en daarna het gezicht van Roel in beeld nadat hij door drie muren heen is gelopenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef misterDre het volgende:
Wie pleuren ze er vanavond uit!
Ik hoop op Dido![]()
Dido of roelquote:Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef misterDre het volgende:
Wie pleuren ze er vanavond uit!
Ik hoop op Dido![]()
nee, dan houden aan het eind te weinig bewoners over.quote:
En dat Natte Lie dat gezicht dan na kan doenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:15 schreef egmo het volgende:
[..]
en daarna het gezicht van Roel in beeld nadat hij door drie muren heen is gelopen![]()
Precies...hopelijk is het budget nu op en moet ze hetzelfde setje van de 2e of 3e live weer aanquote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef golfer het volgende:
Maar zoals altijd is vanavond weer de belangrijkste vraag: Wat zou Bridget vandaag voor kleding aan hebben.
kom op, er zijn nog 7 bewoners en nog 3 weken te gaan... er moeten er vanaf nu dus 2 per week uit!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dan houden aan het eind te weinig bewoners over.
En het kost talpa geld, maar we zullen zien
er gaan er nog 3 uit en dan hou je een finale over van 4quote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op, er zijn nog 7 bewoners en nog 3 weken te gaan... er moeten er vanaf nu dus 2 per week uit!
gewoon een finale met 4 bewoners toch.....anders word de laatste week zo saaiquote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op, er zijn nog 7 bewoners en nog 3 weken te gaan... er moeten er vanaf nu dus 2 per week uit!
Nee..Rob moet de finale in om kansloos 2e te wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
Dido of Rob
ok, dat zou idd kunnen.... maar het feit dat ingrid nog niet genomineerd heeft zit me niet lekker, zou kunnen betekenen dat ze er nog één mag aanwijzen. dat zou ook weer leuke spanningen bij de overgebleven bewoners opwekkenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
er gaan er nog 3 uit en dan hou je een finale over van 4
leuk idee zal genieten als dit gebeurtquote:Op donderdag 1 december 2005 20:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee..Rob moet de finale in om kansloos 2e te worden![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef egmo het volgende:
Ik hoop dat Bridget een opmerking naar Dido gaat maken over "hoogtepunten" zodat het voor Dido lijkt dat haar "roel-vinger-pleziertje" is uitgezonden![]()
![]()
![]()
dat wordt flippen voor didoquote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef egmo het volgende:
Ik hoop dat Bridget een opmerking naar Dido gaat maken over "hoogtepunten" zodat het voor Dido lijkt dat haar "roel-vinger-pleziertje" is uitgezonden![]()
![]()
![]()
Ik zie Rob het wel doen...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef CartWOman het volgende:
Vrijwillig op de bank met immuniteit tot de finale?
Dat doet toch niemand, slimmeriken![]()
Op zich heeft het niet veel nut, nee. Als je denkt er niet uit te gaan, kom je sowieso wel in de finale.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef CartWOman het volgende:
helemaal niet als je maar een halve uitzending hebt om te sms-enquote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef CartWOman het volgende:
Juist niet, toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef regenworm het volgende:
lieske 38% die gaat naar huis
met deze bewoners weet je het maar nooitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef CartWOman het volgende:
zegt niksquote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef kissa het volgende:
Roel gaat er dus niet uit, die staat nu laatste.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef ks_choice het volgende:
helemaal niet als je maar een halve uitzending hebt om te sms-en
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef farceman het volgende:
hoe waren de percentage's?
Le-zen.quote:
Zegt geen reet, nu gaan mensen niet voor haar stemmen en voor de rest juist wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja volgens mij staat Lieske juist VEILIG...dat zei Bridget tenminste.
wat een slijmbalquote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef golfer het volgende:
"Stem Bridget" op die trui van de vader van Roel.
Bedrieglijk echt!!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef farceman het volgende:
hoe waren de percentage's?
Bij bb is niks veiligquote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom? Het wisselt zo sterk tijdens de uitzending dat het maar net is wie er toevallig onderaan staat wanneer ze de lijnen sluiten.quote:
Ja maar het is zo dat het nu zo is dat iedereeeeeennnn voor dido en roel gaat stemmen en niemand meer voor Lieske dusss dan gaat Lieske eruit.... tenminste, dat willen ze dat het zo gaat, maar de redactie stemt ook ff voor 100 man.....een paar keer...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd. Beetje meer casual en frisquote:Op donderdag 1 december 2005 20:40 schreef schatje het volgende:
Bridget ziet er verandering een keer een leuk uit.
quote:
Ik hoop Dido eruitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:44 schreef Jappie het volgende:
Neh...Lieske blijft nog ff...het gaat tussen Rob en Dido![]()
Ga nou geen mensen op domme ideeen brengen....stemmen is not done.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:43 schreef Day het volgende:
Wel stemmen voor Lieske, hoor!
Kom op, mensen, 1 keertje maar. Ze is nog lang niet veilig. Dat dachten we van Menno ook!
Hij zit er ook elke week met zijn uitgestreken hoofd. : rquote:
En een stuk dunner dan met al die kleding waar d'r tieten uitpuildenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:40 schreef schatje het volgende:
Bridget ziet er verandering een keer een leuk uit.
Of zouden het gewoon leuke mensen zijn?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef Day het volgende:
De ouders van Roel hebben wel een prominente rol in de liveshow.
Zouden ze er in geïnvesteerd hebben?
Ik stem dan ook niet!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga nou geen mensen op domme ideeen brengen....stemmen is not done.![]()
Zijn moeder heeft die hele rolstoel misschien niet eens meer nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef Day het volgende:
De ouders van Roel hebben wel een prominente rol in de liveshow.
Zouden ze er in geïnvesteerd hebben?
Heb dan t liefste die aroganteagresieve Roel eruitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Day het volgende:
Stemmen voor Lieske of in godsnaam dan maar voor Rob!
Dido moet eruit!!!
Doe mij dan af en toe ook maar die moeder van Ingrid ertussendoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:48 schreef schatje het volgende:
Vreselijk die ouders van Roel. Zo gemaakt.
Snappen jullie het nogquote:Op donderdag 1 december 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe tussenstand:
Lieske 32%
Rob 26%
Roel 25%
Dido 17%
Zeker. Degene met 't laagste percentage moet het huis verlaten.quote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
''Je kunt de tussenstand nog steeds een handje helpen"
Ik kan de uitdrukking 'een handje helpen' nooit meer normaal aanhoren
Beltegoed nog 60 cent.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
Hoere Talpa
10 sms gestuurd voor Lieske.
Nee Inca je Avater gaat het huis verlatenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Inca het volgende:
Lijnen sluiten DIDO deruit
de laatste 5 minutenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
Verlies van Lieske is nog beperkt.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee Inca je Avater gaat het huis verlaten
Zo gaat dat bij Talpaquote:Op donderdag 1 december 2005 20:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom is Roel veilig met 15%
Als ik tegen Lieske zou kunnen stemmen zou ik wel even 50 pond overmaken naar NLquote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Beltegoed nog 60 cent.
![]()
![]()
Kaart moest toch op.....![]()
Ik zoek alvast een emmer.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:52 schreef Manu82 het volgende:
Joost gaat janken over 15 seconden
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef Dr_Greene het volgende:
En nu gaat BB verraden dat Lieske de dief is
Niet dus maar de intentie van Lieske wordt wel gewaardeerd.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]Ze zijn juist blij dat ze Ingrid daardoor terug hebben.
Ik zie Roel nog net een stukje liever vertrekken. Hij is de grootste tegenvaller van alle bewoners, Rob ben ik nu wel gewend...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat het tussen Rob en Roel zal gaan.....
Ik hoop Rob eruit, maar dat zal wel weer niet
Beter een mening dan zo'n jaknikkende Naatquote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef Manu82 het volgende:
Lieske eruit, stomme roddelbig
Ik geloof dat pas na de volgende nominatierondequote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]Ze zijn juist blij dat ze Ingrid daardoor terug hebben.
Voor ons zijn natuurlijk álle beelden oud...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Veel oude beelden vanavond, de uitzending moet duidelijk worden opgevuld nu ze alleen een exit hebben.![]()
Rot toch op jij durft nog geen foto in je fotoboek te zetten, achterlijke triangeljostiquote:
Topactie!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
Hoere Talpa
True.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor ons zijn natuurlijk álle beelden oud...![]()
klopt heb het meeste ook al gezienquote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hou je toch 'es een beetje in, man.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Rot toch op jij durft nog geen foto in je fotoboek te zetten, achterlijke triangeljosti
ik persoonlijk wil toch eigenlijk wel zeggen dat ik het totaal kansloos vind om 10 smsén te sturenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
Hoere Talpa
Als t half volle gas op isquote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef D.Rose het volgende:
wanneer gaan ze nou 'vol gas'?
ik dacht al alles komt me bekend voor.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah de bewoners mogen we kankerhoer kuthoer grafhoer noemen, maar een medeuser licht uitschelden en de rapen zijn weer gaar. We zitten hier niet in R&P hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou je toch 'es een beetje in, man.![]()
Is het ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik persoonlijk wil toch eigenlijk wel zeggen dat ik het totaal kansloos vind om 10 smsén te sturen
Als hij advocaat wil worden..., dan heeft hij mooi de verkeerde studie gekozen!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Gigageil het volgende:
Dido zegt : Rob wat zit er in die zak ???
Roel zegt : Rob wat zit er in de zak ???
Didi zegt : Ik zei het al van Lieske.....( spuletjes weg)
Roel zegt : Ik zei het ook ....
Heeft Roel nog wel een eigen mening?? Pfffff Die jongen is echt erg......en dat wil Advocaat worden.......![]()
![]()
![]()
verdachte: ik ben onschuldigquote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Gigageil het volgende:
Dido zegt : Rob wat zit er in die zak ???
Roel zegt : Rob wat zit er in de zak ???
Didi zegt : Ik zei het al van Lieske.....( spuletjes weg)
Roel zegt : Ik zei het ook ....
Heeft Roel nog wel een eigen mening?? Pfffff Die jongen is echt erg......en dat wil Advocaat worden.......![]()
![]()
![]()
Jij reageert op kotssmileys. En je weet óok dat schelden op bewoners anders is als op mede-users.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah de bewoners mogen we kankerhoer kuthoer grafhoer noemen, maar een medeuser licht uitschelden en de rapen zijn weer gaar. We zitten hier niet in R&P hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verdachte: ik ben onschuldig
advocaat Roel: mijn cliënt is onschuldig
Tot zover gaat het goedquote:Op donderdag 1 december 2005 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verdachte: ik ben onschuldig
advocaat Roel: mijn cliënt is onschuldig
Oh ja da's waar. De bewoners kunnen zich niet verdedigen dus dan is het minder erg.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij reageert op kotssmileys. En je weet óok dat schelden op bewoners anders is als op mede-users.
Ontopic maar weer.
Jammer he, dat die er uit is. Die zorgde nog voor wat leven bij dat dooie stelletje.quote:
Wat een superopmerking was dat ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:06 schreef ks_choice het volgende:
Linda:"Roel en ik kennen de waarheid..... en Dido niet"![]()
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2005 21:10 schreef Jappie het volgende:
Post es ff een beetje door .... Dre wacht.![]()
Ze blijft fotogeniek.quote:
Ech niequote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
lieske wordt overgeslagen
Herstel...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:12 schreef Dr_Greene het volgende:
860 eurocent!!!
Ik ben chatman supersnel met msn er is niemand die me niet kentquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Miss_B het volgende:
Ik moet nu enorm denken aan dat ene liedje van de reclame: Bla...Blabla...Bladiebladiebla!
Dus gaat Lieske.quote:
Hoezo??quote:Op donderdag 1 december 2005 21:13 schreef Inca het volgende:
sukkels bij talpa zelf dat doen ze nog fout met de mini
goede reisquote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat echt tussen Dido en Roel????
Dan moet ik naar Almere om Dido dan écht de huid vol te schelde zoals ik gisteren zei dat ik dat wilde!!!!![]()
Zouden ze zo vals zijn ?quote:
Die gaat nog een belastingaanslag krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |