mensen
Ik volg BB nog nauwelijks maar ik duim maar weer voor een exit van Rob of Roel!
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Bitty McLean - It keeps raining (Maar ook Fats Domino)
[..]
Ik vond je al geweldig Snaptnix, maar nu <sprakeloos, traantje, puppyface>![]()
Ik ga wat aardiger zijn over Lieske voortaan! (iig een poging doen tot...)
Samengevat, Thanks![]()
Haha ja dat loopt hij ook vaak te zingen maar net was het meer:quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
I´m singin´ in the rain
Just singin´ in the rain,
What a glorious feeling,
And I´m happy again.
Rob is als een kat met 9 BB-levens dus ik geloof het pas echt als ie in de studio zit en Bridget zijn benen heeft afgepakt zodat ie niet meer terug kan lopen...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vulture![]()
Ik duim met je mee hoor. Eens moet het toch gebeuren![]()
![]()
![]()
NEEEEEE zeg alsjeblieft niet dat het uitgesloten is!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
Rob blijft vanavond, Lieske zal moeten gaan (al zou mijn eigen voorkeur Dido zijn maar dat is uitgesloten denk ik)
Ik zeg het ook niet, maar ik dénk dat BB het wel zo wil hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg alsjeblieft niet dat het uitgesloten is!
Dan is mijn hele droom aan duigen
ROB!!quote:Dido, weg met die trut! En Rob moet blijven [afbeelding]
Mooiquote:Op donderdag 1 december 2005 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo Sjet!
Ik ben rustig hoor, nu!![]()
Deden we bij Rob ook en hij heeft het ook overleefdquote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Sjet het volgende:
Als we hier nou met z'n allen heel hard gaan hopen en denken dat Dido weg gaat vanavond...... dan moet dat toch lukken? ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |