Wat Menno was voor jou, is Lieske voor mijquote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Sjet het volgende:
Echt waar Doka?
Dat had ik toen met Menno wel maar nu echt niet meer.
it's rainingquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
Weet iemand hoe dat nummertje ook alweer heet wat Rob constant loopt te zingen waarvan hij alleen het stukje "It's raining it's raining" blijft herhalen?
Ach bekijk het zo, uiteindelijk gaan die lamzakken allemaal er een keertje uit en wint Joost. Dus chill down.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef doka het volgende:
Zenuwen, zenuwen, zenuwen
Arme Doka.... dan zal ik je er doorheen slepen okay?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef doka het volgende:
[..]
Wat Menno was voor jou, is Lieske voor mij
Singing in the rain - Frank Sinatraquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
Weet iemand hoe dat nummertje ook alweer heet wat Rob constant loopt te zingen waarvan hij alleen het stukje "It's raining it's raining" blijft herhalen?
Heb geen streams aan, maar it keeps raining van Bitty McLean misschienquote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef F4iTH het volgende:
Even tussendoor:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Arme Doka.... dan zal ik je er doorheen slepen okay? [afbeelding]
Ik geloof helemaal niet dat Lies naar huis gaatLieske is een leuke spring in 't veld die mensen toch steeds weer verrast.... dus zal er 1 van die andere saaie pieten weg moeten
![]()
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"quote:
Succes ermeequote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
lol ja zover was ik idd zelf ook gekomen en google kwam aanzetten met "It's raining men"![]()
Tips van Foreverblue (geloof dat dat hem niet is) en Snaptnix ga ik even achteraan. Thnx iig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |