en daarna het gezicht van Roel in beeld nadat hij door drie muren heen is gelopenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef misterDre het volgende:
Wie pleuren ze er vanavond uit!
Ik hoop op Dido![]()
Dido of roelquote:Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef misterDre het volgende:
Wie pleuren ze er vanavond uit!
Ik hoop op Dido![]()
nee, dan houden aan het eind te weinig bewoners over.quote:
En dat Natte Lie dat gezicht dan na kan doenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:15 schreef egmo het volgende:
[..]
en daarna het gezicht van Roel in beeld nadat hij door drie muren heen is gelopen![]()
Precies...hopelijk is het budget nu op en moet ze hetzelfde setje van de 2e of 3e live weer aanquote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef golfer het volgende:
Maar zoals altijd is vanavond weer de belangrijkste vraag: Wat zou Bridget vandaag voor kleding aan hebben.
kom op, er zijn nog 7 bewoners en nog 3 weken te gaan... er moeten er vanaf nu dus 2 per week uit!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dan houden aan het eind te weinig bewoners over.
En het kost talpa geld, maar we zullen zien
er gaan er nog 3 uit en dan hou je een finale over van 4quote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op, er zijn nog 7 bewoners en nog 3 weken te gaan... er moeten er vanaf nu dus 2 per week uit!
gewoon een finale met 4 bewoners toch.....anders word de laatste week zo saaiquote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op, er zijn nog 7 bewoners en nog 3 weken te gaan... er moeten er vanaf nu dus 2 per week uit!
Nee..Rob moet de finale in om kansloos 2e te wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
Dido of Rob
ok, dat zou idd kunnen.... maar het feit dat ingrid nog niet genomineerd heeft zit me niet lekker, zou kunnen betekenen dat ze er nog één mag aanwijzen. dat zou ook weer leuke spanningen bij de overgebleven bewoners opwekkenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
er gaan er nog 3 uit en dan hou je een finale over van 4
leuk idee zal genieten als dit gebeurtquote:Op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee..Rob moet de finale in om kansloos 2e te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |